::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 86
نویسنده پیام
hamishe
آفلاین



ارسال‌ها: 1
عضویت: 28 /4 /1399
گردشگری سلامت با خانه گردشگری ویرا

امروز واژه های سلامتی، سلامت، ایمنی سفر، بحران صنعت گردشگری و حتی سفر نکردن، از واژه های پربسامذ گفت و گوها و اخبار است. خانه گردشگری ویرا در راستای تولید محتوای علمی و کاربردی در حوزه گردشگری اقدام به تولید محتوای به صورت ویدیوی آموزشی و مقاله های کاربردی در حوزه گردشگری سلامت کرده است.

بحران کروناویروس تأثیرات گسترده ای بر صنعت گردشگری به ویژه گردشگری سلامت دارد که بسیاری از آنها چشم انداز آینده این صنعت را تغییر می دهند. سهامداران این صنعت امروز از منظر بازاریابی و ارتباطات چه اقداماتی باید انجام دهند؟ حقیقت این است که هیچ کس با اطمینان نمی داند؛ همه اینها را باهم فهمیدیم. با این حال، یک رویکرد معمول تجارت تقریباً اشتباه است زیرا هیچ چیزی در مورد این زندگی جدید "معمول" نیست.

هیچ قانون یا دفترچه ای برای این وضعیت وجود ندارد و جواب درست دائما در حال تغییر است. نمی توان صنعت را با اندیشه گذشته یا آزمایش شده و واقعی محدود کرد. با این حال، در یک وبینار اخیر که با City Nation Place میزبانی شد، چندین اصل عملی به اشتراک گذاشته شد که به محض رسیدن به مرحله بازگشت به این بحران، می توان صنعت را در مکان بهتری قرار داد.

دنیای امروز و سلامت تک تک ما گره خورده به ویروس کرونا و این سرنوشت مشترک بر بسیاری از جنبه های زندگی از جمله گردشگری و سفر که خود بر سلامت جسم و جان ما موثر است، تاثیر گذاشته است. خانه گردشگری ویرا به عنوان نهادی که به آموزش های کاربردی و علمی در حوزه گردشگری می اندیشد و در این راستا و با توجه به محدودیت آموزش های حضوری، به تولید ویدیوی آموزشی در حوزه گردشگری می پردازد تا همه علاقه مندان به این آموزش ها دسترسی داشته باشند، همچنین در راستای اطلاع رسانی دقیق و علمی به تولید محتوا در حوزه گردشگری سلامت و چالش های پیش روی آن در دنیای کرونازده پرداخته است.

در شرایط جدی امروزی از ترس ویروس، محدودیت های مسافرتی، قرارهای پناهجویانه در محل و آشفتگی اقتصادی، ضربه زدن به لحن مناسب با همه ارتباطات و بازاریابی شما ضروری است. اگر قبلاً این کار را نکرده اید، به تلاش های پیش پرداخت شده و از قبل برنامه ریزی شده خود (در رسانه های دیجیتال و اجتماعی و سایر کانالها) نگاهی بیندازید و تمام راه های ارتباطی خود را برای اطمینان از لحن مناسب و حساس بودن شرایط فعلی، مورد بررسی قرار دهید.

به جای اینکه فقط در آن حضور داشته باشید، با هماهنگی، همکاری و برخاستن همراه شوید. یک حرف قدیمی در صنعت مواد غذایی وجود دارد که ایمنی مواد غذایی نباید یک مزیت رقابتی باشد. اگر مصرف کنندگان فکر کنند که عرضه غذا ممکن است ناامن باشد، در صنعت هیچ کس سود نخواهد برد. بازیکنان صنعت هنوز هم برای به اشتراک گذاشتن کیف پول رقابت می کنند، اما با پیشنهاد فعال سایر بازیکنان از امنیت کمتری برخوردار نیستند. از آنجا که صنعت گردشگری در تلاش است تا جای خود را بگیرد، باید یک طرز فکر مشابه را اتخاذ کند - یک رویکرد جمعی، دوجانبه و هماهنگ را در بر بگیرد. یک موج در حال افزایش همه قایق ها را بالا می برد.

پیام رسان های مناسب را انتخاب کنید. معتبرترین منابع را برای گفتن داستان خود شناسایی کنید. این یک وضعیت کلاسیک است که در آن صداها به اندازه پیام ها مهم خواهند بود. صداهای مناسب بسته به بازار / منطقه متفاوت است و ممکن است در بخش های مختلف صنعت متفاوت باشد. اما آنها اهمیت خواهند داشت و احتمالاً متفاوت از قبل از آغاز این بحران هستند.

نشان بده، فقط نگو. در یک بحران، کلمات به معنای چیزی نیستند، مگر اینکه از عملکرد قابل رویت حمایت شود. به عنوان مثال، شما فقط نمی توانید بگویید "همه چیز به حالت عادی بر می گردد"؛ شما باید آن را به روشی معتبر نشان دهید. همچنین، به یاد داشته باشید که تصاویر بخصوص برای صنعت مسافرتی مهم هستند. ما دیده ایم که مهمترین آنها می توانند به عنوان مقصد برای پاسخ دادن به بحران مهم باشند.

نبض رسانه سفر را کنترل کنید. هنوز هم فرصت های زیادی برای حفظ سهم صدا وجود دارد که از راه های صحیح قابل مشاهده است و از طریق روابط رسانه ای ایجاد ارزش تجاری را در اختیار شما می گذارد. روابط محکم را با روزنامه نگاران حفظ کنید و بدانید که در حال حاضر چه چیزی را پوشش می دهند زیرا تعداد زیادی از آنها در جریان این بحران ضربات را جابجا کرده اند. تیم مسافرتی ما فقط بیش از 100 روزنامه نگار مسافرتی ایالات متحده را مورد بررسی قرار دادند که تأیید کردند تا زمانی که مطالب به وضعیت موجود حساس باشند، در فضای رسانه ای به دست آمده، اشتهای آن وجود دارد. همچنین بخاطر داشته باشید که این روزنامه نگاران می خواهند بخشی از پیشرفت این صنعت باشند، بنابراین مهم است که با قصه گویی قانع کننده آماده و با منافع تحولات پوشش بازیکنان کلیدی همگام باشید.

همه اینها به این بستگی دارد که شما چه کسی هستید و زمینه پیرامون تجارت شما (هتل، مسافرت، هواپیما، هواپیمایی و غیره) چیست. مثلا:

برای مقصدی با محدودیت های قرنطینگی، در حالی که احتمالاً تلاشهای بازاریابی پولی را که باعث مسافرت فوری می شود، به تعویق می اندازد، ممکن است روشهای خلاقانه ای را برای ورود مقصد به خانه مصرف کنندگان در نظر بگیرید و شروع به برنامه ریزی برای قله های مسافرتی کنید.

یک خط مسافرتی همانطور که عملیات را برای ماه آینده لغو می کند، ممکن است ترویج پیام هایی را که به تغییر برداشت های غلط از کووید-19 کمک کرده اند در نظر بگیرد. همچنین ممکن است بخواهیم در مورد اجبار بسته های تعطیلات تابستانی با سیاست های انعطاف پذیر فکر کند تا آرامش خاطر به مصرف کنندگان برسد.

قاعده جدید

در حالی که زمان دقیق بازیابی مشخص نیست (بسیاری پیش بینی می کنند پنجره دو تا شش ماهه ممکن باشد) تأثیر در نهایت منتقل می شود. هنگامی که این همه به پایان رسید، مردم دوباره سفر خواهند کرد. با این حال، اکنون باید درک کنیم که صنعت گردشگری با یک واقعیت جدید پس از کرونا روبرو خواهد شد که شرکت ها همه در دل و ذهن مسافران محتاط سرزنش می شوند - احتمالاً به نوعی رکود اقتصادی پایدار ناشی از این بحران است.

حالت عادی جدید به احتمال زیاد شامل همه موارد از موارد بهداشتی (و مصرف کنندگان می خواهند در مورد آنها بیشتر بدانند) گرفته تا موضوعات گسترده تری از قبیل سلامت ملل / منطقه ها / بنادر تماس، نقش بیمه مسافرتی و موضوعات منحصر به فرد می شود.

همچنین، از آنجا که مسافران با حساسیت به قیمت ممکن است به دنبال خرید کالاها و امکانات مناسب باشند، ما شاهد جدول های کوتاهتر رزرو، و احتمالاً سفرهای بیشتر با خرج های پایین تر و برنامه های سفر کوتاه تر خواهیم بود. اما ممکن است موارد بیشتری وجود داشته باشد - ما باید از این زمان استفاده کنیم برای پیش بینی آنچه که ممکن است این حالت جدید به نظر برسد و برای آن آماده شود.

بحرانهای بزرگی مانند کووید-19 تقریباً همیشه اساساً وضعیت موجود را تغییر داده و تکامل می بخشد. به همین ترتیب، این مسئله فقط شروع به کار مجدد موتور صنعت گردشگری نخواهد کرد. در عوض، اکوسیستم ذینفع گردشگری جمعی باید درک کند که چه چیزی تغییر کرده است و چه چیزی باعث می شود صنعت بهترین رشد را داشته باشد که در کنار هم رشد کرده و در شرایط عادی جدید به یک نیروی جهانی تبدیل شود.

ما با صنعت همکاری نزدیک خواهیم کرد تا به درک و در صورت امکان تعریف گردشگری پس از کووید-19 کمک کنیم. ما خوش بین هستیم که به زودی همه ما قادر خواهیم بود از طریق لنزهای مختلف - جهان را با قدردانی جدید کشف کنیم.

شنبه 28 تیر 1399 - 14:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !