::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 354
نویسنده پیام
farhad
آفلاین



ارسال‌ها: 25
عضویت: 29 /9 /1393
تشکر کرده: 4
تشکر شده: 25
خبر فوري مهران مدیری ﻓﻮﺕ ﮐﺮد

خبر فوري مهران مدیری ﻓﻮﺕ ﮐﺮد. بازیگر شایسته و مردمی ﮐﺸﻮﺭﻣﻮﻥ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﭘﯿﺶ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩ مهران مدیری از جمله بازیگران مستعد و توانمند سینما و تلویزیون ایران بود که با خلق آثاری به یادماندی از خود هنر ماندگاری را برجای گذاشته است.مدیری ﮐﻪ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﻣﺎﻩ ﭘﯿﺶ بدلیل حجم شدید کاری و پروژه های طاقت فرسا با مشکلات عدیده ای دست به گریبان بود،ﺳﺎﻋﺘﯽ ﭘﯿﺶ ﺩﺭ ﺑﯿﻤﺎﺭﺳﺘﺎﻥ ﺍﺑﻦ ﺳﯿﻨﺎ ﻋﯿﻨﮑﺸﻮ ﻓﻮﺕ ﮐﺮﺩ ﺑﻌﺪﻡ ﺗﻤﯿﺰﺵ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺳﺮ ﺟﺎﺵ..
لطفا فوش ندید خودم میدونم

شنبه 02 خرداد 1394 - 21:35
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
1 کاربر از farhad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند : mohammadkia ,
mohammadkia
آفلاین

ارسال‌ها: 25
عضویت: 28 /3 /1394
شناسه یاهو:
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 3
خبر فوري مهران مدیری ﻓﻮﺕ ﮐﺮد
RE : 1

تصویر: /weblog/file/forum/smiles/37.gif

پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 01:47
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین



ارسال‌ها: 14
عضویت: 10 /5 /1397
درای بریج تفلیس
RE : 2

یکی از مکان های بسیار عالی در تفلیس که می توان با کمترین قیمت ها ، سوغاتی و چیز های مختص تفلیس را خرید بی شک بازار دارای بریج تفلیس می باشد . اگر به دنبال سوغاتی های ارازن قیمت برای دوستان خود هستید در برنامه سفرتان حتما حتما درای بریج تفلیس را نیز جای دهید چرا که چیز های خاص و ارزانی پیدا خواهید کرد

در بازار بریج درای تفلیس پر از دست فروش های اشیای ارزان قیمت ، اشیا دست ساز ، سوغاتی های رنگارنگ مختص تفلیس ، جواهرات و همچنین عتیقه جات خاص می باشد . این بازارچه دست فروشی یکی از مکان های تفلیس می باشد که واقعا می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند . باید گفت در بین این بساط دست فروشان می توان چیزهای جالب و خاصی پیدا کنید عکس بگیرید و خاطرات خوشی را برای خود به یادگار بگذارید.

گفتنیست که این بازارچه قدمت دیرینه ای دارد و در گذشته و در دوران پرسترویکا در اوایل انقلاب تفلیس ، افرادی که دچار مشکلات مالی می شدند در این بازارچه وسایل خود را می فروختند تا بتوانند امرار معاش خود را در بیاورند . به مرور این بازاچه تبدیل به بازارچه کنونی شده است . در واقع در حال حاضر نه تنها وسایل دست دوم در این مکان پیدا می شود بلکه وسایل دست ساز مختص تفلیس ، عتیقه جات و ... نیز در این محل به خرید و فروش می رسد و محلی پر بازدید و شلوغ در طول روز می باشد . البته در آخر هفته ها بیشترین شلوغی در طول هفته را دارد . اگر شما هم از مسافران تور گرجستان هستید قطعا روز هایی غیر از آخر هفته ها را برای رفتن به بازار درای بریج اختصاص دهید تا بتوانید در آرامش بهتری و دور از شلوغی از این محیط دوست داشتنی لذت ببرید .

در این بازار چه دست فروشان بساط خود را بر روی یک گلیم پهن کرده اند و همه تبلیغ اجناس خود را می کنند . نکته ای که باید حواستان باشد این است که اگر قصد خرید از دستفروشان را دارید تا می توانید چانه بزنید چرا که تا می توانند ، می خواهند به گردشگران اجناس خود را به قیمت بالا بفروشند . ............... تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس بازار درای بریج تفلیس به میدان آزادی تفلیس خیلی نزدیک میباشد و تنها با 15-20 دقیقه پیاده روی می توانید به این بازارچه برسید . این بازارچه شلوغ و پر رونق همه ایام هفته از 10 صبح تا ساعت 17 باز می باشد .

بی شک تمام مسافران تور تفلیس که برای گردش به تفلیس سفر می کند قطعا به این بازار چه سری می زنند و برای خود و دوستان و آشنایان خود سوغاتی های محلی تفلیس را می خرند .

آدرس

Dry Market, Freedom Square, Tbilisi,Georgia

سه شنبه 21 اسفند 1397 - 07:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !