::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 11559
نویسنده پیام
kazem
آفلاین



ارسال‌ها: 27
عضویت: 29 /9 /1393
تشکر کرده: 9
تشکر شده: 10
فتوای امام خامنه ای در مورد بازی کلش اف کلنز

بازی کلش اف کلنز

امام خامنه بازی کلش اف کلنز رو حرام اعلام کردند

ایت الله مکارم و وحید خراسانی میفرمایند اگر مفسده نداشته باشند.

ایت الله سیستانی میفرمایند بنابر احتیاط واجب حرام است.

کسانی که شک دارند و یا مرجع تقلیدشان غیر از این سه بزرگوار است با این شماره تماس بگیرند

دفتر پاسخگویی استان قدس 05132020

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 11:19
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
1 کاربر از kazem به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند : mohammadkia ,
farhad
آفلاین



ارسال‌ها: 25
عضویت: 29 /9 /1393
تشکر کرده: 4
تشکر شده: 25
فتوای امام خامنه ای در مورد بازی کلش اف کلنز
RE : 1

نقل قول از kazem

بازی کلش اف کلنز

امام خامنه بازی کلش اف کلنز رو حرام اعلام کردند

ایت الله مکارم و وحید خراسانی میفرمایند اگر مفسده نداشته باشند.

ایت الله سیستانی میفرمایند بنابر احتیاط واجب حرام است.

کسانی که شک دارند و یا مرجع تقلیدشان غیر از این سه بزرگوار است با این شماره تماس بگیرند

دفتر پاسخگویی استان قدس 05132020

جدیه پس فتوای امام راجب بازی کلش

یا علی

پس

لبیک یا خامنه ای

من دیگه بازی نمیکنم

سه شنبه 26 خرداد 1394 - 23:18
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
1 کاربر از farhad به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند : mohammadkia ,
mohammadkia
آفلاین

ارسال‌ها: 25
عضویت: 28 /3 /1394
شناسه یاهو:
تشکر کرده: 34
تشکر شده: 3
فتوای امام خامنه ای در مورد بازی کلش اف کلنز
RE : 2

:)))))))

پنجشنبه 28 خرداد 1394 - 01:40
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین



ارسال‌ها: 14
عضویت: 10 /5 /1397
فتوای امام خامنه ای در مورد بازی کلش اف کلنز
RE : 3

با خدمات با کلاس جهانی هتل هیلتون دبی کریک، بهترین اقامتتان را تجربه کنید هتل پنج ستاره هیلتون در منطقه شلوغ دبی کریک واقع شده و دید پانورامیک از شهر و امکانات مدرن اقامتی، یک بارِ بالای پشت بام و رستوران های شیک ارائه می کند. اتاق های هتل هیلتون دبی کریک از دکوراسیون معاصر و حمّام های مرمرین برخوردارند. همه اتاق ها با تخت خواب ها و ملافه های مخصوص هیلتون آراسته و اتاق ها با تلویزیون و اینترنت پرسرعت تجهیز شده اند. این هتل سرویسی برای رفتن به هتل خواهرش در ساحل جمیرا، جایی که میهمانان می توانند دسترسی مستقیمی به امکانات ساحلی داشته باشند، در نظر گرفته است. میهمانان می توانند در استخر بالای پشت بام با نمای عالی شهر استراحت کرده یا در باشگاه بسیار مجهّز ورزش نمایند. هتل هیلتون دبی کریک کمتر از 10 دقیقه با خودرو از تمام جاذبه های اصلی شهر دبی همچون بازار طلا و ادویه جات فاصله دارد. فرودگاه بین المللی دبی هم در عرض 5 دقیقه قابل دسترسی است. سرویسی برای رفتن به فرودگاه هم در صورت تقاضا برای میهمانان در نظر گرفته می شود. غرق زیبایی های دیره شوید: انتخاب فوق العاده ای برای مسافران علاقمند به تجارت، گردش و خرید پوشاک.

امکانات :

بیرونی: استخر روباز، تراس

فعالیت ها: زمین گلف(در 3 کیلومتری)، مرکز فیتنس، ماساژ

غذا و نوشیدنی: رستوران، بار، صبحانه در اتاق، رستوران(سفارش غذا به صورت جدا)، رستوران(بوفه)

اینترنت: رایگان! وای فای در مکان های عمومی بدون هیچ هزینه ای موجود است.

پارکینگ: رایگان! پارکینگ رایگان خصوصی در محل امکان پذیر است(نیازی به رزرو نیست.)

خدمات: سرویس اتاق، اجاره اتومبیل، آژانس(اضافه بها)، تاکسی به فرودگاه(اضافه بها)، پذیرش 24 ساعته، پذیرش و خروج میهمان سریع ، تبدیل ارز،منشی تورنگهداری چمدان ها، سرویس مستخدم، پذیرش و خروج میهمان به صورت خصوصی، سرویس نگهداری از کودک، لباسشویی، خشکشویی، خدمات اتو، سرویس پیشخدمت(زن) روزانه، امکانات برگزاری نشست ها/ضیافت ها، مرکز تجارت، فاکس/فوتوکپی،مرکز زیبایی/آرایشگاه، مغازه کادو فروشی. . . باکو ، دبی ، تور دبی تور باکو، تور ارزان دبی ، تور زمینی باکو ، تور لحظه آخری دبی، ویزا دبی، سفر باکو ، سفر دبی،ویزا باکو ، تور باکو از تهران، تور دبی از تهران تور باکو از مرز، تور آذربایجان، تور زمینی آذربایجان، تور ارزان باکو،تور لحظه آخری باکو، سفر به باکو، سفر به دبی ، هتل 5 ستاره هیلتون دبی کریک عمومی: وای فای پولی، روزنامه، گاوصندوق، مغازه(در هتل)، اتاق های بدون سیگار، امکانات ویژه میهمانان معلول، اتاق های خانواده، آسانسور، اتاق های عایق صدا . . .زبان ها: روسی، هندی، انگلیسی، آلمانی، عربی

شنبه 28 مهر 1397 - 08:55
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین



ارسال‌ها: 14
عضویت: 10 /5 /1397
رستوران باغ هنر باکو
RE : 4

از برج مایدن در شهر قدیمی باکو، تا رسیدن به رستوران باغ هنر تنها 5 دقیقه راه است. بسیاری از مردم حین نظر دادن درباره این رستوران در جای جای اینترنت اعلام می‌کنند در این مکان غذاهای ترکیه‌ای سرو می‌شود، اما این عقیده نادرستی است. باغ هنر رستورانی آذربایجانی و سنتی بوده و غذاهای بسیار خوبی در آنجا سرو می‌شود. محیط درون آن به سبک قرون وسطی طراحی شده و به همین دلیل از زمان دیدن بیرون آن تا زمان ورود و مشاهده درون رستوران، محو محیط زیبای آن خواهید ماند. رستوران باغ هنر باکو نه تنها بر روی دیوار، بلکه حتی بر روی زمین آن نیز فرش هایی بسیار قدیمی و تزیینی دیده می‌شود. بیشتر افراد ترجیح می‌دهند در زمان مراجعه به رستورات باغ هنر، به درون اتاق های وی آی پی آن رفته و در آنجا سرویس دریافت کنند، چرا که هر کدام به وسیله اشیایی متفاوت آراسته شده و دنج و راحت هستند. برای هر اتاق نام منطقه‌ای خاص از آذربایجان همچون «گوبوستان» در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از مزایای این رستوران آماده شدن سریع غذا است، به طوری که بسته به غذای انتخاب شده، آماده کردن آن تنها 5 الی 12 دقیقه زمان خواهد برد. غذاهای آن طعم بسیار خوبی داشته و سبب می‌شوند غیر حرفه‌ای بودن کارکنان آن را به طور کامل از یاد ببرید!

برخلاف تعدادی از رستوران ها در باکو که تلاش می‌کنند از افراد توریست مبالغ بیشتری دریافت کنند، در رستوران باغ هنر این شهر خبری از سو استفاده از افراد خارجی نبوده و منو برای همه دارای یک قیمت است. قیمت ها برای وعده های غذایی اول از 3 تا 12 منات متفاوت است، اما این میزان برای غذاهای اصلی به 7 تا 15 منات افزایش پیدا می‌کند. در رستوران باغ هنر می‌توانید طعم لذیذ غذاهای دریایی که اغلب با ماهی های صید شده از دریای خزر طبخ شده‌اند را نیز احساس کنید، اما به این منظور می‌بایست مبلغی بین 20 تا 45 منات بپردازید... . . تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس رنج وسیعی از نوشیدنی ها در رستوران باغ هنر باکو

از جمله ویژگی های استثنایی رستوران باغ هنر این شهر ارائه گستره‌ای از نوشیدنی ها برای ذائقه های مختلف است. اگرچه قیمت آن‌ها در برخی موارد بالا است. پیشنهاد ما این است که کباب رستوران باغ هنر را حتما امتحان کنید، چرا که طعم و مزه آن برای همیشه در ذهنتان نقش خواهد بست. برخلاف سایر غذاها طبخ آن چیزی حدود 40 دقیقه زمان خواهد برد.

یکشنبه 18 آذر 1397 - 07:31
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
masoome
آفلاین



ارسال‌ها: 14
عضویت: 10 /5 /1397
هتل چهار ستاره مدرن باکو
RE : 5

هتل چهار ستاره مدرن، در فاصله 6 دقیقه ای از ایستگاه قطار باکو واقع شده است.

امکانات اصلی هتل مدرن شامل 67 اتاق و سوئیت افراد غیر سیگاری، 2 رستوران، مرکز تناسب اندام، بیلیارد، تراس، میز پذیرش 24 ساعته، اتاق بازی، سرویس خشکشویی، شاتل فرودگاه، پارکینگ، وای فای رایگان ، اتاق ملاقات، خدمات دربان، بوفه صبحانه رایگان می باشد.

اتاق های هتل مدرن در سبک کلاسیک تزئین شده اند. که در تمامی اتاق ها سیستم تهویه مطبوع، تختخواب، مبلمان، تلویزیون ماهواره ای، حمام خصوصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، تراس وجود دارد.

رستوران شیک هتل مدرن انواع غذاهای اروپایی، ترکیه و آذربایجان را به مهمانان ارائه می نماید. نوشیدنی ها را می توانید در لابی سفارش دهید.

در طبقه هفتم حاوی یک تراس بزرگ با منظره پانورامای باکو می باشد که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند....... تور دبی ، تور باکو ، تور استانبول ، تور تفلیس ، تور لحظه آخری دبی ، تور لحظه آخری باکو ، تور لحظه آخری استانبول ، تور لحظه آخری تفلیس ، تور ارزان دبی ، تور ارزان باکو ، تور ارزان استانبول ، تور ارزان تفلیس منطقه شهر قدیمی 15 دقیقه و دره دریای کاسپین 13 دقیقه از هتل فاصله دارد. همچنین فرودگاه بین المللی حیدرعلی اف حدود 25 کیلومتری هتل مدرن است.

شنبه 06 بهمن 1397 - 10:27
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !