loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 180 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید . 

در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Neobux هست .

 

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

 

تا امروز چندین میلیون نفر در Neobux عضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکنه ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود ) 

 

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید چون من هر هفته دارم از این سایت پول میگیرم بدون هیچ مشکلی ، در پایان مطالب رسید مبالغ دریافتی رو میذارم از این به بعد .

 

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

 

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .

 

قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux 

 

 

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر یا همون ثبت نام در Neobux اینجا را کلیک کنید یا روی بنر  زیر کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux میشید ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .

 

sajjadr108 بازدید : 263 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور،اخبار تکنولوژی

بارکد دو بعدی یا QR Code یک رمزینه ماتریسی است که می‌توان آن را با پوینده‌های QR،تلفن همراه دوربین‌دار و تلفن هوشمند بازخوانی کرد.
QR Code دربردارندهٔ چیدمانی از نقطه‌های مربع‌شکل  سیاه‌رنگ (با نام ماژول) بر روی زمینهٔ سفید است.دادهٔ نهفته می‌تواند نوشته،نشانی وب، پیامک، شماره تلفن، اطلاعات کارت ویزیت یا دادهٔ دیگری باشد

sajjadr108 بازدید : 190 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

 

ناقور ،اخبار تکنولوژی

تکنولوژی NFC چیست و چه کاربردهایی دارد؟

NFC دقیقا چیست؟ فناوری NFC یک ارتباط رمزگذاری شده‌ی بی‌سیم با برد کوتاه در فاصله‌ی 4 سانتیمتر و کمتر است که در باند فرکانسی

، فناوری NFC در محصولات دیجیتال و کاربرد NFC

NFC،مخفف (near field communication) نوعی وسیله ارتباطی بی‌سیم بین دو دستگاه در مجاورت همدیگر است که در فاصله‌های کوتاه (حداکثر چند سانتی‌متر) کاربرد دارد


به گزارش ناقور و به نقل از باشگاه خبرنگاران،NFC جایگزینی برای انتقال اطلاعات و فایلها بین دو دستگاه موبایل توسط بلوتوث است که برخلاف بلوتوث نیازی به صرف زمان برای جستجوی دستگاههای نزدیک ندارد و به سادگی و با نزدیک کردن دستگاه دوم قابل استفاده است. 

sajjadr108 بازدید : 197 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور، اخبار علمی آموزشی

برخی بزرگان دنیای طراحی و فناوری گردهم آمده و اعلام کردند ساعت هوشمندی ساخته‌اند که پس از هربار شارژ بیش از 30 روز کار می‌کند.

ساعت جدید وکتور نه 30 ساعت، بلکه  30روز عمر باطری دارد و اگر این ادعا صحت داشته باشد، تنها ساعت هوشمند رکورددار بیش‌ترین عمر باطری است که دنیای فناوری تاکنون به خود دیده است.

sajjadr108 بازدید : 254 دوشنبه 03 فروردین 1394 نظرات (0)

 

ناقور ،اخبار علمی آموزشی

پروتئین وی (پودر آب پنیر) یکی از دو پروتئین عمده‌ موجود در شیر است (پروتئین دیگر کازئین است)، و در بسیاری از غذاها و مکمل‌های غذایی وجود دارد.

پروتئین وی در مایعی که پس از دلمه بستن شیر به صورت پنیر به جای می‌ماند، یافت می‌شود. (کازئین به درون پنیر می‌رود). فرآوری بیشتر معمول شامل خشک و تصفیه کردن پروتئین وی را از این مایع استخراج می‌کند.

 

sajjadr108 بازدید : 144 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)
ناقور،اخبار علمی آموزشی
نتایج پژوهش صورت گرفته توسط محققان آمریکایی نشان می‌دهد که بزرگسالی از 25 سالگی آغاز می‌شود.

به گزارش ناقور و به نقل از ایسنا، «بئاتریس لونا» روانپزشک دانشکده پزشکی پیتسبورگ بر این باور است که تمایلات نوجوانان برای نمایش شور و هیجان و تجددگرایی زمانی افزایش می‌یابد که افراد خانه را ترک کرده و به دفاع از خود می‌پردازند.

پیش از این تصور می‌شد که چنین تمایلاتی در 15 سالگی به اوج خود می‌رسند، اما تحقیقات جدید نشان داده که آن‌ها تا سنین بالاتر نیز ادامه دارند. یکی از یافته‌های اصلی این پژوهش، شواهدی از بیش فعالی در بخشی از مغز موسوم به جسم مخطط بود که توسط پاداش تحریک شده و اینکه این بیش‌فعالی تا اواسط دهه 20 زندگی ادامه دارد.

sajjadr108 بازدید : 133 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور،اخبار کنکور و دانشگاه

معاون سنجش و پذيرش مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد: سايت ثبت نام در رشته هاي بدون آزمون مقاطع كارداني و كارشناسي تا ۱۵ فروردین۹۴  بسته است و ثبت نام بعد از تعطیلات صورت می گیرد.

sajjadr108 بازدید : 229 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور،اخبار حوادث

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از وجود ترافیک سنگین در ورودی کلان‌شهرها و استان‌های شمالی خبر داد و گفت: در 24 ساعت گذشته 32 نفر از هموطنان جان خود را از دست داده‌اند.


سردار اسکندر مومنی رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر خروجی‌های کلان‌شهرها و همچنین ورودیه استان‌های شمالی و خراسان رضوی دارای ترافیک سنگین گزارش شده است.

sajjadr108 بازدید : 165 شنبه 01 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور ،اخبار ورزشی

سرمربي جديدي براي تيم ملي فوتبال ايران انتخاب خواهد شد.

 به گزارش ناقور و به نقل از ورزش سه، اگر کناره گیری کارلوس کی روش از سرمربیگری تیم ملی ایران قطعیت داشته باشد فدراسیون فوتبال باید جایگزین او را به سرعت انتخاب کنند.

 

sajjadr108 بازدید : 183 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار تکنولوژی

اولین ساعت هومشمند کمپانی اپل در آستانه ورود به بازار است و رقیب چینی آن شیائومی که با اپل چینی هم معروف شده ، اکنون برای عقب نماندن از اپل به دنبال تولید و عرضه ساعت هوشمند خود است.

احتمال می‌رود ساعت هوشمند شیائومی صفحه ای بزرگ داشته باشد و جنس ان نیز از فلز باشد. طبیعتا این ساعت مانند آنچه که از شیائومی انتظار داریم قیمت پایین تری نسبت به اپل واچ خواهد داشت گرچه کیفیت دو ساعت را نمی‌توان با هم مقایسه کرد.

sajjadr108 بازدید : 188 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور ،اخبار علمی آموزشی

بر اساس یافته‌های حاصله، مردان دارای انگشت اشاره کوتاه‌تر از انگشت حلقه، زمانی که با زنان هستند، به حرف‌های آن‌ها با دقت بیشتری گوش می‌دهند، بیشتر لبخند می‌زنند، بیشتر می‌خندند و در واقع، فرد دیگر را کامل می‌کنند.



sajjadr108 بازدید : 146 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار کنکور و دانشگاه

کاهش ۱۰ درصدی درآمدهای دانشگاه از طریق شهریه و تامین آن از طریق اجرای طرح‌های اقتصادی و دانش‌بنیان باعث شد شهریه ثابت دانشجویان فعلی در سال تحصیلی آینده افزایش نیابد.



sajjadr108 بازدید : 277 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار حوادث

رئیس اداره تصادفات پلیس راه کشور از برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 با کامیون بنز و 3 کشته در این حادثه خبر داد.

سرهنگ همایون اسفندی رئیس اداره تصادفات پلیس راه کشور در گفتگو با خبرنگار ناقور و باشگاه خبر نگاران با اشاره به تصادف شب گذشته  در استان خراسان شمالی اظهار کرد: ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته در کیلومتر 2 محور رباط استان خراسان شمالی یک دستگاه سواری پژو 405  با یک دستگاه سواری کامیون بنز برخورد کرد.

 

sajjadr108 بازدید : 214 جمعه 29 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار ورزشی

عليرضا جهانبخش بازيکن جوان نايمخن در جشن قهرماني تيمش شرکت خواهد کرد .

 

به گزارش خبرنگاری ناقور و به نقل از ورزش سه، تیم نایمخن فردا شب در صورت کسب برد در بازی مقابل ماستریخت به دومین قهرمانی خود در لیگ دسته اول هلند خواهد رسید که به منزله قطعیت صعود است .

جشن قهرمانی نایمخن برای روز شنبه برنامه ریزی شده است و جهانبخش پس از شرکت در آن به اردوی یکی از دو تیم ملی یا امید خواهد پیوست .نایمخن در صورت برد در این بازی ٨٣ امتیازی می شود .

 

sajjadr108 بازدید : 123 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)
 ناقور،اخبار گوناگون
جزییات گفتگو ظریف و کری در لوزان
 
علی اکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی و ارنست مونیز وزیر انرژی امریکا نیز در حال رایزنی هستند.

 به گزارش ناقور و به نقل از پارسینه؛ محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و جان کری همتای امریکایی او برای پنجمین بار در لوزان وارد مذاکره شدند.
sajjadr108 بازدید : 176 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار حوادث

 اعلام محدودیت‌های ترافیکی سفر های نوروزی در دور اول

سرهنگ حمیدی در این مورد  گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز پنجشنبه ۲۸ اسفندماه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورين پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت  ۱۷ تا ۲۲ همان روز از ميدان اميرکبير کرج به سمت مرزن آباد بصورت يکطرفه است.

sajjadr108 بازدید : 164 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

ناقور،اخبار ورزشی

شاگردان اولیویرا سال را با باخت تمام کردند

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم الاهلی عربستان شکست خورد

به گزارش خبر نگاری ناقور و به نقل از فارس، در یکی از دیدارهای هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم تراکتورسازی و الاهلی عربستان از ساعت 20 و 50 دقیقه امشب در ورزشگاه ملک عبدالله به مصاف یکدیگر رفتند.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود الاهلی عربستان به پایان رسید.

 

sajjadr108 بازدید : 158 پنجشنبه 28 اسفند 1393 نظرات (0)

 

ناقور،اخبار کنکور و دانشگاه

اولویت های سال 94 وزارت علوم اعلام شد

 

به گزارش ناقور و به نقل از ایسنا،دکتر محمد فرهادی در این گفتگو،تجهیز آزمایشگاه دانشگاهها و مراکز پژوهشی را از جمله برنامه های حوزه پژوهش و فناوری این وزارت نامید و با اشاره به افزایش 28 درصدی بودجه پژوهش در سال 1394 گفت : در بودجه سال آینده ردیف مستقل و متمرکزی با اعتبار 120میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آزمایشگاهی پیش بینی شده است که امیدوارم اختصاص این بودجه در سال های آینده نیز ادامه پیدا کند.

sajjadr108 بازدید : 150 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور,اخبار حوادث

میراث جهانی روسیه در آتش سوخت

به گزارش گروه خبری ناقور و به نقل از فارس ، بخشهایی از صومعه «نووودویچی» شهر تاریخی مسکو، پایتخت روسیه که یکی از  جاذبه های گردشگری این شهر نیز به شمار می رود، دچار حریق شده و در آتش سوخت.

این آتش سوزی پس از چند ساعت مهار شد و اینطور به نظر می رسد که این آتش سوزی از داربستی چوبی که برای بازسازی و  مرمت برج هشت ضلعی صومعه دور تا دور آن نصب شده بود، آغاز شده، البته به داخل برج آسیبی نرسیده است.

sajjadr108 بازدید : 148 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار ورزشی

کفاشیان : کروش باید طاقت انتقادها را داشته باشه

به گزارش گروه خبری ناقور وبه نقل از ایسنا، علی کفاشیان پس از جلسه روز چهارشنبه با کارلوس کروش و هیات رییسه فدراسیون فوتبال، درباره حضور علیرضا جهانبخش و سردار آزمون در ترکیب تیم امید و مخالفت کارلوس كروش با این مسئله اظهار کرد: به كروش گفته‌ام که اولویت ما حضور این دو بازیکن در تیم ملی امید است. ما از حریفان‌مان در این رده شناختی نداریم و سرمربی تیم امید به شدت به این دو بازیکن نیاز دارد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 225 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

سایت وانجمن ناقور

 

 


ناقورپرتال جامع ،انجمن وبنویسان،اخبار،بانک مقالات،سلامت،گردشگری،دانلود آهنگ،تکنولوژی واختراعات،زناشوئی،روان شناسی،دنیای مد،آشپزی وتغذیه،فال وطالع بینی

 

سایت وانجمن ناقور هر آنچه را نیاز دارید در آن می یابید.

وبلاگنویسی وسایت سازی،دانلود آهنگ،قالب وبلاگ،موبایل، لپ تاپ،تبلت،مدلباس کیف وکفش،تازه های پزشکی،اخبارکنکور ودانشگاه،تیتر روزنامه ها،اقوام ایرانی،اخبار حوادث،دانلود نرم افزار وبمستر،دانستنی های جنسی،اخبارورزشی،سرگرمی،مطالب طنز،اس ام اس ،جوک،اسلامی ومذهبی،گردشگری وتوریستی،مقالات درسی،دانلود نرم افزار،مشاوره خانواده،تست روانشناسی،آموزش انواع غذاها،ضرب المثل ،کاریکاتورو......

 

 


 برای ارتقاء وپیشرفت واستمرار ناقور  ما نیازمند نظرات کارساز همچنین انتقادات وپیشنهادات شما هستیم لطفاً نظر خود را برای ما از طریق ثبت نظر ارسال فرمایید

 

مدیریت ناقور

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 67
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 131
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 758
  • بازدید ماه : 758
  • بازدید سال : 35,070
  • بازدید کلی : 676,374