loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 12771 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناقور، دانلود آهنگ جديد فارسي

آهنگ شانه هایت از هایده

 کیفیت: اورجینال 320   آلبوم:شانه هایت را برای گریه حجم: 20.0 مدت: 8:51

دانلود با لینک مستقیم mp3 وبا کیفیت عالی به همراه متن آهنگ

آهنگ بسیار زیبا و دل نشین از هایده به نام شانه هایت

♫♫♫ناقور♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫دانلود آهنگ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫nagor.ir♫♫♫

خواننده : هایده

نام آهنگ : شانه هایت

حجم :8.43 MB

منبع : ناقور  www.nagor.ir

لینک دوم دانلود

 

از شنیدن این آهنگ بسیار زیبا لذت ببرید

 

 

متن آهنگ شانه هایت از هایده :

 

سر به روي شانه هاي مهربانت ميگذارم

عقده ي دل ميگشايم گريه ي بي اختيارم  

از غم نامردمي ها بغضها در سينه دارم

شانه هايت را براي گريه كردن دوست دارم. دوست دارم

  شانه هايت را براي گريه كردن دوست دارم.

دوست دارم بي تو بودن را براي با تو بودن دوست دارم. دوست دارم  

خالي از خودخواهي من.برتر از الايش تن من تورا بالا تر از تن.برتر از من دوست دارم

شانه هايت را براي گريه كردن دوست دارم. دوست دارم

  عشق صدها چهره دارد.چشم تو آيينه دار عشق عشق را در چهره ي آيينه ديدن دوست دارم  

در خموشي چشم من را  مثل آه و گفتگوهاست  

من تورا برجسته ي محراب ديدن دوست دارم

من تورا بالا تر از تن.برتر از من دوست دارم  

             سر به روي شانه هاي مهربانت ميگذارم

عقده ي دل ميگشايم گريه ي بي اختيارم  

از غم نامردمي ها بغضها در سينه دارم

شانه هايت را براي گريه كردن دوست دارم.

دوست دارم

  شانه هايت را براي گريه كردن دوست دارم.

دوست دارم بي تو بودن را براي با تو بودن دوست دارم. دوست دارم

  خالي از خودخواهي من.برتر از الايش تن من تورا بالا تر از تن

.برتر از من دوست دارم شانه هايت را براي گريه كردن دوست دارم.

دوست دارم   عشق صدها چهره دارد.

چشم تو آيينه دار عشق عشق را در چهره ي آيينه ديدن دوست دارم

  در خموشي چشم من را  مثل آه و گفتگوهاست

  من تورا برجسته ي محراب ديدن دوست دارم

من تورا بالا تر از تن.برتر از من دوست دارم  

  

دریافت دانلود آهنگ شانه هایت از هایده در سایت بروز ناقور 

 

 

 

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 15000تـومان

با دستبند موبایل data lines

کابل دیتای موبایل با طرح دستبند

در 2 مدل ، برای گوشی های اندروییدی و برای گوشی های اپل

همیشه کابل شارژ گوشی خود را همراه داشته باشید

سایز دستبند: 20cmx1cm

 

 

 

 خـريد پستي >> قيمت فقـط : 15000تـومان



مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 115
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 742
  • بازدید ماه : 742
  • بازدید سال : 35,054
  • بازدید کلی : 676,358