loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 731 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

فایر فاکس یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه عرضه مرورگر های اندرویدی است.البته این شرکت در زمینه مرورگر های ویندوز و مک نیز به خوبی عمل کرده و تا کنون با توجه به متن باز بودن آن پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است.چیزی که بیشترین توجه مارا به خود جلب کرده توانایی این مرورگر در ترجمه دستورات HTML5 است که تاثیر زیادی در محبوبیت این مرورگر دارد.

تغییرات نسخه 39.0:

رابط کاربری جدید برای تبلت ها

بهره گیری از پرتوکل های HTTTP 2 به منظور بالا بردن سرعت مرورگر و پاسخ گو تر بودن آن

پشتیبانی از ECMAScript 6

رفع مسائل مختلف امنیتی

ali-nagor بازدید : 160 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

یک اپلیکیشن کاربردی در زمینه تعمیر نرم افزاری باطری گوشی هوشمند شما میباشد که با جدیدترین روش های برنامه نویسی کارایی باطری را تا حد قابل توجهی افزایش میدهد.  اگر باتری گوشی  شما با مشکل مواجه است مطمنا استفاده از این نرم افزار کاربردی به شما توصیه میشودتا به وسیله ان عملکرد باتری گوشی اندرویدی خود را بهبود ببخشید. 

ali-nagor بازدید : 204 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با  Super Charger v4.0 دیگر نگران سریع تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید زیرا این اپلیکیشن قادر است میزان شارژ باطری گوشی اندرویدی شما را تا پنجاه درصد بیشتر ذخیره نماید.توجه داشته باشید که  برنامه پس از نصب به صورت خودکار خودش شروع به فعالیت کرده و برنامه های ارتباطی را به طور کامل قطع می کند تا بدینوسیله از کاهش شارژ گوشی شما جلوگیری کند

ali-nagor بازدید : 131 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Call Log Calendar v2.2.0  یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه همگام سازی تماس های ورودی و خروجی با تقویم است در اقع شما میتوانید در فلان تاریخ تعداد تماس های ورودی و خروجی خود را مشاهده کنید و انهارا مدیریت کنید.همچنین رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربر پسند است که میتوانید هم اکنون انرار از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 169 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با Enhanced SMS & Caller ID+ دیگر نگران دوری از گوشی خود نباشید زیرا این اپ مشخصات تماس گیرنده و اس ام اس هارا با صدای لند برایتان میخواند و به شما اجازه میدهد با صدای خودتان به انها پاسخ دهید.از ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی میتوان  قابلیت خواندن اعلان‌های تمامی برنامه‌ها مانند اخبار، فیسبوک و همچنین پشتیبانی از اکثر سیستم‌های بلوتوث داخلی اتومبیل‌ها را نام برد.

ali-nagor بازدید : 113 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با Contacts + v3.40.4 از مدیریت مخاطبین خود لذت ببرید و اسان ترین روش هارا برای حذف ایجاد و انتقال انها تجربه کنید.Contacts+ به شما کمک میکند تا با کمترین ضربه ممکن با فرد مورد نظر خود تماس بگیرید و از مشکلات نرم افزار پیشفرض گوشی رهایی یابید.این اپلیکیشن دارای پوسته های جذا امکان مدیریت تماس و پیامک و همچنین ویجت زیبا و کاربردی است.

ali-nagor بازدید : 151 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro v4.1.8 یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند است که با تکه تکه کردن فایل و دانلود جداگانه هرکدام سرعت دانلودتان را تا 5 برابر افزایش میدهد. در این اپلیکیشن تقسیم بندی از نظر نوع فایل اعم از صوتی تصویری ارشیو و.. وجود دارد که به صورت خودکار انجام میگیرد.همچنین امکان ادامه دانلود نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار مونیتور کردن کلیپ بورد در مرورگرهای وب می باشد که این کار باعث می گردد تا تنها با کلیک کردن بر روی فایلهایی که دارای فرمت هایی خاص هستند ( به طور مثال mp3 یا zip ) نرم افزار به صورت خودکار آنها را تشخیص داده و در صورت تایید شما اقدام به دانلود آنها می نماید 

ali-nagor بازدید : 142 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

CallApp 1.107 برنامه شماره گیری و تماس و مدیریت مخاطبین اندروید است که امکانات بسیار بیشتری را نسبت به نرم افزار پیشفرض گوشی ارائه میدهد. این برنامه پیش از اینکه به تماس پاسخ دهید، می‌تواند بیش از یک میلیارد شماره را برای شما شناسایی کند.ویژگی های این برنامه: بلاک کردن تماس‌های مزاحم ,نمایش اطلاعات بیش از یک تماس‌گیرنده به همراه جزئیات و عکس , پشتیبانی بیش از ۲۰۰ کشور .

ali-nagor بازدید : 146 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

CPU Spy Reloaded Monitor Pro v1.52 یکی از اپلیکیشن های مطرح در زمینه نمایش عملکرد سی پی یو است که اطللاعات فنی و نموداری خاصی را به کاربر نمایش میدهد.در این نرم افزار میتوانید  اطلاعات مربوط به رم ، باطری و پردازنده را در سریع ترین زمان ممکن ببینید و انهارا با اطلاعات چند لحظه پیش مقایسه کنید.همچنین امکان تنظیم دوباره سی پی یو وجود دارد.

ali-nagor بازدید : 162 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

Dashlane Password Manager 3.4.1.792  یک اپلیکیشن امنیتی فوق العاده کاربردی خیلی راحت رمز های عبور خود از جمله رمز عبور کارت بانک ، حساب های کاربری ، پسورد های مربوط به وبسایت ها و … را در این برنامه ذخیره نمایید و سپس هر زمان که بخواهید به نرم افزار مراجعه کنید و اطلاعات خود را استخراج کنید.این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتالی است.

ali-nagor بازدید : 141 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

The Journey – Bodyboard Game v1.1.2 + data یک بازی هیجان انگیز با گرافیک خیره کننده و بالا میباشد.در این بازی بیش از 300 نوع موج مختف وجود دارد که برای شما طراحی گردیده است.شما میتوانید تجربه سفر در دنیا و سوار شدن بر موج‌های عالی را در هر کجا که باشید برای شما ممکن می‌کند! 

ویژگی‌ها:

فیزیک و حرکت‌های واقع‌گرایانه

سفارشی‌سازی با محصولات واقعی از برندهای معروف

امکان دعوت کردن دیگران برای بازی آنلاین

ali-nagor بازدید : 196 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Speed Test & QoS 3G 4G WiFiاپلیکیشنی پیشرفته در زمینه تست سرعت اینترنت است. می‌توانید سرعت انواع ارتباطات ۲G، ۳G، ۴G، Wifi و اترنت را به وسیله این برنامه تست کنید. این برنامه بهترین و کاملترین ابزار اندازه‌گیری کیفیت ارتباط را تا سرعت حداکثر یک گیگابیت در ثانیه به شما میدهد. در عرض مدت چند ثانیه سرعت نرخ بیت، تأخیر، سرعت وب‌گرذی و پخش ویدیوی آنلاین را بر روی دستگاه موبایل خود محاسبه کرده و نتایج تست خود را با کاربران دیگر مقایسه کنید.

ali-nagor بازدید : 187 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

Audio Visualizer Pro v1.1 رقص نوری را متناسب با اهنگ مورد عللاه شما ایجاد میکند که هرچه اهنگ تند تر و با ریتم زیباتری باشد رقص نور و تصاویر بار ها پر رنگ تر قشنگ تر میشوند.

ویژگی‌ها:

 حاوی بیش از ۲۰ نوع رقص نور منحصربه‌فرد

هزاران رنگ مختلف با قابلیت سفارشی‌سازی

دارای والپیپر زنده

پشتیبانی از انواع خروجی‌های صدا

ali-nagor بازدید : 149 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

تا تکنون تصاویری را دیده اید که در ان یک شخص در چند جا حضور دارد و کارهای مختلفی میکند!؟ به این تصوایر کلونی گفته میشود.Clone Camera 2.0 (Full) v2.1 نیز دقیقا همین کار را انجام میدهد پس بدون هیچ محدودیتی خلاقیت خود را نشان دهید و کاراهای پیش بینی نشده انجام دهید در هر حال برای این نرم افزار فرقی نمیکند. امکان اشتراک گذااری تصاویر و کیفیت بالای تصاویر خروجی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

ali-nagor بازدید : 127 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

PhotoFunia نام یک ابزار بسیار جالب در زمینه عکس برداری است. با این نرم افزار عکس های خود را بگیرید و روی بنر های تبلیغاتی تلویزیون تابلو نقاشی و... بچسبانید .کیفیت تصویر خروجی این نرم افزار بسیار بالا بوده و تا حد مطلوبی قابل قبول است.لازم به ذکر است این نرم افزار دارای 300 طرح کاربردی بوده که برای استفاده از ان باید از طریق ۳g و یا وای فای به اینترنت متصل باشید .

ali-nagor بازدید : 111 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

با Face Blender – Photo Booth v2.0.8 چند صورت را یکی کرده و از صورت های جدید و بعضا خنده دار لذت ببرید.از این اپلیکیشن میتوانید برای سرکار گذاشتن دوستانتان استفاده کنید همچنین میتوانید صورت یک سیاه پوشت و سفید پوست و یا صورت یک نوزاد را به صورت یک انسان بالغ پیوند بزنید! کافیست دو تصویر با چهره های مختلف را انتخاب کرده و سپس با زدن دکمه Blend ، آنها را با یکدیگر مخلوط کنید .

ali-nagor بازدید : 139 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

ایا دوست دارید عکس های خود را با تاتو روی بدنتان نمایش دهید ؟ Tattoo my Photo 2.0 Pro v2.33 یک اپلیکیشن کاربردی است که میتواند روی عکسهایتان به راحتی نقشهای تاتو را ایجاد کند.طبیعی بودن تاتو پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکان انتخاب عکس از گالری از ویژگی های این نرم افزار است.رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است.

ali-nagor بازدید : 111 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

PSafe Total یک نتی ویروس قدرتمند برای سیستم عامل اندروید است.با این انتی ویروس امنیت را به گوشی خود هدیه دهید و ار حریم خصوصی و اطلاعات شخصی موجود در فایل منیجر و نرم افزار های ارتباطی محافظت کنید.محیطی کاربر پسند و شیک برای افزایش کارایی و سرعت استفاده کاربر از ان تعبیه شده است.پس از نصب این انتی ویروس حافظه رم خود و سرعت سیستم عامل خود را افزایش دهید.

ali-nagor بازدید : 140 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

خوردن به موقع دارو ها یکی از مواردیست که همواره از یادمان میرود در صورتی که همین مصرف به موقع میتواند مقدار زمان لازم برای بهبودی را کاهش دهد.  MediSafe 5.0 یک نرم افزار بسیار کاربردی است که در ان شما با دادن ام دارو و توضیحاتی در ان دوره مصرف ان را مشخص میکنید برای مثال با مصرف هر 8 ساعت استامینوفن این اپلیکیشن هر 8 ساعت یک آلارم نمایش داده میشود که زمان مصرف دارو شماست.

ali-nagor بازدید : 121 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

TanaMe PRO – call,im,sms,mail اپلیکیشن ارتباط چندگانه است که با استفاده از آن می‌توانید تماس بگیرید، گفت و گو کنید، اس ام اس ارسال کنید، و ایمیل بفرستید. در  این اپ می‌توانید در بستری امن به اشتراک انواع فایل‌ها از جمله ویدیو، عکس، مخاطبین و موقعیت مکانی بپردازید.قابلیت اتصال به مخاطبین فیسبوک نیزدر این اپلیکیشن تعبیه شده است.

ali-nagor بازدید : 138 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

 

Cooking Tycoon v1.0 دانلود بازی اندروید یک بازی ترکیبی از رستوران داری و اشپزی است که حتی گاهی اوقات باید چند کار را همزمان انجام دهید. افکت های صوتی خیره کننده و گرافیک بالای این بازی در درک گیم پلی آن شمارا یاری میکند.۷ رستوران لذیذ منحصربه‌فرد: فست فود، فرانسوی، ایتالیایی، نوشیدنی، دسر، ژاپنی و چینی و بیش از ۴۰ غذا برای پخت با استفاده از صدها مواد غذایی از ویژگی های این بازی زیباست

ali-nagor بازدید : 115 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

WeVideo Video Editor یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه ساخت و ویرایش ویدیو های شماست. در این نرم افزار شما میتوانید با قرار دادن افکت های گذر و افکت تصویر و... ویدیو های خود را به بهترین شکل ممکن میکس کنید.حتی میتوانید با صدای خودتان داستان فیلم را روایت کنید و بر روی ان صدا گذاری کنید. کیفیت خروجی این نرم افزار نیز  اچ‌دی (۷۲۰p) میباشد که همین نشان از برتری این اپلیکیشن دارد.

ali-nagor بازدید : 177 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

 CM Speed Booster丨Cache Cleaner v1.5.3 یکی از بهترین و خاص ترین نرم افزارهای افزایش سرعت اندروید است. حذف فایل های junk و اضافی باعث افزایش سرعت پردازش CPU میشود همچنین فضای اضافی حاصل از انباشته شدن فایل های بی مصرف ازاد میشود. باطری گوشی خود را از این پس خنک تر نگاه داشته و در مصرف باطری نیز برای همیشه صرفه جویی نمایید.

ali-nagor بازدید : 184 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

MakeupPlus یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های آرایش صورت برای سیستم عامل اندروید می باشد. با نصب و استفاده از این اپلیکیشن می توانید فیس خود را به صورت کامل ارایش کنید و آن را زیباتر جلوه دهید. به روش کامل حرفه ای آرایش صورت را آغاز نموده و در نهایت چهره خود را با آرایش غلیظ مشاهده فرمایید. ارایش و تغییر حالت و رنگ در لب ها ، چشم ها ، بینی و صورت را با چشمان خود مشاهده نمایید.محیط کاربر پسند این نرم افزار را یک امتیاز مناسب  تلقی کنید.

 

ali-nagor بازدید : 157 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

ZERO Communication 1.22را میتوان سبک ترین و سریعترین مسنجر دنیا دانست این اپلیکیشن ارسال پیامک با حجمی معادل 15 مگابایت غوغایی به پا کرده است. در این اپلیکیشن کاربر میتواند را راحتی ظاهر اپ را با توجه به سلیقه خود و دانلود تم های مختلف تغییر دهد. همچنین این برنامه از تم‌های غنی، بیش از ۸۰۰ شکلک ایموجی، دستگاه‌های دو سیم کارته، صندوق پیام خصوصی و MMS گروهی پشتیبانی می‌کند.قابلیت لاک رده پیامک های تبلیغاتی و شخصی به صورت هوشمند را نیز به ویژگی های این اپلیکیشن اضافه کنید.

ali-nagor بازدید : 169 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

 Castro یک نرم افزار نظارتی است که با ان کاربر میتواند بر روی کارکرد CPu ,رم , باطری نظارت داشته باشد و در هر لحظه میزان پردازش پردازشگر , حجم اشغال شده توسط رم و میزان شارژ باطری را مشاهده کند. همچنین امکان برسی سیگنال شبکه وایرلس و برسی اطلاعات آن نیز در  Castro تعبیه شده است.اگر نگران وضعیت گوشی همراه خود هستید ناقور این اپلیکیشن را به شما معرفی میکند.

ali-nagor بازدید : 112 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در گذشته برای ارسال و دریافت فایل بین تو گوشی تلفن همراه و حتی رایانه و گوشی از تکنولوژی بلوتورث استفاده میشد.اما با امدن گوشی های هوشمند این روند تغییر کردن و استفاده از بلوتوث جای خود را به استفاده از اتصال Wifi داد.اتصال وای فای به دلیل سرعت بالا در ارسال و دریافت فایل باعث صرفه جویی در وقت میشود و این قابلیت را دارد که اطلاعاتی در حد چند گیگ را بین تو گوشی مبادله کند.نرم افزار های مختلفی برای این عمل به وجود امده اند که معروف ترین انها Zapya است.این نرم افزار امکان اشتراک گذاری فایل بین دو گوشی با سرعتی در جدد چند مگابایت بر ثانیه را فراهم میکند.

ali-nagor بازدید : 126 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

 Empty Folder Cleaner به یاری شما می اید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. معمولا بعد از حذف هر برنامه پوشه های ان در میموری شما باقی میمانند که علاوه بر کندی سرعت باعث سردرگمی در یافتن دیگر فایل ها و پوشه ها میگردد. با  Empty Folder Cleaner  تنها با چند لمس میتوانید بدون صرف وقت واشتباهاتی که در هنگام حذف یک فایل پیش می اید دوری کنید.این اپلیکیشن بسیار سبک بوده و به دسترسی خاصی نیاز ندارد.


ali-nagor بازدید : 552 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

گوش کردن به رادیو یکی از عمل های نوستالژیک ماست. رادیو به عنوان یک رسانه صرفا صوتی همواره علاقمندان بسیاری داشته و دارد.Pandora Radio به کمک ما می اید, توسط پاندورا، می توانید تنها به آهنگ هایی که خودتان دوست دارید گوش دهید. نرم افزار پاندورا این قابلیت را دارد که با جستجوی نام هنرمند (خواننده) مورد علاقه خوتان  تمام کانال هایی که در حال پخش آهنگ های خواننده مورد نظرتان هستند به صورت لیست به شما نشان داده شوند تا بتوانید به هریک از این کانال ها که مایل باشید دسترسی داشته و به آن گوش دهید.نسخه ای که در ناقور قرار داده میشود برخلاف نسخه اصلی امکان دانلود اهنگ را نیز دارد.

ali-nagor بازدید : 138 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Delayed Lock که یک اپلیکیشن قفل زمانی هوشمند است به دست شما یک زمان تعریف میشود که در ان لحظه گشوی شما خود به خود قفل میگردد.Delayed Lock در فروشگاه مارکت به قیمت 2.99 دلار به فروش می رسد و در گوگل پلی دارای امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد که تا به این لحظه 100,000 – 500,000 بار دانلود شده است.استفاده از وای فای یا بلوتوث برای بازکردن قفل استفاده از ویجت های قدرتمند زیبا و کاربردی در خاموش کردن صفحه نمایش قفل صفحه نمایش نمایش زمان قفل و ... . این نرم افزار را میتوانید رایگان از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 170 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

اگر برای ضبط مکالمات خود به یک برنامه رایگان و بی دردسر نیاز دارید تا با محیطی زیبا و کاربرپسند گفتگو های شمارا به طرو کامل و دو طرفه ضبط کند مطمئنا ACR Premium 14.6 انتخاب خوبیست.امکان شروع ضبط به صورت خودکار , ایمیل مکالمات ضبط شده , جستجوی مکالمات و مرتب سازی بر اساس تاریخ و همچنین رمزگذاری بر روی مکالمات از ویژگی های این اپلیکیشن است.

ali-nagor بازدید : 111 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

ارسال اس ام اس یکی از کارهای روزانه همه ی ماست. بیشتر ما مایل هستیم این امر را بدون هیچ دردسر و به اسانی انجام دهیم .مطمئنا EvolveSMS میتواند این امور را برای ما اسانتر کند.استفاده متناوب از برنامه پیشفرض ارسال اس ام اس گوشی در طولانی مدت خسته کننده است . با EvolveSMS رونق تازه ای به پیامک های خود بدهید.ناقور دریافت این اپ را به شما پیشنهاد میکند.

ali-nagor بازدید : 139 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

Hi-Q MP3 Voice Recorder Pro 2.0.2  یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ضبط صداست. این اپلیکیشن با امتیاز  4.6 از 5  در گوگل پلی با قیمت 5 دلار به فروش میرسد که همین دو عامل را میتوان نقطه قوت این نرم افزار دانست. از ویژگی های این اپلیکیشن میتوان : ضبط به صورت MP3, قابلیت مکث و ادامه ضبط, بیت ریت قابل تنظیم از 32 تا 320 کیلوبیت و امکانات اشتراک گذاری و ... را نام برد. بی شک این برنامه کاربردی انتظارات شمارا تا حد زیادی رفع میکند.

ali-nagor بازدید : 209 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت فایرفاکس علاوه بر مرورگر قدرتمند خود دارای سیستم عامل گوشی هوشمند ب نام Firefox OS است.این سیستم عامل همانند دیگر پروژه های فایرفاکس دارای ظاهری زیبا و بسیار خلاقانه است.حالB2GDroid این اختیار را به شما میدهد تا بدون هیچ دردسری لذت استفاده از این سیستم عامل را با لانچری که کاملا شبیه ساز ان است بچشید. 

 با نصب این لانچر برخی از ایکون های منوی گوشی مانند تقویم، ایمیل، گالری و تنظیمات تغییر خواهند کرد. همچنین با نصب این اپلیکیشن، مارکت سیستم عامل فایرفاکس با نام Marketplace به لیست App های گوشی اضافه خواهد شد که با استفاده از این مارکت میتوانید اپلیکیشن های فایرفاکسی را بر روی گوشی خود نصب و اجرا نمایید.

 

 

 

 

ali-nagor بازدید : 198 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

خواندن روزنامه یکی از کارهای همیشگی و روزانه بسیاری از ماست.گروهی از ما برای اطلاع از اخرین اخبار سیاسی و گروهی برای باخبر شدن از نتایج بازی های ورزشی و حواشی ان روزنامه هارا دنبال میکنیم. و گاهی ترجیح میدهیم اخبار خارج کشور را از زبان روزنامه های روز ان کشور بخوانیم و در مورد ان قضاوت کنیم.World Newspapers PRO v2.9.19 یکی نرم افزار فوق العاده قدرتمند در این زمینه است.پشتیبانی بیش از 65 کشور و بیش از 6000 هزار روزنامه مختلف امکان مشاهده اخبار ویدیویی جستجوی روزنامه و ذخیره خبرها برای مرور افلاین از ویژگی های این اپ است.

ali-nagor بازدید : 119 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

مرورگر اپرا بی شک محبوب ترین بروزر در سیستم عامل های مختلف گوشی بخصوص سیستم عامل اندروید است. این مرورگر که مشخصه اصلی آن کیفیت بالای صفحات و تصاویر موجود در آن است مخصوص کاربرانیست که زمان زیادی را صرف خواندن مطالب و وبگردی در اینترنت میکنند.

تغییرات نسخه ۲۹٫۰٫۱۸۰۹٫۹۰۸۳۹ :

کاهش استفاده از پزدازنده گرافیکی دستگاه اندرویدی

تغییر آیکون برنامه

ارتقاء به Chromium 42

بهبود عملکرد برنامه

پشتیبانی از دستگاه های ۶۴ بیتی

ali-nagor بازدید : 142 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

حریم خصوصی یکی از موضوعات مهم در زندگی ماست مطمئنا هیچکدام از ما دلمان نمیخواهد کسی در پیام های شخصی مان سرک بکشد یا عکس های شخصی و خصوصی ما را ببیند و... . FingerSecurity Pro به کمک ما می اید تا تنها با یک انگشت خود از حریم شخصی خود محافظت کنیم. این اپ حتی میتواند بر روی برنامه های ارتباطی چون وایبر واتس اپ تلگرام و.. و بازی ها چون کلش اف کلنز قفل انگشتی بگذارید.

ali-nagor بازدید : 503 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

تا به حال مزاحم داشته اید؟! کمتر کسی است که به این سوال جواب "نه" بدهد. دست به سر کردن مزاحم ها از طریق مراجع قانونی کاری وقت گیر و خارج از حوصله ماست . اپلیکیشن BlackList به کمک ما می اید تا با چند لمس ساده هر شماره یا پیامکی را فیلتر و بلاک کند . این نرم افزار از ویژگی های خاصی برخوردار است برای مثال:

 مسدودسازی تماس‌ها از طریق لیست سیاه

 مسدود سازی تماس با پیشوند و پسوند خاص شماره

 فیلتر کردن متن پیام

 دارای ویجت شیک و زیبا

 قابلیت پشتیبان گیری

ali-nagor بازدید : 163 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

CamScanner نجات دهنده شما در زمانیست که به اسکنر دسترسی ندارید. در این اپ شما میتوانید از هر تصویر یا متنی عکس بگیرید و انرا اماده پرینت کنید.هوشمندی این اپ باعث میشود که این نرم افزار به صورت خودکار گوشه های اضافی عکس یا متن را برش دهد و متن خالص را اماده چاپ و استفاده نمیاد.قابلیت تبدیل عکس به متن و نیز ذخیره فایل با فرمت PDF و در اخر قابلیت ذخیره بینهایت تصویر از ویژگی های اساسی این اپ قدرتمند است.

ali-nagor بازدید : 229 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

تبدیل عکس های گرفته شده توسط خودتان از دوستان و اشنایان به کاریکاتور و شخصیت های کارتونی یکی از بهترین سرگرمی های امروزیست. MomentCam  قادر است تمامی عکس های موجود در گوشی شما را به شخصیت های کارتونی جالب و جذاب تبدیل کند.امکان اشتراک گذاری این تصاویر نیز در انواع شبکه های اجتماعی فراهم شده است. این اپ را نصب کنید و لحظات خوشی را برای خودتان و دوستانتان رقم بزنید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 155
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 782
  • بازدید ماه : 782
  • بازدید سال : 35,094
  • بازدید کلی : 676,398