loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 126 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

سیستم عامل اندروید دارای نسخه های متعددی است که هریک دارای ویژگی های خاصی است. هنگام نصب نرم افزار های مختلف اگاهی از نسخه اندروید گوشی یا تبلت بسیار مهم است و میتواند در زمان خود صرفه جویی کنید.این بار ناقور تنها با چند ضربه به شما اموزش میدهد چگونه نسخه سیستم عامل اندروید خود را تشخیص دهید.

ali-nagor بازدید : 117 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است در جایی باشید یا فردی در کنارتان باشد و نخواهید وقتی اس ام اس دریافت میکنید ناتفکیشن ان در بالای صفحه ظاهر شود و یا حتی این اعلان را مزاحم تلقی میکنید و میخواهید هرگز چنین چیزی را مشاهده نکنید.در این اموزش با ناقور همراه باشید تا تنها با چند لمس ساده قابلیت عدم نمایش اعلان اس ام اس را فعال کنید و دیگر نگران فضولی اطرافیان نباشید!

ali-nagor بازدید : 128 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است.در این شبکه اجتماعی حریم خصوصی افراد از موارد بسیار مهم در شکل گیری یک جامعه مجازی سالم است که البته مدیران این شرکت تا کنون کم و بیش در این زمینه موفق بوده اند.در اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید تعبیه شده که همان مسدود کردن کاربران مزاحم میباشد. در اینستاگرام شما میتوانید هر کاربری که مزاحمتی برای حریم خصوصی شما ایجاد کرده بلافاصله بلاک کرده و شر او را کم کنید!

ali-nagor بازدید : 461 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

لاین یکی از بهترین نرم افزار های ارتباط جمعی است که از ژاپن کار خود را اغاز کرد و تا کنون نیم میلیون کاربر رسمی دارد .یکی از مشکلات کاربران لاین عدم اگاهی از بلاک شدن خودشان است یعنی اگر فردی انهارا بلاک کند هیچ پیامی برای وی نمایش داده نمیشود و همه چیز عادی است.در این اموزش ناقور دات ای ار قصد دارد روشی بسیار ساده و حتی ساده تر از خودن یک لیوان اب را به شما ارائه دهد.

ali-nagor بازدید : 137 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

حریم خصوصی هر یک از ما یکی از مهمترین موضوعات در زندگی شخصیمان است.در این بین حتما افرادی هستند که عمدی یا غیر عمدی سعی میکنند به حریم خصوصی ما دسترسی داشته باشند.برای حل این مشکل بهترین و مطمئن ترین راه مخفی کردن فایل های مهم است.در این اموزش شما ساده ترین روش مخفی کردن فایل ها را معرفی میکنیم.با ناقور همراه باشید تا این اموزش را فرا گیرید.

ali-nagor بازدید : 161 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

حافظه های رم زمان زیادیست که در زندگی دیجیتال ما نقش بزرگی ایفا مینند. استفاده از انها در ذخیره فیلم و عس و اطلاعات شخصی و همچنین در ذخیره انبوه داده ها بسیار حائز اهمیت است. اما چنانچه مایل باشید همه اطلاعات موجود در مموری خود را پاک کنید مطمئنا پاک کردن تک تک فایل ها و پوشه ها به طور دستی ار خسته کننده ای است.بهترین راه انجام این عمل فرمت کردن کل حافظه است.در این عمل تمامی اطلاعات روی مموری شما پاک میشود و البته تا حدودی غیر قابل بازگشت است.ناقور اموزش فرمت مموری در سیستم عامل اندروید را برای شما قرار داده است.

ali-nagor بازدید : 229 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

بی شک تلگرام نیز به دسته محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی اضافه شده است. در این بین سرعت بالای این برنامه و زیبایی و محیط کاربر پسند ان نقش بسزایی در اثبات این امر دارد. یکی از قابلیت هایی که دیگر مسنجر ها از ان بویی نبرده اند گفتگو با دوستان براساس نام کاربری است به طوری که شما با جستجوی نام کاربری شخص میتوانید با وی ارتباط برقرار کنید و از یک گفتگوی بی دردسر لذت ببرید. چند وقتی است که امکان جستجوی کاربران در این اپلیکیشن غیر فعال شده است. حال ناقور این  مشکل را برطرف میکند. با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 117 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

هنگامی ه نرم افزار های مختلف از پردازشگر و حافظه رم شما استفاده میکنند دفعات بعدی برای دسترسی سریعتر به اطلاعات پایه خود انهارا ذخیره میکنند. ه به این اطلاعات ذخیره شده حافظه کش میگویند. حافظه‌ی کش برخی از برنامه‌ها بیش از اندازه حجیم شده و سبب گرفتن بخشی از حافظه، کاهش سرعت سیستم و کندی عملکرد دستگاه می شود.به همین دلیل حذف این اطلاعات اضافی میتواند سرعت گوشی شمارا افزایش دهد.

ali-nagor بازدید : 170 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از دغدغه های همه ما هنگام خرید یک گوشی تلفن همراه پی بردن به اصل بودن ان است چرا که نمیخواهیم برای یک گوشی بی کیفیت  و تقلبی هزینه هنگفتی را پرداخت کنیم اما این کار به صورت دستی انچنان ساده نیست . در این ترفند وبسایتی را به شما معرفی میکنیم که در ان با دادن کد IMEI گوشی اطلاعاتی نظیر مدل گوشی شرکت سازنده کشور سازنده و ... را میدهد که شما میتوانید این اطلاعات را با جعبه و باطری گوشی خود مقایسه کنید در صورت انطباق گوشی شما اصل شرکت است.

ali-nagor بازدید : 112 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

واتس اپ یکی از بهترین اپلیکیشن های ارتباطی در سراسر جهان است و نیز طرفداران بسیاری در ایران دارد اما یکی از بدی های این نرم افزار عدم امکان بلاک مخاطبان در ان است . در این اموزش یاد میگیرید چگونه مخاطبین مزاحم خود را بلاک کنیم و از شر انها راحت شویم.با ناقور همراه باشید تا از این ترفند لذت ببرید .

ali-nagor بازدید : 149 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

تا بحال پیش امده لازم باشد بیورد خود را قفل کنید؟ یا در حال تمیز کردن کیبورد باشید اما نگران دکمه های خطرناک ان باشید! یا از دست کودکانی که در اطرافتان هستند نگران باشید!؟ نرم افزار های بسیاری در سراسر وب موجودند که عمل قفل سازی کیبورد را انجام میدهند اما هیچ چیز به اندازه استفاده از ابزار های خود ویندوز راحت و جذاب نیست. در این امزوش با ترفندی بسیار ساده یاد می گیرید چگونه کیبورد خود را کاملا قفل نمونده و تقریبا استفاده از ان را منحصرا ازان خود کنید.با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 135 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت های مهم در دستگاه های اندرویدی امکان تغییر فونت نوشتار سیستم عامل است که در ظاهر و زیبایی گوشی تاثیر بسزایی دارد. در این اموزش که مخصوص گوشی های روت شده است شما میتوانید با یک نرم افزار کمکی فونت گوشی هوشمند خود را به طور کامل عوض کنید  مطمئن باشید که این امر شمارا از دیگر دوستانتان متمایز میکند!

البته برخی از گوشی های هوشمند مانند galaxy ها این امکان به طور پیشفرض در انها قرار داده شده است.اما یکی از پیش نیاز های اصلی انجام این امر در گوشی های غیر گلکسی دسترسی به روت گوشی است که نیازمند روت شدن گوشی شماست.

 

ali-nagor بازدید : 186 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

شاید لازم باشد تمامی مکالمات و پیام های خود را برای یک شخص خاص بفرستید بدون اینکه بخواهید این کار را با مشقت زیاد و به طور دستی انجام دهید در این اموزش شما یادخواهید گرفت چگونه تمامی پیام های درون واتس اپ خود را بدون هیچ زحمتی تمام و کمال برای شخص دیگری بفرستید و همه این کارها به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود.برای انجام این امر با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 166 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

واتس اپ یکی از ده ها نرما افزار پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است. ممکن است بخواهید اخرین بازدید خود را از دوستانتان مخفی کنید تا انها نتوانند تاریخ  و زمان ان را مشاهده کنند. یا تصویر پروفایل خود را از افرادی که در لیست مخاطبینتان وجود ندارد در امان نگه دارید یا استاتوس خود را چنین کنید.برای استفاده از این امکانات با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 149 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از اپ های بسیار پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است.استیکر های این نرم افزار خواهان بسیاری دارد به طوری که گروه هایی برای تولید این استیکر ها به وجود امده اند.گاهی برایتان پیش می اید که دستتان برایتان استیکری میفرستد و شما میخواهید ان استیکر را در دستگاه خود و بر روی تلگرام خود داشته باشید. در این ترفند شما زا پس این کار بر خواهید امد.

ali-nagor بازدید : 164 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است نیاز داشته باشید کد QR مخصوص خود را داشته باشید. ممکن است ان را برای سایت خود نیاز داشته باشید و حتی برای دوستان خود در لاین و یا شبکه های اجتماعی!

در این ترفند شما میتوانید یک تصویر با رمز نگاری خوانا توسط گوشی خود بسازید . پس عجله کنید و با ما همراه باشید

ali-nagor بازدید : 138 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

در این پست دو ترفند ار مجموعه ترفند ه یا کاربردی نرم افزار پر طرفدار لاین را برای شما کاربران ناقور قرار میدهیم.میدانید که لاین یکی از نرم افزار های ارتباطی چندگانه ست که در ایران طرفداران بسیاری دارد.

رمز گذاری روی لاین و نیز اموزش ساخت لینک برای ایدی جهت اد کردن در لاین Line در این اموزش.

ali-nagor بازدید : 105 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

اگر نیازی به مکان یابی گوشی خود ندارید در این اموزش ان را غیر فعال کنید تا بدینوسیله از مصرف بالای باطری کم کنید و طول عمر باطری گوشی خود را افزایش دهید.همانطور که میدانید مکان یابی از طریق سنسور جی پی اس انجام میپذیرد که لازمه مصرف انرژی از گوشی شماست.چنانچه این امکان را غیر فعال کنید سرعت گوشی خود را نیز افزایش خواهید داد.با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 127 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

در این ترفند شما یاد خواهیم گرفت چگونه در هر جا و مکانی از گوشی خود به سرعت صفحه جستجوی گوگل را باز کرده و از ان استفاده کنید.تنها با صدا کردن OK Google جستجوی گوگل برای شما باز میشود.شاید باور نکردنی باشد اما این امکان وجود دارد.این کار حتی در هنگام اجرای اپها امکان پذیر است.برای اطلاع از چگونگی عملکرد این ترفند با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 155 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

وقتی با سیستم عامل اندروید کار میکنید مطمئنا میدانید که هر فایل برای اجرا یا عملیاتی برای انجام شدن نیاز به یک برنامه دارد. معمولا زمانی که یک لینک را لمس میکنید یا فایلی را باز میکنید از شما در مورد نحو اجرای این عملیات سوال میشود.که شما با انتخاب نرم افزار مورد نظر به ادامه کار خود میپردازید اما گاهی به اشتباه یک نرم افزار را به عنوان اپ پیشرفض ان عملیات انتخاب میکنید که نا خوشایند است. در این اموزش به شما یاد خواهیم داد چگونه اشتباه خود را جبران کنید و اپ پیشفرض را تغییر دهید.

ali-nagor بازدید : 195 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

اغلب دستگاه های اندرویدی پس از مدتی استفاده کند میشوند و استفاده از انها تا حدودی سخت و خسته کننده میشود. یکی از دلایل این امر استفاده خودسر نرم افزار های نصب شده از پردازشگر و رم دستگاه است. اگر مایلید سرعت گوشی خود را برگردانید و باز مانند قبل کار کند باید از اجرای این اپ ها ه به صورت مخفی و دور از چشم شماست جلوگیری به عمل اوردید.با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 207 دوشنبه 01 تیر 1394 نظرات (0)

Gmail یکی از پرطرفدارترین اپلیکیشن های چک ایمیل بشمار می اید. در این اپ شما میتوانید همزمان چند حساب فعال را داشته باشید همچنین امکان برسی ایمیل ارسال ایمیل و... را داراست.همچنین حساب هایی که در  این اپ موجود هستند در اپهای دیگر مورد استفاده قرار میگرند.اما ممکن است بخواهید حسابی را اضافه یا حذف کنید . در این اموزش نحو انجام این عمل را به شما نشان خواهیم داد.

ali-nagor بازدید : 123 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

معمولا اپلیکیشن های اندروید با اتصال به اینترنت اخرین به روز رسانی خودرا چک میکنند.اغلب این اتصالات بدون اجازه کاربر و همراه با صرف هزینه همراه است.ممکن است شما مایل نباشید چنین اتفاق ناگواری برایتان بیفتد و حجم اینترنت شما تنها برای بروزرسانی چند نرم افزار به اتمام برسد.برای حل این مشکل با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 385 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

همانطور که میدانید در هنگام دانلود فایل ها از مارکت گوگل فایل خام ان در گوشی ذخیره نمیشود و مستقیما نصب میگردد.ممکن است شما با رایانه شخصی خود مایل به دریافت این نرم افزار ها باشید.در این اموزش روشی را مطرح میکنیم تا بتوانید بدون هیچ دردسری این نرم افزار هارا مستقیما دانلود و سپس به دستگاه اندرویدی خود منتقل کنید.

ali-nagor بازدید : 128 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

what's up یکی از محبوب ترین نرم افزار های ارسال رایگان پیام و برقراری تماس است.در هنگام استفاده از این نرم افزار فایل های تصویری به صورت خودکار بارگذاری و در دستگاه شما ذخیره میشوند ممکن است این موضوع باب طبع شما نباشد و مایل نباشید هر عکسی که در گروه ارسال میشود در دستگاهتان ذخیره شود.برای حل این موضوع با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 124 یکشنبه 31 خرداد 1394 نظرات (0)

برای بسیاری از ما پیش امده که تا بدانیم گوشی که در دست ماست روت شده است یا نه؟! با توجه به اینکه هیچ اطلاعاتی از خود گوشی نمیتوان به دست اورد این موضوع کمی ناراحت کننده است چرا که حتما باید از یک نرم افزار کمکی یاری بگیریم. در ادامه با معرفی نرم افزار و اموزش استفاده از ان همراه شما خواهیم بود.

سايت و انجمن بروز بازدید : 284 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ،  استیکرهای پولی لاین

آموزش دانلود  استیکرهای پولی لاین

با سلام به دوستان همراه سايت بروز ناقور
باز هم از سایت ناقور با یک آموزش جالب و 100 % کار بردی که در این آموزش شما یاد میگیرید که چطوری شکلک های پولی لاین رو دریافت و دانلود کنید. در این آموزش به شما یاد میدیم که چطور بیشتر از 400 سکه در لاین بگیرین پس تا انتها اين آموزش را مشاهده كنيد

 


 دوستان با آموزش دانلود استیکر های پولی لاین در مرحله اول شما بیاید توجه داشته باشین که شماره تلفنتون از لاین حذف نشده باشه
 یا اگر هم اینکارو انجام دادین و شماره تلفنتون رو از لاین حذف کردین کاره زیاد سختی پیشه رو ندارین و بایستی شماره همراهتون رو دوباره به لاین متصل کنید تا بتونید استیکر های پولیشو دانلود و استفاده بکنید.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 107
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 734
  • بازدید ماه : 734
  • بازدید سال : 35,046
  • بازدید کلی : 676,350