loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 108 شنبه 19 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394
فال روز متولدین فروردین:
مشتاقانه به انتظار آینده نشستن برای شما خوشایند است. اما همچنانكه ماه پیشگام شما را تشویق می‌كند تا برای آینده خود خیال پردازی كنید و در رویا بسر ببرید، ممكن است با بی تابی دست و پنجه نرم كنید تا آنجا كه دیگر تاب انتظار نداشته باشید. خوشبختانه، پیش بینی شما قبل از اینكه روز به پایان برسد محقق خواهد شد،‌ پس تلاش كنید تا از هر لحظه و هر دقیقه خود لذت ببرید.
سايت و انجمن بروز بازدید : 128 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394

 

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز ایده‌ای شگفت آور به همراه برنامه كاری بزرگی برای اجرا كردن آن دارید. اما همین كه شروع به كار كنید، می‌توانید بفهمید كه برای به حقیقت پیوستن رویایتان نیاز به یك استراتژی متفاوت دارید. متأسفانه ممكن است شما تا زمانی كه انرژی خیلی زیادی را برای این ایده خود تلف كرده‌اید اشتباه خود را نپذیرید. اكنون انعطاف پذیری می‌تواند برای شما حكم اسلحه ای نهانی را داشته باشد.

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 181 پنجشنبه 20 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه پنج شنبه 20 فروردین 1394

 

فال روز متولدین فروردین:

 

شما امروز احساس می كنید به شدت به دنبال آروزهای قلبی خود كشیده می شوید و در جستجوی زمانی برای تفریح و تجدید قوا هستید، اما هرچقدر كه جلوتر می روید نسبت به كارتان نیز جدی تر می شوید. تا وقتی كه به اوج ناراحتی نرسیده و برای تمام كردن كارهای ناتمام تان تصمیم جدی نگرفته اید، نمی دانید كه چه كارهایی باید انجام دهید.

 

برای مشاهده متولدین ماه های دیگر به ادامه مطلب رجوع شود

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 164 چهارشنبه 27 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،فال و طالع بینی سال 1394 هجری شمسی

 

لحظه تحویل سال 1394 هجری شمسی : شنبه  1 فروردین 1394 , ساعت 2:15:10  (ساعت 2 و 15 دقیقه و 10 ثانیه ) - مطابق 30 جمادی‌الاول 1436 هجری قمری و 21 مارس 2015 میلادی .

 

نام سال : گوسفند (بز)

سال 1394 به نام گوسفند می باشد ببینیم سال گوسفند برای ما چگونه خواهد بود :

سالهای مصادف با گوسفند :
متولدین سالهای: 1286، 1298، 1310، 1322، 1334، 1346، 1358، 1370، 1382، 1394، و...

 

خصوصیات متولدین سال گوسفند(بز) :
شیک پوش، جذاب، هنرمند، خجالتی، مطبوع و دلپذیر، مذهبی، خوش‌قلب، دست و دلباز، آرامش‌طلب، عاشق گفتگوی هنری، خیال‌باف کمتر از هر کسی به وقت‌شناسی اهمیت می‌دهد، او بدون نظر و قصد دوستانش را می‌رنجاند او می‌تواند صنعتگر و هنرمند خوبی باشد او می‌تواند در کنار گربه، خوک و اسب خوشبخت شود و هیچ موجود دیگری نمی‌تواند در کنار اسب مدت زیادی دوام بیاورد مخصوصاً سگ. هنرمندی سركش و ناآرام .

 

برای  جزئیات بیشتر به ادامه مطلب رجوع کنید

سايت و انجمن بروز بازدید : 159 سه شنبه 19 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه سه شنبه 19 اسفند 1393

 

فال روز متولدین فروردین:

شما امروز حس می‌کنید بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید. موجی از هیجان و نگرانی‌ها در طول روز به سوی شما در جریان است و خیلی مهم است که به سمت هیچ یک از این راه‌ها کشیده نشوید. اگر شما بتوانید تضادها و واکنش‌های خود نسبت به اتفاقاتی که پیرامونتان رخ داده است را قبول کنید، آرامش قبلی خود را دوباره به دست خواهید آورد.
سايت و انجمن بروز بازدید : 218 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه  چهارشنبه 01 بهمن 1393

فال روز متولدین فروردین:

با وجود اینكه امروز به كندی شروع به كار می‌كنید، اما به سرعت می‌توانید دنده زندگی را عوض كنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل كنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی‌در پیش رو داشته باشید،‌ مایل هستید كه موقتا كار را كنار بگذارید تا از فرصتی كه برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده كنید. اما اوقات خوبی داشتن اكنون برای خوشحال كردن شما كافی نیست، كاری را انجام دهید كه باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا كنید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 125 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه چهارشنبه 24 دی 1393

فال روز متولدین فروردین :


ممكن است شما امروز ترجیح دهید كه كیفیت  روش كار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت كه  با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم  برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن كارها به این معنی نیست كه شما آن كار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید كه برگردید و كارهایی كه تابحال انجام داده اید را بررسی كنید،‌ ممكن است زمانیكه بعدا ایراد  آن را متوجه شوید ناامید شوید كه مجبور هستید به عقب برگردید و كاری را كه قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 251 دوشنبه 15 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه دوشنبه 15 دی 1393

فال روز متولدین فروردین


ممكن است امروز شخص خاصی بر سر راه شما برای رسیدن به رضایت و خرسندی مانع ایجاد كند كه  باعث شوكه شدن تان شده و مجبور شوید برای رسیدن به حق خود با وی بجنگید. شما در موقعیتی قرار ندارید كه بگذارید شخص دیگری در مورد شما قضاوت كند. به یاد داشته باشید كه احساسات شما الان بسیار قوی است و این باعث می‌شود كه دیگر لازم نباشد كه برای غلبه و ایستادگی در برابر این مشكل خود نیروی خود را هدر داده و با آن بجنگید. در عوض،‌ ایده‌های بزرگ خود را در مسیر عمل قرار دهید و گام به گام و به تدریج جلو بروید

سايت و انجمن بروز بازدید : 152 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه شنبه 13 دی 1393

فال روز متولدین فروردین

شما احساس می‌كنید اگر روی یك سیم فشار قوی گردش كنید، ‌ممكن است جریانات الكتریكی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای كه صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فكر می‌كنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد كه  همه جا تاریك می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید كه لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممكن است وسوسه شوید كه این جریانات پی در پی را كنترل كنید، اما باید برای این كار وقت خود را هدر دهید. زمانیكه شما واكنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و كنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اكنون این است كه در پایان هر كاری كه انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 198 یکشنبه 30 آذر 1393 نظرات (1)

ناقور-فال وطالع بینی

طالع بینی و پیشگویی ازدواج

هر گاه بخواهيد حساب کنيد که آيا آقاي (... ) زاده (...) با خانوم (...) زاده (...) مي توانند ازدواج کنند يا نه؟
آيا ستاره اين دو نفر با هم جفت هست يا نه؟
و در آينده تا آخر با هم زندگي ميکنند يا نه ؟
ابتدا نام و نام مادر هر دو را به ابجد کبير در آورده و بعد جدا جدا حساب کرده و با هم جمع کنید.. سپس عدد حاصل را بر 5 تقسیم کنید و با توجه به باقی مانده نتیجه را مشاهده کنید.....

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 158 جمعه 07 آذر 1393 نظرات (0)

ناقور-فال وطالع بینی

 

فال نیمه دوم سال 2015

در سال 2015 برای متولدین مهر ماه سیاره ها هم تراز قرار گرفته اند و پیش بینی فال شما این خواهد بود که درب های مختل به سوی شما گشوده خواهند شد و می توانید شاهد فرصت های بسیاری باشید و از آنها استفاده کنید.
برای متولدین مهر ماه ، سال 2015 یک سال فوق العاده با ارزش خواهد بود. در این فرصت اجازه ندهید که درخشش شما از دست برود. در این سال به چیزهای خوشحال کننده روبرو شده و با آغوش باز به استقبال تمام تغییرات بروید.


ستارها در این سال در کنار شما هستند ، پس مطمئن شوید که شما را به استفاده از زندگی خود به کمال خواهند رساند. لذت بردن از بخت و اقبال خوب خود را در این سال به یاد داشته باشید اما توجه داشته باشید که بیش از حد افراط نکنید.
شما به طور طبیعی زندگی میکنید و زندگی شما با اطمینان و مقیاس های کاملا متعادل در تعادل است اما در این سال انقدر چیزها خوب هستند که اگر بیشتر از این شوند احتملا بد خواهند شد. این زمان برای درخشش شماست پس با اعتماد به نفس برای لذت بردن از هر لحظه آن پیش بروید.

 

عاشقانه:
اگر مجرد هستید فال سال 2015 متولدین مهر پیش بینی می کند که زمان آن رسیده که در این سال خوب با آن شخص بخصوص و خاص دیدار خواهید کرد. شما همیشه در روابط خوب بوده اید و سال 2015 هم برای شما از این نظر تفاوتی نخواهد داشت.
شما به خوبی با جریانات انطباق پیدا می کنید البته اگر این لازم باشد. این مهارت محوری شما در سال 2015 نیز برای ایجاد روابط جدید و آوردن آن شخص خاص به یک موقعیت جدید بکار گرفته خواهد شد. طبیعت خلاقانه شما باعث بهبود روابط عاشقانه با شریک زندگی تان خواهد شد.

 

فرصت های شغلی:
ستاره ها همگی به نفع شما خواهند درخشید و بسیاری از درهای تازه به سمت شما گشوده خواهد شد و بسیاری از گزینه های قابل انتخاب در جلوی شما قرار خواهند گرفت حتی از نظر شغلی
هنگامی که این همه پیشرفت شغلی به سمت شما شتابان می آیند و شما را به جلو هدایت میکنند و اطمینان دارید که شما هم آماده هستید پس هیچ فرصتی را از دست ندهید.

 

امور مالی:
فرصتهای خوبی در سال 2015 برای متولدین مهر ایجاد خواهد شد که یک سال مادی از پاداش نیز برای شما باشد. این زمان خوبی برای توجه به پس انداز و سرمایه گذاری و برنامه ریزی برای آینده است. اگر تصمیم های مالی عاقلانه ای امسال بگیرید بدون شک از مزایای آن در سالهای آینده نیز بهرمند خواهید شد.

 

سلامتی:
چیزهایی که در مسیر شما در بیشتر قسمتهای سال 2015 هستند همگی در حد اعتدال باید باشند و سلامتی شما نیز یکی از آنها خواهد بود. یکی از آن چیزهایی که شما هم هنوز نیاز به مراقبت از خود و سعی در جلوگیری از افراط در آن باید داشته باشید.
پیش بینی فال سال 2015 برای متولدین مهر ماه این است که امسال یک سال بسیار کم استرس خواهد بود و همه چیز در روال عادی خود و به سلامتی در حال حرکت مثل یک قایق در برکه ای آرام است.

 

خانواده:
در خانواده شما مقدار زیادی شادی در سال 2015 برای متولدین مهر به ارمغان می آید و شما باید بر روی این سرمایه تمرکز کنید.
اگر به فکر اضافه کردن به خانواده خود هستید سال 2015 برای شما بهترین زمان انجام آن خواهد بود.
احساس شما سراسر خانواده دوست خواهد بود و در این سال زمانی که دوستی های جدیدی پیش می اید شما ترجیح می دهید بر آن دوستی های قدیمی خود تمرکز کنید بجای دوستی های تازه تر.

 

اصلاحات وضع خود:
به احتمال زیاد همه چیز به نفع شماست اما حتی این سال هم با تمام چیزهای بسیار چشمگیری که برای شما آماده کرده ، نباید باعث جلوگیری از بهبود و پیشرفت خود شوید. برای فرصت های خود را که به نسبت گذشته بسیار بیشتر شده آماده کنید و از آنها بهره ببرید.
این بدان معناست که همیشه تصور کنید ابتدای بازی هستید و شما قصد دارید که دنیای خارج از خودتان را با اطمینان کامل و با نگاهی مثبت بسازید.

 

مسافرت:
سال 2015 برای متولدین مهر سال بسیار خوبی برای مسافرت خواهد بود و ممکن است چندین سفر خارج از کشور را داشته باشید. بهتر است اجازه دهید به خودتان که سفرهای امسال شما ترکیبی از کار وتفریح و لذت بردن باشند.

 

ماهانه:
سال 2015 برای متولدین مهر ماه یک سال صعودی برای کسانی است در زیر علامت خورشید به دنیا آمده اند.


January یک ماه جذاب برای متولدین مهر ماه خواهد بود و همراه با حمایت خانواده. امور مالی هم خوب خواهند بود و شریک زندگی تان نیز شما را پرستش میکند.


Februaryاین ماه نه تنها بهتر خواهد شد بلکه متولدین مهر ماه در مشاغل خلاقانه خوشبختی فراوان بدست خواهند آورد.


اولین چالش در ماه March روی خواهد داد. که در این ماه یکسری مناقشات روی خواهد داد که برای پایان دادن به آنها باید شفاف سازی شود.


April در رفاه هستید اما با سهم خود با یکسرس مشکلات روبرو خواهید بود. هنگامی که این مشکلات همراه با پول و امور مالی می ایند باید با احتیاط عمل کنید.

 

May یک دوره عاشقانه آغاز می شود و اجتناب از هر نوع ریسکی.


June در این ماه شما بلندپروازانه تر شده اید و نیاز به تصمیم گیری های مهم در مقابل کار دارید.


در ماه July در این ماه مراقب باشید در مورد هر گونه تعهدات خود بخصوص زمانی که با خوش بینی رویایی شما همراه می شوند. شما باید قبل از هر تعهد و توافقی از تمامی حقایق اطلاع داشته باشید.

در ماه August سلامت و بهداشت شما بهبود خواهد یافت. شما سراسر شاهد فرصت های عالی در منزل و محل کار هستید.


سال 2015 برای متولدین مهر یک سال بسیار بزرگ است اما می تواند باعث زیادی روی در خوردن شود که تا ماه September ممکن است دچار عوارض جانبی آن شوید.


از آن زمان شما بیشتر مراقب خواهید بود و اصول اولیه را رعایت میکنید. که این اتفاق در ماه October سال 2015 به احتمال زیاد روی خواهد داد. در این ماه با بی خوابی همراه خواهید بود و باید به یاد داشته باشید که همیشه مراقب خود باشید.


در پایان ماه November در سال 2015 شما در معرض برخی از مسئولیت ها و فشارهای جدید قرار می گیرید. شما در بیشتر از سال در استراحت بودید و بنابراین شما باید آماده باشید تا واکنش مناسب نشان دهید و آنچه از شما ساخته است را انجام دهید.

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 324 دوشنبه 03 آذر 1393 نظرات (0)

ناقورفال وطالع بینی مخصوص دختر خانومهای مجرد.

اگر شما دخترخانوم محترم مجرد هستید وقصد دارید ازدواج بکنید.با کمک این فال که مخصوص دخترخانومهای مجرد میباشد میتوانید از آینده خبردار شوید. فال و طالع بینی دختران مجرد شما متولد کدام ماه هستید؟ متولد هر ماهی هستید طالعی بینی تون در ناقور نوشته شده همین الان از آینده ازدواجتان خبردار شوید

 

 

فال وطالع بینی دختران مجردمتولد فروردین ماه:
   
امروز همه از این که به زودی ازدواج می کنی خوشحال هستند، چون از دست غرغرهایت راحت می شوند و از این به بعد شوهر بیچاره ات است که باید تو را تحمل کند.

 

فال وطالع بینی دختران مجرد متولد اردیبهشت ماه:

کسی در این دنیا هست که هر لحظه به تو فکر می کند و بی تو زنده نیست و نفس نمی کشد و قلبش نمی زند و اگر با او تماس نگیری، به کما می رود.او به زودی به خواستگاریت میاید و تو را با اسب سفید به قصر خوشبختی ها می برد.


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 85
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 154
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 781
  • بازدید ماه : 781
  • بازدید سال : 35,093
  • بازدید کلی : 676,397