loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 180 دوشنبه 11 آبان 1394 نظرات (0)

سایت نئوباکس Neobux درواقع یکی از بهترین و مطمئنترین و پربازده ترین سایتهای PTC خارجی هست ، که میتونید به راحتی تا تا ماهی 4 میلیون تومان از این سایت کسب کنید . 

در اینجا میتونم بگم قدیمی ترین و معتبرترین سایتی که در زمینه PTC کار میکنه همین Neobux هست .

 

سایت نئوباکس از سال 2008 در کشور پرتغال شروع به کار کرد و تا الان هیچ مشکلی نداشته ، مطمئنا کسانی که با سیستم سایتهای کسب درآمد با روش PTC آشنا هستند این سایت رو بخوبی میشناسند ، و از طرفی این سایت قابلیت استفاده در همه کشورهای دنیا رو داره و هر کجا که باشید میتونید ازش استفاده کنید .

 

تا امروز چندین میلیون نفر در Neobux عضو هستند و روزانه بالغ بر 170000 دلار به کاربرانش پول پرداخت میکنه ( که در آمد شما هم جزئی از همین خواهد بود ) 

 

پس نسبت به این سایت اطمینان کامل داشته باشید چون من هر هفته دارم از این سایت پول میگیرم بدون هیچ مشکلی ، در پایان مطالب رسید مبالغ دریافتی رو میذارم از این به بعد .

 

و بزرگترین مزیت این سایت این هست که در همه کشورها دسترسی به این سایت به راحتی انجام میگیره و به راحتی سایتش باز میشه .

 

در سایت Neobux شما به ازای کلیک کردن روی هر آگهی ، همون لحظه مبلغی پول به حسابتان میاد، در مطالب بعدی نحوه کلیک کردن روی آگهی ها و مقدار مبلغ تعیین شده برای هر اگهی را کامل توضیح داده ام. پس همینطور مطالب رو قدم به قدم بخونید تا بتونید به راحتی به پول برسید .

 

قدم دوم : مراحل ثبت نام در سایت Neobux 

 

 

اولین مرحله ای که برای شروع کار با Neobux باید انجام بدین ، ثبت نام در وبسایت رسمی Neobux هست . ثبت نام در زبان انگلیسی یعنی Register ، برای ثبت نام ابتدا تاریخ کامپیوتر تون یا لبتابتون رو بذارید روی تاریخ میلادی یعنی ابتدا ببینید اون روزی که دارید ثبت نام میکنید ، به تاریخ میلادی چه روزی هست و روی همون تاریخ بذاریدش و ساعتش رو هم تنظیم کنید حالا برای رجیستر یا همون ثبت نام در Neobux اینجا را کلیک کنید یا روی بنر  زیر کلیک کنید

 

 

 

 

 

 

بعد از کلیک کردن روی عکس بالا یا لینکی که بهتون دادم ، مستقیم وارد وبسایت Neobux میشید ، که صفحه اول سایت Neobux شبیه عکس زیر هست .

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 248 جمعه 10 مهر 1394 نظرات (0)

ناقور،دانلود نرم افزار وبمستر

با سلام به شما دوستان و کاربران همراه وب سایت همیشه بروز ناقور. امروز در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی خواهیم کرد که شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید بصورت آنلاین بازدیدکننده به سایت خود معرفی کنید و تعداد افراد انلاین را به 45 نفر برسانید با کمک این نرم افزار میتوانید رتبه الکسا را کاهش  Automatic Visitors :

این نرم افزار از قابلیت بازدید خود کار یا (Automatic Visitors) بر خوردار است.

مجموعه PEMU با دارا بودن 10 هزار IP وطراحی نرم افزاری که در آن برای هر سیستم بین 7500 تا 10 هزار IP قرار داده است که با توجه به نیاز کاربر برای بازدید از یک سایت یا چندین سایت به صورت هم زمان در 24 ساعت با این 7500 IP که با هر IP میتوان 4 بازدید انجام داد. وچندین کلیک مختلف برروی قسمت های سایت به صورت خودکار انجام میدهد. شما میتوانید با دانلود فیلم رایگان از نصف امکانات مطلع شوید.

این نرم افزار قادر است تا 45 نفر انلاین برای سایت شما به وجود آورد.در فیلم تا 22 نفر را نیز رفت برای زیاد نشدن حجم فیلم از 4 دقیقه اول کار نرم افزار فیلم برداری شده .این نرم افزار تنها نرم افزاری است که میتواند با این قابلیت به صورت دائم برای شما بازدید انجام دهید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 348 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (1)

ناقور ، نرم افزار وبمستر

 

با سلام و احترام به کاربران و بازدید کنندگان ناقور به درخواست عده ای از کاربران محترم در این پست موارد آموزشی کار با اسپمر انتقال مطلب از فید به بیان بلاگ رو آموزش خواهیم داد برای بحث و تبادل نظر در مورد این مطلب آموزشی میتوانید در انجمن ناقور مطرح کنید برای مشاهده این مطلب آموزشی به ادامه مطلب بروید

سايت و انجمن بروز بازدید : 840 چهارشنبه 15 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،دانلود نرم افزار وبمستر

دانلود نرم افزار جدید گوگل بوستر،نرم افزار بهینه سازی وب در نتایج جستجوگوگل

نرم افزار جدید گوگل بوستر : نرم افزار افزايش ورودي آمار وبلاگ وسايت

ورژن:5.4.0.183

شاید تاکنون خیلی از وبمسترها اسم این نرم افزار به گوششان نرسیده این نرم افزاری جدید به نام گوگل رنکینگ بوستر می باشد و بمعنی بهتر :  نرم افزار بهینه سازی وب در نتایج جستجوگوگل نرم افزاری جدید و  هچنین ترجمه ودریافت این نرم افزار از شرکت Bessling اختصاصی سایت ناقور می باشد.

Google Ranking Booster

برای بهینه سازی سایت،وبلاگ وبهتر دیده شدن وب در نتائج جستجو گوگل میباشد.نرم افزاری جدید محصولی از شرکتBessling استفاده در روز اول فقط باعث میشود سایت یا وبلاگ شمابا استفاده از این نرم افزار آماده برای نمایه سازی موتور جستجو شود.

 

برای آشنایی بیشتر با این نرم افزار و دانلود آن به ادامه مطلب مراجعه کنید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 391 دوشنبه 22 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،دانلود نرم افزار وبمستر

نرم افزار افزايش محبوبيت سايت و وبلاگ

همکارانی که مدیر وبلاگ یا سایت هستند از این پس نگران کم بودن بازدید از وب خود نباشید با نرم افزار افزايش محبوبيت سايت و وبلاگ از این پس میتوانید شاهد ترافیکی خوب در وبلاگ یا سایت خود باشید.این نرم افزار وبلاگ یا سیات شما درموتورهای جستجوگر محبوب مینکه وباعث میشه که بازدید وب شما بالا بره همچنین  با کمک این نرم افزار میتوانید مطالب خود را هرچه سریعتر در موتورهای جستجوگری چون گوگل ایندکس کنید.
با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید وب های خود را به موتور های جستجوگر معرفی کنید و ورودی های متعددی از موتورهای جستجوگر داشته باشید .

طریقه کار با این نرم افزار خیلی آسان است و جهت سادگی و راحتی شما آموزش استفاده از نرم افزار را هم قرار دادیم ...

این نرم افزار همان طور که از اسمش پیداست نقشه وب شما را اسکن میکند و تمامی لینکهای وب شما را باز و به موتور های جستجوگر معرفی میکند .

هرچقدر وب شما پر محتواتر باشد ، بدون شک وب شما محبوبتر و پربازدیدتر خواهد شد...

اگر در سطح اینترنت بگردید مشاهده خواهید کرد برای بهینه سازی و سئو وب شما مبالغ بسیار بالایی اخذ میشود ، اما شما با کمک این نرم افزار میتوانید به راحتی هم وب خود را معروف وهم درآمد خوبی داشته باشید.

قیمت این نرم افزار فقط وفقط 18000تومان میباشد

 

برای خرید ویا کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید

سايت و انجمن بروز بازدید : 285 شنبه 29 آذر 1393 نظرات (0)

ناقور-نرم افزار وبمستر

دانلود رایگان اسپمر

 

دانلود اسپمر ارسال ایمیل  نرم افزاری  برای ارسال ایمیل گروهی بطوریکه یا ایمیل که حاوی پیغام شما تبلغاتی یا غیره که آنرا به تعداد نا محدود ایمیل ارسال میکنید با کمک این نرم افزار و داشتن بانک ایمیل میتوانید تبلیغات خود را شروع کنید این نرم افزار بسیار مفیدی می باشد که در بسیاری از سایتهای معرف بفروش گذاشته میشود این اسپمر سالم وبدون لاینسس میباشد برای دانلود اسپمر ارسال ایمیل با وارد انجمن ناقور شوید

 

برای ورود کلیک کنید

سايت و انجمن بروز بازدید : 969 پنجشنبه 06 آذر 1393 نظرات (0)

ناقور- دانلود نرم افزار وبمستر 

 

دانلود اسپمر

 

اسپمر در واقع یک رباتی است که وبلاگها ویا سایتهای تازه آپدیت شده را جستجو میکند وآنها را بالا می آورد تا کاربر بتواند کامنت خود را به چندین وب بصورت اتوماتیک ارسال نماید.

البته اسپمر انواع مختلفی دارد مثلا اسپمر بلاگفا تمام وبلاگهای تازه آپدیت شده  بلاگفا را برای کاربر معرفی میکند  میهن بلاگ وغیره همینطور عمل می نمایند و اسپمر هایی هستند که تمام سرویس های وبلاگدهی و حتی سایتها را در خود دارند.

 

اکثر کاربرانی که از اسپمر استفاده میکنند یا قصد معرفی وب خود را دارند که بتوانند بازدید ویا ترافیک بیشتری در وب سایت خود روانه کنند. وعده ای نیز برای معرفی محصولات خود که استفاده تجاری دارد هستند.

 

 

 

 


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 62
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 751
  • بازدید ماه : 751
  • بازدید سال : 35,063
  • بازدید کلی : 676,367