loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 891 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (1)

ترفند های PES 2015

در این مطلب ترفند های PES 2015 رو طبق درخواست

دوستان برای اولین در وب همیشه بروز ناقور تهیه شده برای آشنایی با ترفند های PES 2015 به ادامه مطلب بروید

 

 

ali-nagor بازدید : 152 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

در Mountain Goat Mountain v1.2.41 هدف شما رسیدن به بزی در قله کوه است.باید از تمامی موانع عبور کنید و به بز کوهی برسید. صخره های سرسختی پیش رو دارید باید مراقب حرکات خود باشید .گرافیک سه بعدی و فانتزی این بازی میتواند توجه شمارا جلب کند!

ali-nagor بازدید : 154 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

Dark Waters v1.0.1  نام یک بازی معروف است که داستان  ان براساس انیمیشنی بر همین نام ساخته شده است. در این بازی شما در باطن یکی از شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش میکنید و باید گروه خود را بسازید و به کمک انها دکتر منفور را شکست دهید.

ali-nagor بازدید : 271 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

در بازی Snail Bob 4 شما با باب شگفت انگیز روبرو هستید که ماجراجویی ان شمارا متعجب میکند. در این بازی بیش از 25 پازل مبتنی بر قوانین فیزیک طراحی شده است.Snail Bob 4 به دلیل تعدد کاربر جایزه نیز دریافت کرده است.

ali-nagor بازدید : 171 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

Carrier Landings Pro v3.0 در واقع یک شبیه ساز اندروید در زمینه هوانوردی است که در این چالش شما باید بر روی باندی فرود ایید که تنها به اندازه فرود استاندارد جت ها ساخته شده است.در این شبیه ساز ۶ مأموریت آموزشی و بیش از ۳۰ مأموریت در ۵ سناریوی مختلف برای شما اماده شده که امیدواریم از ان لذت ببرید.

ali-nagor بازدید : 149 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

WWE 2K v1.1.8117  از سری بازی های کشتی کج معروف است که در ان شما با حریفان خود در محیطی کاملا طبیعی و مانند مسابقات واقعی بازی میکنید .در این بازی توانایی انتخاب سوپراستار های معروف wwe و.. را دارید .نکته بسیار جالب اینکه شما حتی میتوانید سوپر استار مورد علاقه خود را بسازید.همچنین این بازی شامل مسابقات آنلاین چند نفره به صورت زنده که در آن می‌توانید در برابر دوستان خود و یا بازیکنان WWE در سراسر دنیا بازی کنید

ali-nagor بازدید : 146 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

 Masters of the Masks 1.1.0 یک بازی پر هیجان و زیبا برای کاربرانیست که حس کنجکاوی بالایی دارند و میل دارند این حس را در بازی های رایانه ای برطرف کنند .در این بازی شما از مراحل مختلفی میگذرید و  در طول مسیر با کاراکترها و شخصیت های عجیب و غریبی نیز رو به رو خواهید شد.البته برای اجرای بازی نیاز به اینترنت دارید.این بازی را هم اکنون از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 156 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

Summoner Wars v1.0.1 یک بازی جنگ ورقی انلاین است که با دیگر کاربران در سراسر جهان به رقابت میپردازید و از طلسم ها و.. برای بردن جنگ استفاده میکنید.برای به دست آوردن کارت ها و امتیازات بیشتر همچنین می توانید از نیروهای منحصر به فرد و جادویی موجود در بازی استفاده نمایید.میتوانید اقلام لازم برای جنگ را خریداری کنید و با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به مبارزه بپردازید.

ali-nagor بازدید : 129 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Zombie War 3D v1.1 یک بازی استراتژیک و تخیلی است که در ان شما باید بیش از 200 مرحله هیجان انگیز را پشت سر بگذارید و خود را به چالش بکشید و و استراتژی چینش برجک‌ها و مهارت‌ها لذت ببرید. این بازی گیم‌پلی و سرگرمی آسان را به شما ارائه می‌کند.

ali-nagor بازدید : 145 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

در بازی Island Light 2 v1.10 شما با یک کشتی شکسته و حال ناخوش به یک جزیره میرسید و باید با وسایل ابتدایی خود شکار کنید تا از گرسنگی نمیرید! و همچنین از خود دفاع کنید و زنده بمانید.در این بازی شما با زامبی هایی برخورد میکنید که باید سرشان را از تنشان جدا کنید همچنین با استفاده از تبر و کمان شکار کنید و درختان را قطع کنید.


ali-nagor بازدید : 135 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Angry Wolf Simulator 3D شما نقش یک گرگ گرسنه را دارید با همان فیزیک و همان زیست گرگ. در واقع شما به عنوان یک گرگ و با خو و خصلت وی در یک جنگل ظاهر میشوید و باید به شکار بپردازید و شکم خود را سیر نگه دارید.دارای ویژگی هایی چون صاعقه برای افزایش سرعت حمله و ... میباشد.

ali-nagor بازدید : 132 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

REDDEN یکی بازی رزمی به سبک اکشن است که سیری از وسایل جنگی را دنبال میکند از ابتدایی ترین وسایل جنگی تا سلاح های حنگی پیشرفته را در خود جا داده است.در این بازی شما شخصیت نامعرف را به یک شخصیت قهرمان تبدیل میکند.سرعت جنگ شما در این بازی حرف اول را میزند .همین حالا این بازی را از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 86 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

Quadrush یک بازی ترکیبی سرعتی است که در ان سرعت دست و چشمانتان سنجیده میشود و هرچه این ارتباط و هماهنگی بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریفت میکنید. ب ااین بازی امتیاز جمع کنید دوستانتان را به چالش بکشید و با انها رقابت کنید.از ویژگی های این بازی میتوان اشتراک گذاری تمامی نمرات در شبکه های اجتماعی , درک مسائل بهتر و بالاتر و حل تمام مراحل بازی, سازگاری کامل با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ اشاره کرد.

ali-nagor بازدید : 138 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

در این بازی شما باید توپ های هم رنگ را کنار هم بگذارید و ان هارا از بین ببرید همچنین بیش از 140 مرحله مختلف و هیجان انگیز قرار داده شده که باید انهارا یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.شما باید درخت های گیلاس ، آلبالو و … را جمع کنید و این امتیازات را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ali-nagor بازدید : 248 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

داستان شاهزاره ای است که افراد زیادی با ثروت و معروفیت فراوران برای وی به نزد پادشاه King Arnor آمده اند اما او هیچ یک از این خواستگارها را قبول نمی کند. پدر دختر تاکید دارد تا دخترش با پادشاه ازدواج کند تا بتواند پولدار شود.در این بازی 40 مرحله مختلف وجود دارد که شما باید از انها عبور کنید.

ali-nagor بازدید : 175 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

این شبیه ساز در واقع بهترین شبیه ساز بوئینگ ۷۸۷ هواپیمای آمریکایی می باشد. در این شبیه ساز شما باید کنترل هواپیمای بوئینگ آمریکا را در دستان خود بگیرید و مسافران را در سراسر جهان جا به جا نمایید.نحو اجرای بازی از هشت زاویه مختلف میباشد که هر یک از این زوایا قابل تغییر است . از اطلاعات موجود در نقشه استفاده کرده و در سریع ترین زمان ممکن مقصد مورد نظر را نیز پیدا نمایید و مسافران را با سلامتی کامل پیاده کنید.گرافیک این بازی به صورت کاملا سه بعدی طراحی شده است.

ali-nagor بازدید : 166 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در این بازی شما باید با گرفتن گوشی در دستانتان و حرکت دادن ان با تک تک روبرو شوید و انهارا پشت سر بگذارید و با بدست اوردن امتیاز لازم به مرحله بعدی بروید , رکورد بزنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شامل بیش از ۱۰۱ مرحله ماجراجویانه

بازی ساده و سرگرم کننده که تسلط بر آن چالش‌برانگیز است

صداهای بازی ارتقاء یافته و قابلیت‌های شخصی‌سازی

محیط‌های شگفت‌انگیز و زیبا

در حالت چند نفره با دوستان خود بازی کرده و یا برای تیم خود بجنگید

ali-nagor بازدید : 114 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 Sky Baron: War of Planes v2.1 یک بازی ماجرایی و اکشن است که در 20 مرحله مختلف و 2 نوع متفاوت اماده شده است. محیط این بازی بسیار شبیه به فیلم های جنگ جهانی دوم است.باز کردن قهرمانان با جمع اوری امتیازات, استفاده از 5 هواپیمای مختلف در بازی و... از ویژگی های این بازی فول العاده است. ریزش اسمان با قیمت 3 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد که در ناقور این بازی هیجان انگیز را به رایگان قرار دادیم.

ali-nagor بازدید : 501 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

Train Crisis Plus هدف شما ین است که با فکر و هوش خود بتوانید از موانع هر مرحله از بازی عبور کنید و قطار خود را صحیح و سالم به مقصد برسانید. این بازی دارای گرافیکی فانتزی اما بسیار قدرتمند و کیفیت اچ دی میباشد.دارای 7 دوران مختلف از تاریخ راه اهن و 168مرحله فکری و چالشی .همچنین قابلیت اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی نیز در این بازی فراهم شده است.مطمئنا این بازی اعتیاد اور شمارا مبهوت خودخواهد کرد.

ali-nagor بازدید : 191 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

Storm Fortress : Castle War قلمرو پادشاهی خود را گسترش دهید و با ابزار های مختلف طلا جمع کنید اسلحه بخرید و به جنگ دیگر امپراطوری ها بروید. این بازی کاملا انلاین بوده و قابلیت این را دارد که در لیگ جهانی این بازی شرکت کنید.

ویژگی‌ها:

فیزیک تخریب دوبعدی به همراه سیستم گرانشی تجربه نبرد واقع‌گرایانه را به شما ارائه می‌کنند

انواع توپ‌ها با میزان تخریب مختلف در نبردهای قلعه‌ها وارد می‌شوند

شامل قهرمانانی از دوران قرون وسطی و افسانه‌های اساطیر

قابلیت ارتقاء توپ‌ها، اتاق جایزه، سربازان، قهرمانان تکامل‌پذیر

ali-nagor بازدید : 103 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

Archery Master یک بازی سراسر پر هیجان و در عین حال کاملا سرگرم کننده است.در این بازی شما مراحل مختلف را یکی پس از دیگری طی میکنید تا به یک تیرانداز حرفه ای تبدیل شوید . قوانین فیزیک در این بازی کاملا گنجانده شده است و حتی عوامل طبیعی چون وزش باد و حتی لرزش دست نیز وجود دارند.از ویژگی های این بازی میتوان به وجود مکانهای مختلف اجرای ان اشاره کرد برای مثال جنگل بیابان و ... .امکان رقابت با قهرمانان جهان نیز در بخش چالش ها وجود دارد!

ali-nagor بازدید : 120 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

Cyberline Racing در 16 فصل مختلف ساخته شده است. در این بازی شما رد جهانی پراز هرج و مرج قرار دارید که در ان بی رحمی جایگاه ویژه ای دارد. در این مسابقات شرکت میکنید تا از مشکلات اقتصادی دولت ها در سال 2086 به نفع جیب خودتان استفاده کنید.از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک خیلی خوب ، گیم پلی فوق العاده اعتیاد آور ، اشتراک گذاری نمرات و انجام مسابقات عجیب و غریب در خیابان های شهر اشاره داشت.در این بازی ماشین شما مجهز به سلاح های فوق پیشرفته است که امیدواریم از انها نهایت استفاده را بکنید.

ali-nagor بازدید : 98 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

Battle Glory یک بازی با کیفیک اچ دی میباشد که در ان شما باید در ان کلن اختصاص خود را بسازید در این بازی شما میتوانید کلن اختصاصی خود را بسازید و سربازان خود را اماده نبرد کنید.برای نابود کردن دشمنان می توانید از انواع سلاح های قدرتمند و کارآمد استفاده نمایید. 

ویژگی های اصلی:

وجود سلاح های مختلف

گرافیک اچ دی و هیجان بازی

ایجاد ارتش مخصوص

هدایت کلن های مختلف


ali-nagor بازدید : 121 شنبه 13 تیر 1394 نظرات (0)

همین حالا مایشن خود را انتخاب کنید و به جدال با پلیس ها بپردازید. چیزی که شمارا مجذوب خود میکند گرافیک بالای بازی و عملکرد ان را مشاهده کنید. در این بازی حرکت اتومبیل ها مشابه حرکت انها در دنیای واقعیست . دارا بودن انواع تجهیزات مختلف همچون لاستیک استینگر و غیره برای فرار از دست پلیس ها از ویژگی های قابل ذکر این بازیست .  Smash Bandits Racing  بیش از صد مرحله و سطح چالش برانگیز و بسیار مهیج دارد که امیدواریم از انجام انها لذت ببرید.از بهترین ویژگی های این بازی قابلیت بازی در برابر دوستان در فیسبوک و گوگل پلاس برای رقابت است.

ali-nagor بازدید : 112 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (1)

Clash of Kings یک بازی انلاین و پرطرفدار است که در مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از گیمر هارا به خود جلب کند استفاده از موتور شبه کلش او کلنز نیز باعث شده کاربران بهتر بتوانند با ان ارتباط فکری برقرار کنند هدف این بازی همانند بازی های استراتژی دیگر افزایش قدرت امپراطوریست .این بازی در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده که این خود دلیل بر محبوبیت زیاد بازی است.


ali-nagor بازدید : 126 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

امروز 10 تیر شرکت سازنده بازی محبوب کلش او کلنز اپدیت جدید این بازی را منتشر کرد .لازم به ذکر است تمامی کاربران باید نسخه خود را بروز کنند در غیر این صورت اجازه ورود به بازی به انها داده نمیشود.

ویژگی های این نسخه:

دراگون سطح ۵

صفحه ساخت سرباز جدید

جاروی هوایی دوم در تون هال ۹

دارک اسپل فکتوری در تون هال ۸

معرفی اولین اسپل دارک: اسپل پویزن

معرفی دومین اسپل دارک: اسپل زمین لرزه

معرفی سومین اسپل دارک: اسپل شتاب

حفاظت مخازن در برابر اسپل ها

اضافه شدن دو لیگ:تایتان و افسانه ای

اضافه شدن رقابت افسانه ای

اضافه شدن قابلیت فیلترینگ چت

اضافه شدن پشتیبانی از دو زبان چینی سنتی و عربی.

ali-nagor بازدید : 136 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

Chess Fusion یک بازی شطرنج سه بعدی مخصوص افراد شطرنج باز است . در این بازی که تقریبا تمامی ما با ان اشنایی نسبی داریم شما تلاش میکنید بر حریف با هوش خود پیروز شوید.از امکانات فوق العاده این بازی امکان بازی انلاین به صورت دو نفره با دیگر کاربران در سراسر جهان است.

گرافیک سه بعدی بازی و دسترسی به دوستان

انجام مسابقات آنلاین با دیگران

ثبت امتیازات در شبکه اجتماعی

بهترین بازی شطرنج

ناقور این بازی هیجان انگیز و اعتیاد اور را به شما پیشنهاد میکند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 69
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 760
  • بازدید سال : 35,072
  • بازدید کلی : 676,376