loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 891 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (1)

ترفند های PES 2015

در این مطلب ترفند های PES 2015 رو طبق درخواست

دوستان برای اولین در وب همیشه بروز ناقور تهیه شده برای آشنایی با ترفند های PES 2015 به ادامه مطلب بروید

 

 

ali-nagor بازدید : 224 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

در پکیج Blue Light Icon Pack ایکون های زیبا با هاله های رنگی و چشم نواز در سایز 192x192 اماده نصب بر روی گوشی اندرویدی شما میباشند که همگی دست به دست هم میدهد تا منوی دستگاه شما را چشم نواز تر کنند. توجه کنید که این آیکان ها به صورت کامل با لانچرهای Apex ، ADW ، – Go Launcher ، Holo  ، Solo  ، Smart  ، Action ، Inspire  ، Lollipop  ، L Launcher ، Zero سازگاری دارند و به صورت هفتگی اپدیت میشوند.

ali-nagor بازدید : 731 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

فایر فاکس یکی از موفق ترین شرکت ها در زمینه عرضه مرورگر های اندرویدی است.البته این شرکت در زمینه مرورگر های ویندوز و مک نیز به خوبی عمل کرده و تا کنون با توجه به متن باز بودن آن پیشرفت های قابل ملاحظه ای داشته است.چیزی که بیشترین توجه مارا به خود جلب کرده توانایی این مرورگر در ترجمه دستورات HTML5 است که تاثیر زیادی در محبوبیت این مرورگر دارد.

تغییرات نسخه 39.0:

رابط کاربری جدید برای تبلت ها

بهره گیری از پرتوکل های HTTTP 2 به منظور بالا بردن سرعت مرورگر و پاسخ گو تر بودن آن

پشتیبانی از ECMAScript 6

رفع مسائل مختلف امنیتی

ali-nagor بازدید : 152 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

در Mountain Goat Mountain v1.2.41 هدف شما رسیدن به بزی در قله کوه است.باید از تمامی موانع عبور کنید و به بز کوهی برسید. صخره های سرسختی پیش رو دارید باید مراقب حرکات خود باشید .گرافیک سه بعدی و فانتزی این بازی میتواند توجه شمارا جلب کند!

ali-nagor بازدید : 154 سه شنبه 30 تیر 1394 نظرات (0)

Dark Waters v1.0.1  نام یک بازی معروف است که داستان  ان براساس انیمیشنی بر همین نام ساخته شده است. در این بازی شما در باطن یکی از شخصیت های اصلی داستان ایفای نقش میکنید و باید گروه خود را بسازید و به کمک انها دکتر منفور را شکست دهید.

ali-nagor بازدید : 147 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Note 5 Wallpapers v1.0 یک سری 14 تایی از بهترین تصویر زمینه های با کیفیت گوشی سامسونگ نوت ۵ برای دستگاه های مبتنی بر اندروید بوده که در سایت ناقور برای شما اماده کرده ایم.تنها کار شما در اجرای این عمل زیباسازی نصب همین پکیج است!

ali-nagor بازدید : 160 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

یک اپلیکیشن کاربردی در زمینه تعمیر نرم افزاری باطری گوشی هوشمند شما میباشد که با جدیدترین روش های برنامه نویسی کارایی باطری را تا حد قابل توجهی افزایش میدهد.  اگر باتری گوشی  شما با مشکل مواجه است مطمنا استفاده از این نرم افزار کاربردی به شما توصیه میشودتا به وسیله ان عملکرد باتری گوشی اندرویدی خود را بهبود ببخشید. 

ali-nagor بازدید : 271 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

در بازی Snail Bob 4 شما با باب شگفت انگیز روبرو هستید که ماجراجویی ان شمارا متعجب میکند. در این بازی بیش از 25 پازل مبتنی بر قوانین فیزیک طراحی شده است.Snail Bob 4 به دلیل تعدد کاربر جایزه نیز دریافت کرده است.

ali-nagor بازدید : 182 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

My Melody GO Launcher Theme V2 v1.0 یک تم صورتی و سبک دخترانه است که برای لانچر معروف Go اماده شده است.این تم تماما با لانچر شما سازگار است و میتوانید از همه امکانات ان استفاده کنید و البته در این تم هیچ تبلیغاتی بکار نرفته است.توجه داشته باشید که برای استفاده از این تم ابتدا باید لانچر GO Launcher EX را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کرده باشید. پس از نصب در منوی لانچر به قسمت تم‌ها رفته و My Melody theme را انتخاب کنید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 118 دوشنبه 29 تیر 1394 نظرات (0)

Facebook Messenger 33.0.0.3.250


محبوب ترین و بهترین اپلیکیشن های مسنجر برای اندروید است که با آن می توانید به صورت رایگان و آسان با دوستان فیسبوکی خود به چت کردن بپردازید و برروی حساب فیس بوک خود مدیریت داشته باشید .

ویژگیهای برنامه Facebook Messenger :
دارا بودن notification
قابلیت افزودن عکس و موقعیت جغرافیایی به پیغامها
ایجاد گروه های دوستان
فرستادن اس ام اس به موبایل دوستان (فقط در برخی کشورها قابل دسترسی است )
امکان دسترسی به دوستان چه آنلاین باشند و چه نباشند ( با فرستادن تکست و متن به موبایل آنها )
مطلع شدن از اینکه چه کسی مسیج شما را دیده و چه کسی ندیده !
مطلع شدن از مکان دوستانی که برای شما مسیج داده اند
امکان دیدن تایپ کردن دوستانتان به طور همزمان
امکان سویچ کردن بین مکالمات مختلف به سرعت
اضافه شدن دوستان دوستان friends of friends به این برنامه
اضافه شدن امکان به اشتراک گذاری عکسهای بزرگتر با امکان فول اسکرین و زوم کردن عکسها
بهبود سرعت برنامه در فرستادن ، باز شدن و اینطرف و آنطرف رفتن

ali-nagor بازدید : 171 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

Carrier Landings Pro v3.0 در واقع یک شبیه ساز اندروید در زمینه هوانوردی است که در این چالش شما باید بر روی باندی فرود ایید که تنها به اندازه فرود استاندارد جت ها ساخته شده است.در این شبیه ساز ۶ مأموریت آموزشی و بیش از ۳۰ مأموریت در ۵ سناریوی مختلف برای شما اماده شده که امیدواریم از ان لذت ببرید.

ali-nagor بازدید : 149 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

WWE 2K v1.1.8117  از سری بازی های کشتی کج معروف است که در ان شما با حریفان خود در محیطی کاملا طبیعی و مانند مسابقات واقعی بازی میکنید .در این بازی توانایی انتخاب سوپراستار های معروف wwe و.. را دارید .نکته بسیار جالب اینکه شما حتی میتوانید سوپر استار مورد علاقه خود را بسازید.همچنین این بازی شامل مسابقات آنلاین چند نفره به صورت زنده که در آن می‌توانید در برابر دوستان خود و یا بازیکنان WWE در سراسر دنیا بازی کنید

ali-nagor بازدید : 146 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

 Masters of the Masks 1.1.0 یک بازی پر هیجان و زیبا برای کاربرانیست که حس کنجکاوی بالایی دارند و میل دارند این حس را در بازی های رایانه ای برطرف کنند .در این بازی شما از مراحل مختلفی میگذرید و  در طول مسیر با کاراکترها و شخصیت های عجیب و غریبی نیز رو به رو خواهید شد.البته برای اجرای بازی نیاز به اینترنت دارید.این بازی را هم اکنون از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 156 یکشنبه 28 تیر 1394 نظرات (0)

Summoner Wars v1.0.1 یک بازی جنگ ورقی انلاین است که با دیگر کاربران در سراسر جهان به رقابت میپردازید و از طلسم ها و.. برای بردن جنگ استفاده میکنید.برای به دست آوردن کارت ها و امتیازات بیشتر همچنین می توانید از نیروهای منحصر به فرد و جادویی موجود در بازی استفاده نمایید.میتوانید اقلام لازم برای جنگ را خریداری کنید و با دوستانتان در شبکه های اجتماعی به مبارزه بپردازید.

ali-nagor بازدید : 204 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با  Super Charger v4.0 دیگر نگران سریع تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید زیرا این اپلیکیشن قادر است میزان شارژ باطری گوشی اندرویدی شما را تا پنجاه درصد بیشتر ذخیره نماید.توجه داشته باشید که  برنامه پس از نصب به صورت خودکار خودش شروع به فعالیت کرده و برنامه های ارتباطی را به طور کامل قطع می کند تا بدینوسیله از کاهش شارژ گوشی شما جلوگیری کند

ali-nagor بازدید : 131 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Call Log Calendar v2.2.0  یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه همگام سازی تماس های ورودی و خروجی با تقویم است در اقع شما میتوانید در فلان تاریخ تعداد تماس های ورودی و خروجی خود را مشاهده کنید و انهارا مدیریت کنید.همچنین رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربر پسند است که میتوانید هم اکنون انرار از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 169 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با Enhanced SMS & Caller ID+ دیگر نگران دوری از گوشی خود نباشید زیرا این اپ مشخصات تماس گیرنده و اس ام اس هارا با صدای لند برایتان میخواند و به شما اجازه میدهد با صدای خودتان به انها پاسخ دهید.از ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی میتوان  قابلیت خواندن اعلان‌های تمامی برنامه‌ها مانند اخبار، فیسبوک و همچنین پشتیبانی از اکثر سیستم‌های بلوتوث داخلی اتومبیل‌ها را نام برد.

ali-nagor بازدید : 113 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با Contacts + v3.40.4 از مدیریت مخاطبین خود لذت ببرید و اسان ترین روش هارا برای حذف ایجاد و انتقال انها تجربه کنید.Contacts+ به شما کمک میکند تا با کمترین ضربه ممکن با فرد مورد نظر خود تماس بگیرید و از مشکلات نرم افزار پیشفرض گوشی رهایی یابید.این اپلیکیشن دارای پوسته های جذا امکان مدیریت تماس و پیامک و همچنین ویجت زیبا و کاربردی است.

ali-nagor بازدید : 129 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Zombie War 3D v1.1 یک بازی استراتژیک و تخیلی است که در ان شما باید بیش از 200 مرحله هیجان انگیز را پشت سر بگذارید و خود را به چالش بکشید و و استراتژی چینش برجک‌ها و مهارت‌ها لذت ببرید. این بازی گیم‌پلی و سرگرمی آسان را به شما ارائه می‌کند.

ali-nagor بازدید : 151 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro v4.1.8 یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند است که با تکه تکه کردن فایل و دانلود جداگانه هرکدام سرعت دانلودتان را تا 5 برابر افزایش میدهد. در این اپلیکیشن تقسیم بندی از نظر نوع فایل اعم از صوتی تصویری ارشیو و.. وجود دارد که به صورت خودکار انجام میگیرد.همچنین امکان ادامه دانلود نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار مونیتور کردن کلیپ بورد در مرورگرهای وب می باشد که این کار باعث می گردد تا تنها با کلیک کردن بر روی فایلهایی که دارای فرمت هایی خاص هستند ( به طور مثال mp3 یا zip ) نرم افزار به صورت خودکار آنها را تشخیص داده و در صورت تایید شما اقدام به دانلود آنها می نماید 

ali-nagor بازدید : 145 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

در بازی Island Light 2 v1.10 شما با یک کشتی شکسته و حال ناخوش به یک جزیره میرسید و باید با وسایل ابتدایی خود شکار کنید تا از گرسنگی نمیرید! و همچنین از خود دفاع کنید و زنده بمانید.در این بازی شما با زامبی هایی برخورد میکنید که باید سرشان را از تنشان جدا کنید همچنین با استفاده از تبر و کمان شکار کنید و درختان را قطع کنید.


ali-nagor بازدید : 135 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Angry Wolf Simulator 3D شما نقش یک گرگ گرسنه را دارید با همان فیزیک و همان زیست گرگ. در واقع شما به عنوان یک گرگ و با خو و خصلت وی در یک جنگل ظاهر میشوید و باید به شکار بپردازید و شکم خود را سیر نگه دارید.دارای ویژگی هایی چون صاعقه برای افزایش سرعت حمله و ... میباشد.

ali-nagor بازدید : 132 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

REDDEN یکی بازی رزمی به سبک اکشن است که سیری از وسایل جنگی را دنبال میکند از ابتدایی ترین وسایل جنگی تا سلاح های حنگی پیشرفته را در خود جا داده است.در این بازی شما شخصیت نامعرف را به یک شخصیت قهرمان تبدیل میکند.سرعت جنگ شما در این بازی حرف اول را میزند .همین حالا این بازی را از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 133 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Aquarium 360 LWP یک اکواریوم بسیار طبیعی و زیبا را در گوشی شما شبیه سازی میکند .در این اکواریوم ماهی های زیبا و تزیینی و حتی کوسه های وحشی(!) نیز وجود دارند.در تنظیمات می‌توانید تعداد ماهی‌ها را به دلخواه تغییر داده و از ۰ تا ۲۵ انتخاب کنید.

ali-nagor بازدید : 142 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

CallApp 1.107 برنامه شماره گیری و تماس و مدیریت مخاطبین اندروید است که امکانات بسیار بیشتری را نسبت به نرم افزار پیشفرض گوشی ارائه میدهد. این برنامه پیش از اینکه به تماس پاسخ دهید، می‌تواند بیش از یک میلیارد شماره را برای شما شناسایی کند.ویژگی های این برنامه: بلاک کردن تماس‌های مزاحم ,نمایش اطلاعات بیش از یک تماس‌گیرنده به همراه جزئیات و عکس , پشتیبانی بیش از ۲۰۰ کشور .

ali-nagor بازدید : 86 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

Quadrush یک بازی ترکیبی سرعتی است که در ان سرعت دست و چشمانتان سنجیده میشود و هرچه این ارتباط و هماهنگی بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریفت میکنید. ب ااین بازی امتیاز جمع کنید دوستانتان را به چالش بکشید و با انها رقابت کنید.از ویژگی های این بازی میتوان اشتراک گذاری تمامی نمرات در شبکه های اجتماعی , درک مسائل بهتر و بالاتر و حل تمام مراحل بازی, سازگاری کامل با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ اشاره کرد.

ali-nagor بازدید : 146 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

CPU Spy Reloaded Monitor Pro v1.52 یکی از اپلیکیشن های مطرح در زمینه نمایش عملکرد سی پی یو است که اطللاعات فنی و نموداری خاصی را به کاربر نمایش میدهد.در این نرم افزار میتوانید  اطلاعات مربوط به رم ، باطری و پردازنده را در سریع ترین زمان ممکن ببینید و انهارا با اطلاعات چند لحظه پیش مقایسه کنید.همچنین امکان تنظیم دوباره سی پی یو وجود دارد.

ali-nagor بازدید : 162 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

Dashlane Password Manager 3.4.1.792  یک اپلیکیشن امنیتی فوق العاده کاربردی خیلی راحت رمز های عبور خود از جمله رمز عبور کارت بانک ، حساب های کاربری ، پسورد های مربوط به وبسایت ها و … را در این برنامه ذخیره نمایید و سپس هر زمان که بخواهید به نرم افزار مراجعه کنید و اطلاعات خود را استخراج کنید.این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتالی است.

ali-nagor بازدید : 126 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

سیستم عامل اندروید دارای نسخه های متعددی است که هریک دارای ویژگی های خاصی است. هنگام نصب نرم افزار های مختلف اگاهی از نسخه اندروید گوشی یا تبلت بسیار مهم است و میتواند در زمان خود صرفه جویی کنید.این بار ناقور تنها با چند ضربه به شما اموزش میدهد چگونه نسخه سیستم عامل اندروید خود را تشخیص دهید.

ali-nagor بازدید : 141 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

The Journey – Bodyboard Game v1.1.2 + data یک بازی هیجان انگیز با گرافیک خیره کننده و بالا میباشد.در این بازی بیش از 300 نوع موج مختف وجود دارد که برای شما طراحی گردیده است.شما میتوانید تجربه سفر در دنیا و سوار شدن بر موج‌های عالی را در هر کجا که باشید برای شما ممکن می‌کند! 

ویژگی‌ها:

فیزیک و حرکت‌های واقع‌گرایانه

سفارشی‌سازی با محصولات واقعی از برندهای معروف

امکان دعوت کردن دیگران برای بازی آنلاین

ali-nagor بازدید : 141 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Orbit Space 3D Live Wallpaper کهکشان های زیبا را در گوشی خود مشاهده کنید و با انگشتان دست خود در انها کاوش کنید. Orbit Space 3D Live Wallpaper یک والپیپر زنده و کیفیت بالا است که دارای شامل بیش از ۱۲ سیاره و ماه مختلف و ۶ تم متنوع برای دنیای سه‌بعدی میباشذ.

ali-nagor بازدید : 196 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Speed Test & QoS 3G 4G WiFiاپلیکیشنی پیشرفته در زمینه تست سرعت اینترنت است. می‌توانید سرعت انواع ارتباطات ۲G، ۳G، ۴G، Wifi و اترنت را به وسیله این برنامه تست کنید. این برنامه بهترین و کاملترین ابزار اندازه‌گیری کیفیت ارتباط را تا سرعت حداکثر یک گیگابیت در ثانیه به شما میدهد. در عرض مدت چند ثانیه سرعت نرخ بیت، تأخیر، سرعت وب‌گرذی و پخش ویدیوی آنلاین را بر روی دستگاه موبایل خود محاسبه کرده و نتایج تست خود را با کاربران دیگر مقایسه کنید.

ali-nagor بازدید : 187 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

Audio Visualizer Pro v1.1 رقص نوری را متناسب با اهنگ مورد عللاه شما ایجاد میکند که هرچه اهنگ تند تر و با ریتم زیباتری باشد رقص نور و تصاویر بار ها پر رنگ تر قشنگ تر میشوند.

ویژگی‌ها:

 حاوی بیش از ۲۰ نوع رقص نور منحصربه‌فرد

هزاران رنگ مختلف با قابلیت سفارشی‌سازی

دارای والپیپر زنده

پشتیبانی از انواع خروجی‌های صدا

ali-nagor بازدید : 149 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

تا تکنون تصاویری را دیده اید که در ان یک شخص در چند جا حضور دارد و کارهای مختلفی میکند!؟ به این تصوایر کلونی گفته میشود.Clone Camera 2.0 (Full) v2.1 نیز دقیقا همین کار را انجام میدهد پس بدون هیچ محدودیتی خلاقیت خود را نشان دهید و کاراهای پیش بینی نشده انجام دهید در هر حال برای این نرم افزار فرقی نمیکند. امکان اشتراک گذااری تصاویر و کیفیت بالای تصاویر خروجی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

ali-nagor بازدید : 127 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

PhotoFunia نام یک ابزار بسیار جالب در زمینه عکس برداری است. با این نرم افزار عکس های خود را بگیرید و روی بنر های تبلیغاتی تلویزیون تابلو نقاشی و... بچسبانید .کیفیت تصویر خروجی این نرم افزار بسیار بالا بوده و تا حد مطلوبی قابل قبول است.لازم به ذکر است این نرم افزار دارای 300 طرح کاربردی بوده که برای استفاده از ان باید از طریق ۳g و یا وای فای به اینترنت متصل باشید .

ali-nagor بازدید : 111 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

با Face Blender – Photo Booth v2.0.8 چند صورت را یکی کرده و از صورت های جدید و بعضا خنده دار لذت ببرید.از این اپلیکیشن میتوانید برای سرکار گذاشتن دوستانتان استفاده کنید همچنین میتوانید صورت یک سیاه پوشت و سفید پوست و یا صورت یک نوزاد را به صورت یک انسان بالغ پیوند بزنید! کافیست دو تصویر با چهره های مختلف را انتخاب کرده و سپس با زدن دکمه Blend ، آنها را با یکدیگر مخلوط کنید .

ali-nagor بازدید : 139 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

ایا دوست دارید عکس های خود را با تاتو روی بدنتان نمایش دهید ؟ Tattoo my Photo 2.0 Pro v2.33 یک اپلیکیشن کاربردی است که میتواند روی عکسهایتان به راحتی نقشهای تاتو را ایجاد کند.طبیعی بودن تاتو پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکان انتخاب عکس از گالری از ویژگی های این نرم افزار است.رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است.

ali-nagor بازدید : 117 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است در جایی باشید یا فردی در کنارتان باشد و نخواهید وقتی اس ام اس دریافت میکنید ناتفکیشن ان در بالای صفحه ظاهر شود و یا حتی این اعلان را مزاحم تلقی میکنید و میخواهید هرگز چنین چیزی را مشاهده نکنید.در این اموزش با ناقور همراه باشید تا تنها با چند لمس ساده قابلیت عدم نمایش اعلان اس ام اس را فعال کنید و دیگر نگران فضولی اطرافیان نباشید!

ali-nagor بازدید : 128 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است.در این شبکه اجتماعی حریم خصوصی افراد از موارد بسیار مهم در شکل گیری یک جامعه مجازی سالم است که البته مدیران این شرکت تا کنون کم و بیش در این زمینه موفق بوده اند.در اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید تعبیه شده که همان مسدود کردن کاربران مزاحم میباشد. در اینستاگرام شما میتوانید هر کاربری که مزاحمتی برای حریم خصوصی شما ایجاد کرده بلافاصله بلاک کرده و شر او را کم کنید!

ali-nagor بازدید : 148 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

با Cheetah Launcher v1.3.5 لانچری را با سرعت چیتا تجربه کنید. ایکن های جذاب و پس زمینه های خیره کننده و همچنین تم های زیبا ساز جان تازه ای به گوشی شما میدهد.با استفاده از این لانچر فوق سرعتی گوشی خود را زیبا تر کنید و از ان لذت ببرید.انمیشین های سه بعدی و سفارشی کردن صفحه نمایش از ویژگی های بسیار مهم این لانچر هستند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 129
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 756
  • بازدید ماه : 756
  • بازدید سال : 35,068
  • بازدید کلی : 676,372