loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 596 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

هنگامی که نرم افزار فایرفاکس را ناگهانی میبندیم و قصد داریم دوباره انرا اجرا کنیم ناگهان با پیغام  firefox already running مواجه میشویم جالب است که اگر روی OK کلیک کنیم و فایرفاکس را دوباره اجرا کنیم باز هم با همین پیغام روبرو میشویم و اگر این ترفند را ندانیم باید سیستم را ریستارت کنیم و کار مان را از نو شروع کنیم. حال فرض کنید چند نرم افزار کاربردی نیز باز باشند و با شروع دوباره کار سیستم مشلی در روند استفاده از انها پیش بیاید. هم اکنون در ناقور اموزش حل این مشکل را برای شما شرح میدهیم.

ali-nagor بازدید : 148 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

اگر کاربر ویندوز 7 یا 8 باشید مطمئنا با ابزار   snipping tool در پوشه های منو استارت برخورد کرده اید. این ابزار در واقع برگرفته از محصول یک شرکت کوچک بود , از انجا که ماکروسافت تبحر زیادی در اجر کردن نان شرکت های کوچک دارد در ویندوز 7 این نرم افزار را با تغییراتی که شامل حقوق کپی رایت نباشد در ویندوز گنجاند.هم اکنون در ناقور طرز استفاده از این ابزار را اموزش میدهیم.

ali-nagor بازدید : 145 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

حتما عنوان بالا شمارا شكه كرده است!  اری امكان جدید تلگرام این است یعنی شما میتوانید تنها با مروگر خود از تمامی امكانات تلگرام استفاده كنید حتی ارسال و دریافت فایل و ساخت گروه اضافه كردن مخاطبین چت ارسال و دریافت شکلک ارسال و دریافت انواع فایل ها و ... نیز قابل استفاده است.طراحی این صفحه کاملا مشابه نسخه ویندوز است و قابل استفاده در تمامی مرورگر ها میباشد.

ali-nagor بازدید : 137 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از جدید ترین سرویس های ارتباطیست که در ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. این نرم افزار که نسخه اصلی و پرطرفدار ان برای اندروید منتشر شده بود چند وقتیست نسخه ویندوز ان را نیز منتشر کرده است.در این نرم افزار شما از تمامی امکانات نسخه های دیگر برخوردار هستید. امروز انچه ما قصد معرفی ان را داریم یک قفل داخلی است که از پیام های خصوصیتان در محیط تلگرام محافظت میکند و ان را از دسترس دیگران در امان نگه میدارد. این کار فقط با چند کلید و بدون استفاده از نرم افزار خارجی دیگری صورت میپذیرد.

ali-nagor بازدید : 154 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش امده که مایل بودید صفحه حال حاضر را بدون کپی پیست و مشکلات عدیده ان به سرعت و بی دردسر به صورت ی فایل پی دی اف ذخیره کنید.اغلب مقاله های با فرمت PDF موجودند. حال شما میتوانید بدون دردسر به صورت مستقیم در وقتتان صرفه جویی کنید.لازم به ذکر است در این روش میتوانید به صورت مستقیم از صفحه پرینت بگیرید.

ali-nagor بازدید : 218 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

اگر کاربر ویندوز باشید مطمئنا به دفعات پیش امده که هنگام کار با یک نرم افزار متوجه میشوید که هیچ پاسخی از ان دریافت نمیکنید به اصطلاح نرم افزار هنگ کرده است.بهترین کار برای حل این مشکل سرسام اور بستن کامل نرم افزار است.راه های زیادی در سراسر وب مشاهده میشود که تقریبا هیچ کدام نرم افزار را به طور کامل از کار نمی اندازد و تنها ان را از نوار وظیفه ویندوز خارج میکند در حالی که فایل اجرایی ان در سی پی یو در حال پردازش است.حال ما راهی را به شما اموزش میدهیم تا نرم افزار را تمام و کمال ببیندید.

ali-nagor بازدید : 109 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است ظاهر جدید سرویس ایمیل یاهو شمارا گیج کرده باشد و نتوانید انچنان که ایده ال شماست با ان کار کنید. حتما دلتان برای ان ظاهر ساده شیک و کم دردسر که بیشتر به ان عادت دارید تنگ شده است. اما دنیا به اخر نرسیده مطمئنا راهی برای حل این مشکل وجود دارد.با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 145 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

DropBox را میتوان یکی از بزرگترین سرویس های اشتراک گذاری فایل بین دو کامپیوتر دانست.به طوری که با ارسال فایل در یک کامپیوتر میتوان همان فایل را در کامپیوتر دیگر دریافت کرد. حجم اختصاص داده شده به هر کاربر مقداری به حجم 2 گیگابایت است.کلید های معرفی شده در این مطلب مخصوص سایت  DropBox است.

ali-nagor بازدید : 357 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

در هنگام نوشتن کلمات انگلیسی در نرم افزار Microsoft Word یکی از دغدغه های اصلی کاربران نوشتن حروف بزرگ و کوچک در این نرم افزار است.انگلیسی زبانیست که بزرگنویسی یا کوچک نویسی حروف در درک ان موثر است. هنگام نوشتن این کلمات ممکن است دچار اشتباه شوید اما پاک کردن کل کلمه سپس گرفتن کلید ُShift و .... دردسر زیادی دارد. در این ترفند اموزش میدهیم که با سرعت بسیار این مشکل را برطرف خواهیم کرد.


ali-nagor بازدید : 348 سه شنبه 02 تیر 1394 نظرات (0)

برای بسیاری از کاربران ویندوز پیش امده که میخواهند یک فایل را در یک پوشه شلوغ پیدا کنند اما مطمئنا استفاده از Search ویندوز عملی وقت گیر است.همچنین جستجوی دستی فایل هم نیاز به زمان بسیاری دارد با توجه به این که تنوع فایل ها و فرمت ها بسیار ازار دهنده است.در این ترفند راهکاری به شما معرفی میکنیم که با ان میتوانید در عرض چند ثانیه فایل مورد نظر خود را پیدا کنید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 1173 دوشنبه 25 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور - آموزش ترفند های ناب و کمیاب pes

 

ویرایشگر ایرانی 2015 آموزش دانلود بازی 2015 برای تصاویری از بازی فیفا 15 ... تکنیک ها و ترفند ها... آموزش ترفند های ناب و کمیاب 

این ترفند هم یکی دیگه از اون ترفند ها و البته سوتی های PES 2011 هست. اگه دقت کرده باشین در زمانی که حریف شما صاحب ضربه ی ایستگاهی باشه ...

 

برای دریافت اموزش ترفندهای ناب

و کمیابpes

کلیک کنید



سايت و انجمن بروز بازدید : 244 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

نانور- آموزش برنامه كامپيوتر

 

آموزش اتصال از راه دور به کامپیوتر شخصی در ویندوز 8

آیا تا بحال به این موضوع فکر کرده اید در هنگامی که در محل کار خود هستید ،بتوانید به بعضی از فایل های خود در دستگاه شخصیتان دسترسی داشته باشید؟ اگر این امکان بدون هیچ برنامه جانبی امکان پذیر باشد یک ویژگی منحصر به فرد به حساب می آید . خوشبختانه در تمام نسخه های ویندوز این قابلیت وجود دارد که کاربر بتواند با استفاده از اینترنت به یک سیستم که مشخصات آن را در دسترس دارد متصل شود ، به همین دلیل عنوان این مقاله را "آموزش اتصال از راه دور به کامپیوتر شخصی در ویندوز 8" نامگذاری کرده ايم . تفاوت های ورژن جدید ریموت دسکتاپ نسبت به ویندوز 7 عبارتند از : سازماندهی کردن تمام سیستم های ریموت شده در یکجا و نمایش آنها بصورت موزاییک در متروی ویندوز 8 ، برای هر سیستم می توان با تعریف خاص خودش به آن وصل شده و تنظیمات جداگانه ای روی هر کدام انجام داد ، قابل اتصال همزمان به دو سیستم بطور موازی و کار کردن با هر دو در یک لحظه ،بعلت لمسی بودن محیط ویندوز 8 کار کردن با این ابزار بسیار ساده تر شده است ، ایجاد امنیت توسط ارسال ایمیل (بدین منظور که جهت اتصال به یک کاربر در یک گروه شبکه حتما می باست از سمت مدیر شبکه یک ایمیل تایید دریافت گردد ) لذت اسفاده از آن بخاطر تکنولوژی RemoteFX technologies ، شامل RemoteFX Multi-Touch, RemoteFX Media Streaming, Remote Desktop Easy Print و غیره . با استفاده از این ویژگی شما میتوانید در هر جایی از دنیا که هستید به دستگاه خود دسترسی داشته باشید این برنامه دارای 3 روش مجزا از یکدیگر است که به آموزش هرکدام به طور کلی می پردازیم.

سايت و انجمن بروز بازدید : 141 چهارشنبه 05 آذر 1393 نظرات (0)

 ناقور-آموزش برنامه كامپيوتر

 

آموزش گویا کردن کامپیوتر با Narrator

ویندوز طوری طراحی شده است که تمام کاربران می توانند از آن استفاده کنند . مثلا نابینایان . برای نابینایان نرم افزارهای مختلفی طراحی شده که آنها بتوانند از کامپیوتر تا حد امکان استفاده کنند. یکی از این نوع نرم افزارها، جاز و انواع و اقسام مشتقات آن با نام ها و اسامی مختلف است. کار این نوع برنامه ها این است که صفحه مانیتور را برای شخص نابینا می خواند و بدین ترتیب شخص در جریان قرار میگیرد که اکنون در چه صفحه و پنجره ای است و آن پنجره چه اجزا و قسمت هایی را دارد و همینطور هرگاه شخص موس را حرکت دهد و یا عبارتی را تایپ کند این نوع برنامه ها به او می گویند که الآن چه اتفاقی در صفحه مانیتور اتفاق افتاده است.

یکی از اهداف ایجاد این برنامه بالا بردن و استفاده بیشتر کاربران از کامپیوتر است. مبنای کاراین برنامه بر این است که پس از بالا آمدن ویندوز این برنامه شروع به کار میکند و در صورت حرکت دادن موس بر روی آیکون ها و یا تایپ کردن حروف بلافاصله برنامه به شما میگوید که بر روی چه آیکونی کلیک و یا چه حرفی را تایپ کرده اید. اما باید به این نکته توجه کنید که در صورت ویروسی شدن دستگاه ممکن است این برنامه بخوبی نتواند عمل کند و همچنین این برنامه نوشته های فارسی را پشتیبانی نمیکند.
در این مطلب روش فعال کردن این برنامه در windows xp, windows 7 windows 8 را به شما آموزش میدهم.

Windows xp

در منوی start در قسمت all programs وارد بخش accessorise شده وسپس وارد accessibility شده و عنوان Narrator را انتخاب کنید و مانند شکل زیر گزینه های مشخص شده را انتخاب کنید.

Windows 7

در منوی start قسمت all programs را انتخاب کنید و وارد فایل accessories بشوید و Narrator را انتخاب کنید ومانند شکل زیرگزینه های مشخص شده را انتخاب کنید.

Windows 8

در قسمت" search" کلمه ی "Narrator" را تایپ کرده سپس آن را جستجو کنید و پس از جستجو وارد آن شده و مطابق شکل وارد قسمت "general"شوید

در صفحه ی باز شده عبارت "control whether Narrator starts when I sign in" را انتخاب کنید.

در مرحله ی آخر شما میبایست بر روی "turn on narrator " مطابق شکل کلیک کنید و ok کنید.

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 770
  • بازدید ماه : 770
  • بازدید سال : 35,082
  • بازدید کلی : 676,386