loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 639 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

ناقور، دانلود نرم افزارPC

Internet Download Manager 6.23 Build 22 Final Retail + Portable

یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 173 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

ناقور، دانلود نرم افزارPC

 

GOM Player 2.2.69 Build 5227 یک دستگاه پخش کننده چند رسانه ای می باشد که از فرمت های معروف صوتی و کدک ویدئویی پیشتیبانی می کند. نرم افزار گوم پلیر بدون نیاز به نصب کدک جداگانه می باشد, اگر فایلی دارید که شکسته و خراب شده است با این نرم افزار براحتی می توانید اجرا کنید. برنامه gom Player از همه نوع ویژگی های مورد نیاز برای کاربران پیشرفته که تمایل تماشای کلیپ های ویدئویی را بهترین کیفیت دارند برخوردار میباشد. نرم افزار گوم پلیر هر نوع فایلی را می تواند اجرا کند از جمله فایل های خراب شده که دیگر پلیر ها قادر به پخش آن نمی باشند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Gom Player :

– دارای سیستم کدک یاب خودکار.

– پخش فایل های AVI شکسته.

– پشتیبانی قدرتمند از همه نوع زیرنویس.

– قابلیت ساخت لیست پخش های ساده و راحت و زیبا.

– پشتیبانی از انواع رسانه ها نظیر: AVI، MPG، MPEG و DAT، GOM , WMV، ASF، ASX.

– امکان پخش ویدئو ها با کیفیت دی وی دی و کانال صدا 5.1

– امکان ضبط فیلم های پخش شده در صفحه نمایش Gom.

– امکان تهیه بیش از 999 اسکرین شات از ویدئوهای پخش شده در Gom Player.

– و…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ali-nagor بازدید : 833 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

ماکروسافت در ویندوز ویستا از قابلیت جدید این سیستم عامل در امتیاز دادن به امکانات سخت افزاری سیستم رونمایی کرد که البته با نتیجه بدی که با عرضه این نسخه از ویندوز این قابلیت نیز نادیده گرفته شد ام با ظهور ویندوز 7 این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران ویندوز قرار گرفت .این امتیاز دهی براساس قدرت سخت افزار شما بدست می اید . اما در ویندوز 8 این قابلیت در دسترس کاربران قرار ندارد به همین دلیل ChrisPC Win Experience Index به کمک شما امده تا با نصب ان یک امتیاز میانگین از 1.0 تا 9.9 به سیستم شما بدهد.با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 106 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

CPU رایانه مغز متفکر و اصلی ترین بخش رایانه است که البته قوی بودن ان تاثیر بسزایی در سرعت اجرای نرم افزار ها و در کل سیستم عامل نصب شده روی رایانه دارد.این بخش سخت افزاری بسیار مهم تقریبا جایی برای نمایش وضعیت خود در سیستم عامل ویندوز ندارد البته در بخش مدیریت وظایف (Task Manager) نمودار و اطلاعات مختصری در مورد برنامه های درحال اجرا و  سهم هر کدام از پردازش سی پی یو نمایش میدهد.اما CPUID Hardware Monitor Pro از بهترین نرم افزار ها در زمینه نمایش مقدار مصرفی هر برنامه از پردازشگر نمایش دمای سی پی یو و تنظیم دمای ان و.... از امکانات بی نظیر این نرم افزار است.

ali-nagor بازدید : 100 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

Free Audio Editor 2015 یک نرم افزار فوق العاده کاربردی ادیت  و افکت گذاری فایل های صوتی است. امکان افزودن افکت های مختلف برش چسباندن و تغییرات دیگر در فایل های صوتی و اهنگ ها از ویژگی های این نرم افزار است.شما می توانید فایل های صوتی خود را به صورت مستقیم از میکروفون کپچر نمایید و یا فایل های رایج MP3 , WAV , WMA و … را را وارد نرم افزار کنید .به صورت کارخانه ای 20 افکت در خود نرم افزار موجود میباشد. امیدوارم شما کاربران ناقور از استفاده این برنامه لذت کافی برده باشید.

ali-nagor بازدید : 579 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار کاکائو مسنجر را میتوان یکی از جدیدترین و جوان ترین نرم افزار های ارتباطی دانست که اکنون علاوه بر سیستم عامل اندروید و ios و در کل گوشی های هوشمند جای پای  خود را در سیستم عامل محبوب ویندوز نیز باز کرده است.کاکائو مسنجر توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در سرتاسر جهان جذب کند . این نرم افزار که ابتدا در قالب نسخه اندروید ارائه شد هم اکنون در نسخه ویندوز اماده استفاده شما کاربران ناقور است.ارسال و دریافت پیام و تماس رایگان , ارسال فایل های صوتی ، تصویری و فایل فشرده تا ۱۰۰ مگابایت, امکان تبدیل چت روم شما به صفحه Excel و چت با هر فونت و سایزی که دوست دارید  ,  قابلیت قفل کردن چت های شما در صورت نیاز برای افزایش حریم خصوصی ,  دارا بودن استیکرها و شکلک های زیبا ,  رابط کاربری شیک .

سايت و انجمن بروز بازدید : 247 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

 ناقور، دانلود نرم افزارPC 

دانلود رایگان زاپیا برای پی سی و موبایل

 

 

کار با این نرم افزار بسیار ساده و روان است و نیاز به هیچ گونه آموزش قبلی ندارد . برای اینکه بتوانید فایل هایتان را توسط این نرم افزار ارسال نمایید فقط کافیست این نرم افزار بر روی هر دو گوشی (کامپیوتر) گیرنده وفرستنده نصب باشد سپس به انتقال فایل هایتان پرداخته و از سرعت بالای انتقال لذت ببرید .

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 17
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 99
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 174
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 801
  • بازدید ماه : 801
  • بازدید سال : 35,113
  • بازدید کلی : 676,417