loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 891 پنجشنبه 09 مهر 1394 نظرات (1)

ترفند های PES 2015

در این مطلب ترفند های PES 2015 رو طبق درخواست

دوستان برای اولین در وب همیشه بروز ناقور تهیه شده برای آشنایی با ترفند های PES 2015 به ادامه مطلب بروید

 

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 639 دوشنبه 06 مهر 1394 نظرات (0)

ناقور، دانلود نرم افزارPC

Internet Download Manager 6.23 Build 22 Final Retail + Portable

یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 173 پنجشنبه 02 مهر 1394 نظرات (0)

ناقور، دانلود نرم افزارPC

 

GOM Player 2.2.69 Build 5227 یک دستگاه پخش کننده چند رسانه ای می باشد که از فرمت های معروف صوتی و کدک ویدئویی پیشتیبانی می کند. نرم افزار گوم پلیر بدون نیاز به نصب کدک جداگانه می باشد, اگر فایلی دارید که شکسته و خراب شده است با این نرم افزار براحتی می توانید اجرا کنید. برنامه gom Player از همه نوع ویژگی های مورد نیاز برای کاربران پیشرفته که تمایل تماشای کلیپ های ویدئویی را بهترین کیفیت دارند برخوردار میباشد. نرم افزار گوم پلیر هر نوع فایلی را می تواند اجرا کند از جمله فایل های خراب شده که دیگر پلیر ها قادر به پخش آن نمی باشند.

ویژگی های کلیدی نرم افزار Gom Player :

– دارای سیستم کدک یاب خودکار.

– پخش فایل های AVI شکسته.

– پشتیبانی قدرتمند از همه نوع زیرنویس.

– قابلیت ساخت لیست پخش های ساده و راحت و زیبا.

– پشتیبانی از انواع رسانه ها نظیر: AVI، MPG، MPEG و DAT، GOM , WMV، ASF، ASX.

– امکان پخش ویدئو ها با کیفیت دی وی دی و کانال صدا 5.1

– امکان ضبط فیلم های پخش شده در صفحه نمایش Gom.

– امکان تهیه بیش از 999 اسکرین شات از ویدئوهای پخش شده در Gom Player.

– و…

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

ali-nagor بازدید : 100 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

اگر موضوع زمان خاموش شدن ویندوز برایتان مهم است یا میخواهید بدانید کسی  به رایانه شما سرک کشیده یا نه مطمئنا این ترفند به دردتان میخورد.در این ترفند از چند خط برنامه نویسی استفاده شده که با اجرای ان اخرین زمان خاموش شدن ویندوز برایتان نمایان میگردد.با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 128 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است.در این شبکه اجتماعی حریم خصوصی افراد از موارد بسیار مهم در شکل گیری یک جامعه مجازی سالم است که البته مدیران این شرکت تا کنون کم و بیش در این زمینه موفق بوده اند.در اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید تعبیه شده که همان مسدود کردن کاربران مزاحم میباشد. در اینستاگرام شما میتوانید هر کاربری که مزاحمتی برای حریم خصوصی شما ایجاد کرده بلافاصله بلاک کرده و شر او را کم کنید!

ali-nagor بازدید : 1024 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

بروز بودن تاریخ و ساعت رایانه یکی از حیاتی ترین امور در استفاده زا رایانه شخصی است بیشتر کار نرم افزار ها مخصوصا چت و ... بر اساس تاریخو ساعت رایانه شما کارهای خود را انجام میدهند.تنظیم بروزرسانی انتی ویروس , بروزرسانی ویندوز و.... نیز ارتباط تنگاتنگی با تاریخ و ساعت کامپیوتر دارند.در این اموزش شما یاد میگیرید که چگونه به طور خودکار ساعت و تاریخ رایانه خود را تنظیم کنید.

ali-nagor بازدید : 596 یکشنبه 21 تیر 1394 نظرات (0)

هنگامی که نرم افزار فایرفاکس را ناگهانی میبندیم و قصد داریم دوباره انرا اجرا کنیم ناگهان با پیغام  firefox already running مواجه میشویم جالب است که اگر روی OK کلیک کنیم و فایرفاکس را دوباره اجرا کنیم باز هم با همین پیغام روبرو میشویم و اگر این ترفند را ندانیم باید سیستم را ریستارت کنیم و کار مان را از نو شروع کنیم. حال فرض کنید چند نرم افزار کاربردی نیز باز باشند و با شروع دوباره کار سیستم مشلی در روند استفاده از انها پیش بیاید. هم اکنون در ناقور اموزش حل این مشکل را برای شما شرح میدهیم.

ali-nagor بازدید : 264 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

در ویندوز 8 و 8.1 اگر بخواهید وارد محیط ویندوز شوید سیستم عامل پس از بالا امدن شمارا وارد محیط منوی Start میکند و بعد از ان وارد محیط دسکتاپ میشوید.در این اموزش ساده در ناقور شما یاد میگیرید چگونه بدون هیچ واطه ای و مانند نسخه های قبلی ویندوز مستقیما وارد دسکتاپ شوید.با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 121 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در نسخه های مختلف ویندوز هنگام شروع به کار ان , صداهایجالب و الهام بخشی پخش میشد اما در ویندوز 8 و 8.1 گویا مایکروسافت خاطره خوشی از این موضوع ندارد زیرا به طور پیشفرض این صدا را غیر فعال کرده است. اگر از این صدا به عنوان یک هشدار روشن شدن رایانه توسط کودکان استفاده میکنید با ناقور همراه باشید .در این امزوش شم یاد میگیرید چگونه صدای شروع ویندوز را تنها با چند کلیک فعال کنید.

ali-nagor بازدید : 148 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

اگر کاربر ویندوز 7 یا 8 باشید مطمئنا با ابزار   snipping tool در پوشه های منو استارت برخورد کرده اید. این ابزار در واقع برگرفته از محصول یک شرکت کوچک بود , از انجا که ماکروسافت تبحر زیادی در اجر کردن نان شرکت های کوچک دارد در ویندوز 7 این نرم افزار را با تغییراتی که شامل حقوق کپی رایت نباشد در ویندوز گنجاند.هم اکنون در ناقور طرز استفاده از این ابزار را اموزش میدهیم.

ali-nagor بازدید : 145 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

حتما عنوان بالا شمارا شكه كرده است!  اری امكان جدید تلگرام این است یعنی شما میتوانید تنها با مروگر خود از تمامی امكانات تلگرام استفاده كنید حتی ارسال و دریافت فایل و ساخت گروه اضافه كردن مخاطبین چت ارسال و دریافت شکلک ارسال و دریافت انواع فایل ها و ... نیز قابل استفاده است.طراحی این صفحه کاملا مشابه نسخه ویندوز است و قابل استفاده در تمامی مرورگر ها میباشد.

ali-nagor بازدید : 137 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

تا به حال شده بخواهید از یک لحظه خاص در هنگام کار با ویندوز عکس برداری کنید؟ یا در یک بازی رکودی را به ثبت میرسانید و میخواهید تصویر ان را برای دوستانتان بفرستید اما نمیدانید چگونه این کار را انجام دهید؟ در این اموزش شما یاد میگیرید چگونه بدون هیچ نرم افزاری و تنها با یک کلید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید. با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 137 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از جدید ترین سرویس های ارتباطیست که در ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. این نرم افزار که نسخه اصلی و پرطرفدار ان برای اندروید منتشر شده بود چند وقتیست نسخه ویندوز ان را نیز منتشر کرده است.در این نرم افزار شما از تمامی امکانات نسخه های دیگر برخوردار هستید. امروز انچه ما قصد معرفی ان را داریم یک قفل داخلی است که از پیام های خصوصیتان در محیط تلگرام محافظت میکند و ان را از دسترس دیگران در امان نگه میدارد. این کار فقط با چند کلید و بدون استفاده از نرم افزار خارجی دیگری صورت میپذیرد.

ali-nagor بازدید : 833 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

ماکروسافت در ویندوز ویستا از قابلیت جدید این سیستم عامل در امتیاز دادن به امکانات سخت افزاری سیستم رونمایی کرد که البته با نتیجه بدی که با عرضه این نسخه از ویندوز این قابلیت نیز نادیده گرفته شد ام با ظهور ویندوز 7 این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران ویندوز قرار گرفت .این امتیاز دهی براساس قدرت سخت افزار شما بدست می اید . اما در ویندوز 8 این قابلیت در دسترس کاربران قرار ندارد به همین دلیل ChrisPC Win Experience Index به کمک شما امده تا با نصب ان یک امتیاز میانگین از 1.0 تا 9.9 به سیستم شما بدهد.با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 191 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

تا به حال سخنرانی از افراد مختلف را مشاهده کرده اید که تصویر در ان نقشی ندارد در واقع تصویر شخص نمایش داده میشود که چندان فرقی به حال گیرایی بیننده ندارد اما یک مشکل در این مورد حجم زیاد فایل های تصویری است. فرض کنید شما میخواهید یک سخنرانی را با گوشی خود برای دوستانتان ارسال کنید.اما حجم زیاد فایل تصویری مانع این کار میشود. شما میتوانید با تبدیل این فایل تصویری به فایل MP3 به راحتی این مشکل را از پیشرو بردارید.Audiolize it! Pro – Converter مطمئنا در حل این مشکل به شما کمک میکند.

ali-nagor بازدید : 151 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از مشکلات بسیار وحشتناک در اینستاگرام عدم امکان ذخیره فایل های تصویری موجود در ان است. گاهی شما یک فایل تصویری برای مثال یک تصویر بسیار کم یاب را پیدا میکنید اما تنها میتوانید ان را ببیتید , نمیتوانید ان را ذخیره کنید.برای حل این مشکل ما نرم افزار InstaSave Pro به شما معرفی میکنیم که قیمت ان در گوگل پلی 10 یورو میباشد اما برای راحتی شما عزیزان ناقور این اپ قدرتمند را رایگان عرضه کرده است.

ali-nagor بازدید : 136 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

Chess Fusion یک بازی شطرنج سه بعدی مخصوص افراد شطرنج باز است . در این بازی که تقریبا تمامی ما با ان اشنایی نسبی داریم شما تلاش میکنید بر حریف با هوش خود پیروز شوید.از امکانات فوق العاده این بازی امکان بازی انلاین به صورت دو نفره با دیگر کاربران در سراسر جهان است.

گرافیک سه بعدی بازی و دسترسی به دوستان

انجام مسابقات آنلاین با دیگران

ثبت امتیازات در شبکه اجتماعی

بهترین بازی شطرنج

ناقور این بازی هیجان انگیز و اعتیاد اور را به شما پیشنهاد میکند.

ali-nagor بازدید : 114 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

تلگرام این روزها در عرصه ارتباطات چیزی شبیه طوفان به پا کرده است و با پیشی گرفتن از وایبر در حال رقابت با بهترین مسنجر حال حاضر یعنی واتس اپ است. اگر شما از کاربران تلگرامی هستید و میل دارید اکانت خود را تمام و کمال حذف کنید .عمولا کاربرانی با حذف اپ تلگرام فکر میکنند اکانت انها حذف شده اما اینطور نیست بله اکانت انها هنوز در تلگرام موجود است و کاربران دیگر میتوانند انرا مشاهده کنند.در این اموزش طریقه حذف کامل اکانت تلگرام را اموزش میدهیم.

ali-nagor بازدید : 100 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

Free Audio Editor 2015 یک نرم افزار فوق العاده کاربردی ادیت  و افکت گذاری فایل های صوتی است. امکان افزودن افکت های مختلف برش چسباندن و تغییرات دیگر در فایل های صوتی و اهنگ ها از ویژگی های این نرم افزار است.شما می توانید فایل های صوتی خود را به صورت مستقیم از میکروفون کپچر نمایید و یا فایل های رایج MP3 , WAV , WMA و … را را وارد نرم افزار کنید .به صورت کارخانه ای 20 افکت در خود نرم افزار موجود میباشد. امیدوارم شما کاربران ناقور از استفاده این برنامه لذت کافی برده باشید.

ali-nagor بازدید : 579 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

نرم افزار کاکائو مسنجر را میتوان یکی از جدیدترین و جوان ترین نرم افزار های ارتباطی دانست که اکنون علاوه بر سیستم عامل اندروید و ios و در کل گوشی های هوشمند جای پای  خود را در سیستم عامل محبوب ویندوز نیز باز کرده است.کاکائو مسنجر توانسته بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر را در سرتاسر جهان جذب کند . این نرم افزار که ابتدا در قالب نسخه اندروید ارائه شد هم اکنون در نسخه ویندوز اماده استفاده شما کاربران ناقور است.ارسال و دریافت پیام و تماس رایگان , ارسال فایل های صوتی ، تصویری و فایل فشرده تا ۱۰۰ مگابایت, امکان تبدیل چت روم شما به صفحه Excel و چت با هر فونت و سایزی که دوست دارید  ,  قابلیت قفل کردن چت های شما در صورت نیاز برای افزایش حریم خصوصی ,  دارا بودن استیکرها و شکلک های زیبا ,  رابط کاربری شیک .

ali-nagor بازدید : 126 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

ایا برای شما پیش امده که متوجه شوید وای فای گوشیتان مشکل دارد؟ یا هنگام استفاده از ان مدام قطع و وصل شود یا ... . با Wifi Fixer Donated میتوانید تمامی این مشکلات را شناسایی و در کمترین زمان ممکن به صورت کاملا اتوماتیک برطرف شود. این نرم افزار فوق العاده را به شما کاربران عزیز ناقور تقدیم میکنیم

ali-nagor بازدید : 155 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

اپلیکیشن واتس اپ از محبوبترین اپ های پیام رسانی رایگان است که حتی چند وقتی ست که امکان برقراری تماس رایگان را نیز به امکانات بی نظیر خود اضافه کرده است.امان ساخت گروه ارسال و دریافت فایل های صوتی و تصویری با سرعتی بی نظیر و امنیت اطلاعات و حریم خصوصی عالی از بهترین امتیازات این اپلیکیشن قدرمند است.ارسال نا محدود پیام , ارتباط با انواع شبکه های موبایل و وای فای بدون هیچ مشکلی,اضافه کردن خودکار مخاطبین به لیست واتس اپ و بسیاری امکانات دیگر....

از تغییرات این نسخه میتوان به اضافه شدن تماس صوتی اشاره کرد.

ali-nagor بازدید : 93 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

کمتر گیمری بازی هیجان انگیر پرندگان خشمگین را دوست ندارد. بازی پرندگان خشمگین از ان دسته بازی های معمایی ست که بازیکن باید با هوش خود بهترین روش را برای نابود کردن خوک های مزاحم پیدا کنید و هرچه زمان این نابودی کمتر باشد امتیاز شما بیشتر خواهد بود.یکی از امکانات فوق العاده این نسخه تجهیز کردن پرندگان به تجهیزات جنگی مختلفی چون زره و.. است ه تنوع بسیاری به روند انجام مراحل میدهد.

ویژگی های این نسخه:

به چالش کشیدن بازیکنان مختلف در سطح جهان

افزایش قدرت پرندگان خود

پیروزی در مبارزات و بدست آوردن XP

خرید سلاح و تجهیزات جنگی با سکه و پول

بازی کردن بخش lucky slots برای استفاده از آیتم های شانسی

ali-nagor بازدید : 473 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

Fractal Combat X  یک بازی اکشن نبردهای هوایی است که دارای گرافیک سه‌بعدی باکیفیت و روند عالی و فوق العاده جذاب است.

ویژگی‌های بازی :

بازی هیجان‌انگیز سرعتی جنگ‌های هوایی

دارای بهترین گرافیک سه‌بعدی

پشتیبانی از واقعیت مجازی از طریق Cardboard, Homido, vrAse و غیره

محیط بازی زیبا و بسیار طبیعی

مامورت هایی در غالب داستان و به صورت روزانه!

پشتبانی از انواع دسته‌های بازی

ali-nagor بازدید : 130 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 

ایا نمیخواهید کسی جز خودتان اپلیکیشن های ارتباطی مانند واتس اپ وایبر تلگرام و... شخصی شما را باز کند و در ان سرک بکشد!؟ مطمئنا Smart AppLock Pro 2 به شما کمک بسیاری میکنید. با این نرم افزار روی اپلیکیشن های دیگر خود رمز شخضی بگذارید و اجازه ندهید هر کسی به اطلاعات شخصیتان دسترسی داشته باشد. استفاده از برنامه بسیار اسان و در عین حال به دلیل رابط کاربری زیبا و منحصر به فرد ان لذت بخش است.

ali-nagor بازدید : 94 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 The Cleaner – Boost & Clean Premium v1.5.5.3 اپلیکیشنی در جهت بهبود کارکرد گوشی هوشمند شماست به صورتی که با حذف فایل های اضافی و ازاد سازی رم دستگاه همچنین از بین بردن اطلاعات اضافی عملکرد و سرعت گوشی شمارا چند برابر میکند.

امکانات اصلی The Cleaner :

خالی کردن فضای رم

کنترل کردن حریم خصوصی

مدیریت هوشمند برنامه ها

تم های مختلف

دارای ویجت های کاربردی


ali-nagor بازدید : 106 دوشنبه 08 تیر 1394 نظرات (0)

 

 

دانلود بازی Subway Surfers London برای اندروید

در این بازی شما باید از دست بازرس و سگ بد جنسش فرار کنید معمولا کمتر گیمری را میبینیم که به این بازی علاقه نداشته باشد. هیجان بی حد و اندازه این بازی باعث اعتیاد بسیاری از گیمر های میشود. در نسخه های گذشته فضاهای بازی کمی گنگ بودند اما در این نسخه شما در خیابان های لندن سیر میکنید. توجه کنید که این بازی با کیفیت HD برای کاربران سایت بروز ناقور ارائه میشود. در ادامه مطلب همراه ما باشید

ali-nagor بازدید : 131 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

ایا میدانید ایمیل موقت چیست؟ معمولا وبسایت ها برای تایید عضویت شما نیاز به یک ادرس ایمیل دارند تا کد فعالسازی را برایتان ارسال کنند و از این طریق شما را از ربات ها تفکیک کنند! اما همین موضوع باعث میشود تعدادی از وبسایت ها پول خوبی از فروش دیتابیس ایمیل کاربران خود به جیب بزنند! ایمیل موقت یک ادرس ایمیل چند دقیقه ای به شما میدهد تا با ان از شر این مشکلات خلاص شوید.

ali-nagor بازدید : 331 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

حتما هنگام جستجو در بخش تصاویر گوگل متوجه شده اید که بسیاری از تصاویر بارگیری نمی شوند این موضوع به دلیل فیل.رینگ میباشد که البته بسیاری از این عکس ها مشکل فیل.رینگ ندارند برای حل این مشکل و نمایش تمامی تصاویر یک ترفند بسیار ساده برای شما اماده کرده ایم.این ترفند بدون هیچ نرم افزاری بر روی تمامی مروگر ها و تمامی نسخه ها قابل اجراست و به هیچ برنامه ای نیاز ندارد!

ali-nagor بازدید : 165 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

Nimbuzz Messenger / Free Calls v3.5.1 یکی از شناخته شده ترین و معروف ترین نرم افزار های ارتباطی چند سیستم عاملی است که هم اکنون نسخه پیشرفته اندروید انرا برای شما کاربرذن ناقور اماده کرده ایم. با Nimbuzz Messenger میتوانید با دوستانتان در سراسر جهان در شبکه های چون اسکایپ، فیس بوک، توییتر، Gtalk، ویندوز لایو مسنجر، یاهو مسنجر، ای او ال، مای اسپیس و … ارتباط برقرار کنید و از تماس کم هزینه و ارسال و دریافت فایل لذت ببرید.

ali-nagor بازدید : 154 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش امده که مایل بودید صفحه حال حاضر را بدون کپی پیست و مشکلات عدیده ان به سرعت و بی دردسر به صورت ی فایل پی دی اف ذخیره کنید.اغلب مقاله های با فرمت PDF موجودند. حال شما میتوانید بدون دردسر به صورت مستقیم در وقتتان صرفه جویی کنید.لازم به ذکر است در این روش میتوانید به صورت مستقیم از صفحه پرینت بگیرید.

ali-nagor بازدید : 120 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

Wifi Inspector نرم افزاری برای سیستم عامل اندروید میباشد که توانایی شناسایی افراد متصل به شبکه وای فای مورد نظر شما تا حد ایده ال را داراست.علاوه بر این این اپلیکیشن امکان جستچوی شبکه های وای فای اطراف قدر سیگنال و سرعت هر کدام را داراست.این اپلیکیشن دارای رابط کاربری ساده و زیباست که چشم هم کاربری را تحت تاثیر خود قرار میدهد.هم اکنون این اپلیکیشن قدرتمند را از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 96 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

تا باحال فیلم هایی را در اینترنت مشاهده کرده اید که از نقشه کلن خود فیلم برداری کرده اند؟ ایا برای شما هم جای سوال است که چگونه این امر امکان پذیر است؟ در این اموزش با استفاده از یک نرم افزار بسیار ساده شما میتوانید از هر نرم افزار یا بازی که در گوشی خود نصب کرده اید فیلم برداری کنید و انرا با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

ali-nagor بازدید : 149 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

تا بحال پیش امده لازم باشد بیورد خود را قفل کنید؟ یا در حال تمیز کردن کیبورد باشید اما نگران دکمه های خطرناک ان باشید! یا از دست کودکانی که در اطرافتان هستند نگران باشید!؟ نرم افزار های بسیاری در سراسر وب موجودند که عمل قفل سازی کیبورد را انجام میدهند اما هیچ چیز به اندازه استفاده از ابزار های خود ویندوز راحت و جذاب نیست. در این امزوش با ترفندی بسیار ساده یاد می گیرید چگونه کیبورد خود را کاملا قفل نمونده و تقریبا استفاده از ان را منحصرا ازان خود کنید.با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 135 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از قابلیت های مهم در دستگاه های اندرویدی امکان تغییر فونت نوشتار سیستم عامل است که در ظاهر و زیبایی گوشی تاثیر بسزایی دارد. در این اموزش که مخصوص گوشی های روت شده است شما میتوانید با یک نرم افزار کمکی فونت گوشی هوشمند خود را به طور کامل عوض کنید  مطمئن باشید که این امر شمارا از دیگر دوستانتان متمایز میکند!

البته برخی از گوشی های هوشمند مانند galaxy ها این امکان به طور پیشفرض در انها قرار داده شده است.اما یکی از پیش نیاز های اصلی انجام این امر در گوشی های غیر گلکسی دسترسی به روت گوشی است که نیازمند روت شدن گوشی شماست.

 

ali-nagor بازدید : 218 شنبه 06 تیر 1394 نظرات (0)

اگر کاربر ویندوز باشید مطمئنا به دفعات پیش امده که هنگام کار با یک نرم افزار متوجه میشوید که هیچ پاسخی از ان دریافت نمیکنید به اصطلاح نرم افزار هنگ کرده است.بهترین کار برای حل این مشکل سرسام اور بستن کامل نرم افزار است.راه های زیادی در سراسر وب مشاهده میشود که تقریبا هیچ کدام نرم افزار را به طور کامل از کار نمی اندازد و تنها ان را از نوار وظیفه ویندوز خارج میکند در حالی که فایل اجرایی ان در سی پی یو در حال پردازش است.حال ما راهی را به شما اموزش میدهیم تا نرم افزار را تمام و کمال ببیندید.

ali-nagor بازدید : 186 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

ارسال و دریافت فایل توسط تکنولوژی وای فای یکی از راه های بسیار ومناسب و پرسرعت برای ارسال و دریافت فایل در دستگاه های اندروید است  با توجه به نیاز های کاربران اندرویدی به سرعت بالا این نرم افزار ها بر اساس  تکنولوژی وای فای گوشی کار خود را انجام میدهند. به طوری که حجم بسیار بالایی را در کمترین از چند ثانیه منتقل میکنند .Share it یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه است. به طوری که بسیار از کاربران ایرانی سیستم عامل اندروید مشتاق استفاده از ان هستند.لازم به ذکر است که این نرم افزار نسخه ویندوز را هم عرضه کرده است با توجه به این موضوع میتوانید یک پل ارتباطی بین گوشی و رایانه خود بسازید و حتی با ان فایل های با حجم بالا را مبادله کنید. یک ویژگی فوق العاده که در این اپ نهفته است حذف فایل های بی استفاده و تمپ است.

ali-nagor بازدید : 150 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

Electric Live Wallpaper یکی از جالب ترین پس زمینه های اندرویدی است. در این پس زمینه زنده شما با هر بار لمس صفحه خانگی یک شوک الکتریکی را روی گوشی خود مشاهده میکنید که فوق العاده زیبا و طبیعی ست.استفاده زا باطری در این پس زمینه بسیار کم است چرا که فضای زیادی از صفحه را پیکسل های سیاه رنگ تشکیل میدند که این در مقایسه با تصویر های با کیفیت و حجم بالای دیگر والپیپر ها یک امتیاز در رده کاهش اتلاف انرژی گوشی محسوب میشود. با این والپیپر شما هم یک پس زمینه متحرک و هوشمند و هم ساده و بدون کندی سرعت خواهید داشت.

ali-nagor بازدید : 117 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

پس زمینه های متحرک از زمان گوشی های قدیمی جاوا بسیار مورد پسند کاربران بوده است زیرا شادابی و طراوت خاصی به گوشی و حتی صاحب ان میبخشد. در گوشی های اندرویدی این موضوع به صورت کاملا شیک و زیبا در امده و شما پس زمینه هایی با کیفیت بالا انیمیشن فوق العاده قوی و همچنین هوشمندی زیاد میبینید.هم اکنون برای شما کاربران عزیز ناقور والپیپر های زنده جنگل همراه با اموزش نصب را اماده کرده ایم که میتوانید در ادامه ان را دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 186 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

شاید لازم باشد تمامی مکالمات و پیام های خود را برای یک شخص خاص بفرستید بدون اینکه بخواهید این کار را با مشقت زیاد و به طور دستی انجام دهید در این اموزش شما یادخواهید گرفت چگونه تمامی پیام های درون واتس اپ خود را بدون هیچ زحمتی تمام و کمال برای شخص دیگری بفرستید و همه این کارها به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود.برای انجام این امر با ما همراه باشید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 152
  • باردید دیروز : 206
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 779
  • بازدید سال : 35,091
  • بازدید کلی : 676,395