loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 261 دوشنبه 17 فروردین 1394 نظرات (0)

ناقور،متن های احساسی

متن های احساسی مادر همراه با عکس

زیباترین کلمات و متن های احساسی در مورد مادر به همراه عکس

مادرم تورا عاشقانه دوست دارم

 

چه تاثیر دلنشینی دارد " غصه نخور ، درست میشود " گفتن های مادر  اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد

اگر به من بگویی هشتاد بار دور دنیا بچرخ میگویم: هشتاد بار دور مادرم میچرخم چون مادرم دنیای من است...

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ متن های احساسی مادر♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦


مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تو را عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق می ورزم ...

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ متن های احساسی مادر♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

دنیا ارزش پا کوبیدن به شکمت را نداشت… ببخش مرا مادر

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ متن های احساسی مادر♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

برای مشاهده بقیه ی جملات و متن های زیبا در مورد مادر به ادامه مطلب رجوع شود

 

مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تو را عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق می ورزم ...

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ متن های احساسی مادر♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

بهشت هم خشکسالیست!! این را دیشب از ترکهای کف پای مادرم فهمیدم…

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ متن های احساسی مادر♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

اگر به من بگویی هشتاد بار دور دنیا بچرخ میگویم: هشتاد بار دور مادرم میچرخم چون مادرم دنیای من است..

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ متن های احساسی مادر♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

روز زن ؛ روز اولین بخش سه گانه زندگی بر مادران؛ زنان و دختران * شیرزنان آینده ایران * مبارک باد.
 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 213
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,521
  • بازدید ماه : 1,521
  • بازدید سال : 35,833
  • بازدید کلی : 677,137