loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 151 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، اخبار تکنولوژی

 

بیل گیتس و پروژه ی جدیدش

به گزارش ناقور و به نقل ازآی تی رسان بیل گیتس میگویید : یکی از پروژه‌هایی که من با مایکروسافت در حال کار بر روی آن هستم، Personal Agent است که هر چیزی را به یاد شما خواهد آورد و کمک می‌کند تا به عقب برگشته و موارد مختلف را بیابید و نیز کمک می‌کند تا مواردی که برایتان اهمیت دارد، برگزینید. ایده اینکه شما مجبور هستید هر اپلیکیشنی را بیابید، انتخاب نمایید و هر کدام را تست کنید تا ببینید چه مواردی در آن‌ها جدید است، روش خوب و کارایی محسوب نمی‌شود. پروژه من این مشکل را حل خواهد کرد و در تمامی دستگاه‌های شما کار می‌کند. در ادامه مطلب گفته های بیل گیتس را مشاهده کنید.



سايت و انجمن بروز بازدید : 285 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ،  استیکرهای پولی لاین

آموزش دانلود  استیکرهای پولی لاین

با سلام به دوستان همراه سايت بروز ناقور
باز هم از سایت ناقور با یک آموزش جالب و 100 % کار بردی که در این آموزش شما یاد میگیرید که چطوری شکلک های پولی لاین رو دریافت و دانلود کنید. در این آموزش به شما یاد میدیم که چطور بیشتر از 400 سکه در لاین بگیرین پس تا انتها اين آموزش را مشاهده كنيد

 


 دوستان با آموزش دانلود استیکر های پولی لاین در مرحله اول شما بیاید توجه داشته باشین که شماره تلفنتون از لاین حذف نشده باشه
 یا اگر هم اینکارو انجام دادین و شماره تلفنتون رو از لاین حذف کردین کاره زیاد سختی پیشه رو ندارین و بایستی شماره همراهتون رو دوباره به لاین متصل کنید تا بتونید استیکر های پولیشو دانلود و استفاده بکنید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 184 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، دانلود تم هاي برنامه لاين

دانلود كامل تم هاي  برنامه لاين

آموزش استفاده از تم های پولی و رایگان در اين پت همانطور كه از عنوان پيداست قرار شد آموزش استفاده از تم هاي پولي  و رايگان کردن اونهارو داریم .شما در این پست ميتوانيد ياد بگيريد که چطوری همه تم های پولی لاین رو رایگان کنید. امید وارم از انی آموزش هم مثال آموزش های دیگه لذت کافی رو ببرید.
خوب شما باید قبل از شروع فایل زیر رو دانلود کنید (فایل تمامی تم های لاین) كه در ادامه مطلب هم لينك دانلود قرار داده شده هم ميتوانيد از آموزش بهرمند شويد
سايت و انجمن بروز بازدید : 276 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، بيماريها و راه درمان

علل بيماري اي بي ، پيشگيري و درمان 

بيماري اپیدرمولیز بولوسا (EB)

بیماری ای‌بی یک نوع بیماری پوستی تاولی در پوست و غشای مخاطی است که معمولا به دو صورت بروز پیدا می‌کند،در دسته اول افراد به صورت مادر زادی به این بیماری مبتلا می‌شوند و دسته دیگر در بدو تولد دچار این بیماری می‌شوند.

 

نوع اکتسابی این بیماری در بزرگسالی بروز می‌کند و بیشتر در بیماری‌های خودایمنی دیده می‌شود، بروز و ظهور این بیماری سن خاصی ندارد و در هر سنی ایجاد می‌شود، فقط در نوع مادرزادی است که نوزادان به آن دچار می‌شوند.

 

افرادی که به صورت ژنتیکی و مادرزادی به این بیماری دچار می‌شوند ممکن است دچار حساسیت‌های غذایی نیز بشوند و این در حالی است که بیماران نباید حساسیت‌های غذایی داشته باشند چون این بیماران مشکلات غذایی عمده‌ای دارند. در ادامه مطلب با علل بيماري اي بي وعلايم بيماري اژيدر موليز بولوسو و روش تشخيص و پيشگيري و درمان را بخوانيد.بيماري اپیدرمولیز بولوسا (EB)

 

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 165 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، اعمال ماه شعبان

مجموعه احاديث و ادعيه ماه شعبان | فضايل ماه شعبان

در میان ماه های قمری؛ ماه رجب، ماه شعبان و ماه رمضان جایگاهی ویژه دارند. احادیث در باب اهمیت این سه ماه بسیار است و سخن ها دربارۀ آن ها بسیار. ماه رجب به پایان خود رسیده و ما شعبان آغاز شده است. بسیاری از ما شاید نتوانسته ایم آن طور که باید از ماه رجب توشه برگیریم. پس چه خوب است قدر ماه شعبان را دانسته و پیش از ورود از اعمال و اذکار این ماه آگاهی کسب کنیم. باشد مقدمه ای گردد برای درک هر چه بهتر ماه مبارک رمضان.

 1- تقرب جستن به پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله)
بر اساس روایت اسلامی ماه شعبان، ماه حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) است و در نتیجه توسل و تقرب جستن به آن نور الهی، بسیار مفید و راهگشا خواهد بود. کسی که می خواهد از این ماه بهترین بهره ها را نصیب خویش سازد، توسل به صاحب ماه شعبان را باید در رأس امور قرار دهد. از این رو از جمله اعمال مشترک ماه  شعبان صلوات بر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله) دانسته شده و مردمان را به مداومت بر این ذکر در ماه شعبان توصیه کرده اند.

سايت و انجمن بروز بازدید : 179 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، اخبار تکنولوژی

تازه های گوشی در مورد HTC one M9

نشخصات گوشی HTC one M9 

 HTC one M9 پیشتاز جدید شرکت اچ تی سی است که در بدو ورود به دلیل شباهتی ظاهری با پیشتاز قبلی مورد انتقاد قرار گرفت. شاید در نگاه نخست آن هم از راه دور و تصاویر منتشره این شباهت دیده شود ولی زمانی که گوشی را در دست می گیرید، متوجه تفاوت های ظاهری زیادی در این گوشی با مدل قبلی خود می شوید.
نشخصات گوشی HTC one M9 
تغییر مکان کلید پاور و جای گرفتن همه کلیدها در لبه سمت راست گوشی، تقسیم شدن کلید کنترل صدا به دو بخش، صیقلی و ضد خش شدن پشت گوشی در کنار کم شدن انحنای قاب پشتی برای جایگیری مناسب بر سطوح صاف و استفاده از دو رنگ در قاب آلومینیومی M9 تنها بخشی از این تغییرات است.نشخصات گوشی HTC one M9 

سايت و انجمن بروز بازدید : 453 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، دانلود فیلم ایرانی

دانلود با لینک مستقیم  فیلم دو برادر 

 

فیلم دوبرادر با موضوع طنز اجتماعی بکارگردانی محسن منشی زاده که در سال 1389 تولید شده مدت این فیلم 88 دقیقه میباشد برای مشاهده اطلاعات بیشتر در مورد این فیلم سینمایی و دانلود آن با لینک مستقیم به ادامه مطلب رجوع کنید

سايت و انجمن بروز بازدید : 760 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

ناقور ، دانلود نرم افزار اندروید

 

نرم افزار رادیو و تلفزیون همراه اندروید

به در خواست دوستان عزیز و همراه سایت بروز ناقور برنامه رادیو و تلفزیون همراه 1.9.20 برای اندروید رو در این پست جای دادیم تا دوستان جهت استفاده این برنامه رو بصورت کاملاً رایگان دانلود کنند.این برنامه امکان پخش همه شبکه ها با پلیر داخل برنامه هست. درصورت تمایل به پخش با پلیر خارجی برنامه های MX Player و  VPlayer توصیه می شوند.لطفا توجه داشته باشید که برای پخش آنلاین باید به اینترنت با سرعت مناسب متصل باشید.(با اینکه برای برخی شبکه کیفیت خیلی پایین حتی برای پخش ایرانسل و همراه اول هم درنظر گرفته شده است)

توجه داشته باشید که ممکن است در بعضی از ساعات شبانه روز، بعضی از شبکه ها به علت ترافیک سنگین سرورهای صدا و سیما، پخش با کمی مشکل همراه باشد. (مثل شبکه ورزش و شبکه 3 به هنگام پخش فوتبال و یا سایر شبکه ها هنگام پخش فیلم و سریال) لطفا صبور بوده و یا کیفیت های دیگر آنرا امتحان کنید.
برطرف کردن مشکلات قطعی و کندی شبکه ها از عهده تولیدکنندگان این نرم افزار خارج است، ضمن اینکه ما تلاش میکنیم تا با بروزرسانی های بعدی، این مشکلات را به حداقل برسانیم.

 

 برای آشنایی با این برنامه و ویژ گی و خاصیت های برنامه رادیو تلفزیون همراه اندروید و  لینک دانلود رایگان به ادامه مطلب رجوع کنید. 

 

 

 

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 148 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناقور ، اخبار علمی آموزشی

تولد نادرترین سه قلو در آمریکا

به گزارش گروه اخبار علمی آموزشی سایت بروز ناقور و به نقل از ایسنا پزشکان آمریکایی با بیان اینکه این نوع از تولد، بسیار نادر اتفاق می افتد و از هر 50 میلیون در یک مورد رخ می دهد، اظهار داشتند که در حال حاضر وضعیت جسمانی این سه قلوهای دختر مساعد است.پدر سه قلوها نیز گفت: هر سه فرزندم دوست داشتنی هستند و مهم نیست با چه وضعیتی به دنیا آمده اند. با این وجود دوقلوهای به هم چسبیده برای مراقبت های بیشتر و عمل جراحی تحت درمان قرار دارند.
به گفته پزشکان دوقلوهای به هم چسبیده پیش از آغاز روند جداسازی لازم است شش ماه تا یک سال تحت مراقبت ویژه باشند.

سايت و انجمن بروز بازدید : 137 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

ناقور ، اخبار علمي آموزشي

ميني رايانه جديد دستي

ميني رايانه جديد كه وارد بازار شده  ميني رايانه ي دستي است در ادامه مطلب تصاوير و عكس هاي مختلفي از اين ميني رايانه را مشاهده كنيد

کاربران به این مینی پی سی 579 دلاری در بخش طراحی 9 امتیاز، در بخش ویژگی ها و مشخصات فنی 7 و در بخش پرفورمنس و عملکرد 8 امتیاز از 10 امتیاز را داده اند.این پی سی پردازنده 2.2 گیگاهرتزی از نوع اینتل i5 5200U با 8 گیگ رم از نوع 1600 مگاهرتز دارد.گرافیک آن نیز اینتل اچ دی از سری 5000 بوده و یک ترابایت حافظه از نوع SSHD با 5400 دور در دقیقه دارد.وای-فای، بلوتوث نسخه 4 از دیگر ویژگی های مینی‌پی‌سی «ری وو» است که با سیستم عامل ویندوز 8.1 نسخه 64 بیتی کار می کند.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,560
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 3,952
  • بازدید سال : 38,264
  • بازدید کلی : 679,568