loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 171 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

یکی از دغدغه های همه ما هنگام خرید یک گوشی تلفن همراه پی بردن به اصل بودن ان است چرا که نمیخواهیم برای یک گوشی بی کیفیت  و تقلبی هزینه هنگفتی را پرداخت کنیم اما این کار به صورت دستی انچنان ساده نیست . در این ترفند وبسایتی را به شما معرفی میکنیم که در ان با دادن کد IMEI گوشی اطلاعاتی نظیر مدل گوشی شرکت سازنده کشور سازنده و ... را میدهد که شما میتوانید این اطلاعات را با جعبه و باطری گوشی خود مقایسه کنید در صورت انطباق گوشی شما اصل شرکت است.

ali-nagor بازدید : 503 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

تا به حال مزاحم داشته اید؟! کمتر کسی است که به این سوال جواب "نه" بدهد. دست به سر کردن مزاحم ها از طریق مراجع قانونی کاری وقت گیر و خارج از حوصله ماست . اپلیکیشن BlackList به کمک ما می اید تا با چند لمس ساده هر شماره یا پیامکی را فیلتر و بلاک کند . این نرم افزار از ویژگی های خاصی برخوردار است برای مثال:

 مسدودسازی تماس‌ها از طریق لیست سیاه

 مسدود سازی تماس با پیشوند و پسوند خاص شماره

 فیلتر کردن متن پیام

 دارای ویجت شیک و زیبا

 قابلیت پشتیبان گیری

ali-nagor بازدید : 836 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

ماکروسافت در ویندوز ویستا از قابلیت جدید این سیستم عامل در امتیاز دادن به امکانات سخت افزاری سیستم رونمایی کرد که البته با نتیجه بدی که با عرضه این نسخه از ویندوز این قابلیت نیز نادیده گرفته شد ام با ظهور ویندوز 7 این قابلیت مورد توجه بسیاری از کاربران ویندوز قرار گرفت .این امتیاز دهی براساس قدرت سخت افزار شما بدست می اید . اما در ویندوز 8 این قابلیت در دسترس کاربران قرار ندارد به همین دلیل ChrisPC Win Experience Index به کمک شما امده تا با نصب ان یک امتیاز میانگین از 1.0 تا 9.9 به سیستم شما بدهد.با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 155 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

لانچر ها ابزار هایی برای افزایش زیبایی دستگاه های اندرویدی ساخته شده اند.از بین لانچر های معروف GO Launcher Z سهم بسیار بزرگی از کاربران را به خود اختصاص داده است به حدی که بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان را به خود اختصاص داده است.از ویژگی های این لانچر میتوان به داشتن بیش از 10 هزار تم مختلف و زیبا, 15 ویجت کاربردی و شیک ,دارای افت های انتقالی بین صفحات, تغییر ایکون برنامه ها با توجه به تم انتخابی و ..... .

سايت و انجمن بروز بازدید : 206 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

چگونه مبارزه کنیم؟

در این بخش از اموزش بازی کلش اف کلنز در ادامه مطلب مطلبی در خصوص چه گونه مبارزه کنید در بازی کلش را اماده کردیم. با مطالعه این مطلب  میتوانید که چطور در بازی کلش مبارزه کنید . پس برای مشاهد این مطلب به ادامه بروید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 118 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

آموزش بازی Clash of Clans

بازی جالب و اعتیا اور کلش اف کلنز اگر شما از اندسته از کاربرانی که جدیدا با  بازی کلش اف کلنز اشنا شدید بد نیست در مورد کلش به اطلاعات خود بیافزاید در ادامه مطلب برای شما مطلبی  در خصوص آموزش بازی Clash of Clans تهیه کردیم همراه ما باشید

 

 

 

ali-nagor بازدید : 113 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (1)

Clash of Kings یک بازی انلاین و پرطرفدار است که در مدت کوتاهی توانست توجه بسیاری از گیمر هارا به خود جلب کند استفاده از موتور شبه کلش او کلنز نیز باعث شده کاربران بهتر بتوانند با ان ارتباط فکری برقرار کنند هدف این بازی همانند بازی های استراتژی دیگر افزایش قدرت امپراطوریست .این بازی در مارکت اندروید امتیاز 4.4 از 5 را دریافت کرده که این خود دلیل بر محبوبیت زیاد بازی است.


سايت و انجمن بروز بازدید : 422 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

به درخواست عده ای از کاربران ناقور امروز روش ثبت سایت در موتورهای جستجوگر را اماده کریدم لطفا همراه ما باشید و درصورت داشتن هرگونه سوال و..... در انجمن ناقور مطرح فرمایید

موتورهای جستجوگر معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .
سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۷۰ موتور جستجو ثبت کند:


http://www.submitexpress.com/free-submission.html


پس از وارد کردن آدرس اصلی سایت و ایمیل خود دکمه ثبت را بزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار چند دقیقه ای طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید

 

با عضویت در انجمن ناقور به جمع وبلاگنویسان جوان بپیوندید

سايت و انجمن بروز بازدید : 141 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

با سلام خدمت کاربران و اعضا ناقور انجمن وبلاگنویسان جوان امروز در این پست مطلبی در مورد وبلاگی های کم بازدید یک بار مصرف مقاله ی اماده کردیم که امیدوارم نهایت استفاده را ببرید.

خوب عوامل زیادی هستند که باعث میشوند یک بازدید کنندگان از وبلاگ فراری شود . وبه اصطلاح به ان وبلاگ وبلاگ یک بار مصرف گفته میشود. از عومل بسیار مهم در این مورد سرعت لود وبلاگ می باشد که بعضی از وبلاگ یا اکثرا به کندی صفحه اسان بالا می اید که این باعث فراری شده فرد بازید کننده است

سرعت ، زیبایی ، خوانایی ، مطالب گیرا ، ارتباط ذهنی با خواننده و … همه و همه در خوب جلوه دادن وبلاگ شما دخیل هستند .

ایرادات معمول وبلاگ های فارسی بشرح زیرند : که در ادامه مطلب همراه ما باشید

 

ali-nagor بازدید : 107 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

CPU رایانه مغز متفکر و اصلی ترین بخش رایانه است که البته قوی بودن ان تاثیر بسزایی در سرعت اجرای نرم افزار ها و در کل سیستم عامل نصب شده روی رایانه دارد.این بخش سخت افزاری بسیار مهم تقریبا جایی برای نمایش وضعیت خود در سیستم عامل ویندوز ندارد البته در بخش مدیریت وظایف (Task Manager) نمودار و اطلاعات مختصری در مورد برنامه های درحال اجرا و  سهم هر کدام از پردازش سی پی یو نمایش میدهد.اما CPUID Hardware Monitor Pro از بهترین نرم افزار ها در زمینه نمایش مقدار مصرفی هر برنامه از پردازشگر نمایش دمای سی پی یو و تنظیم دمای ان و.... از امکانات بی نظیر این نرم افزار است.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 717
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,905
  • بازدید ماه : 1,905
  • بازدید سال : 36,217
  • بازدید کلی : 677,521