loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 187 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

ارسال و دریافت فایل توسط تکنولوژی وای فای یکی از راه های بسیار ومناسب و پرسرعت برای ارسال و دریافت فایل در دستگاه های اندروید است  با توجه به نیاز های کاربران اندرویدی به سرعت بالا این نرم افزار ها بر اساس  تکنولوژی وای فای گوشی کار خود را انجام میدهند. به طوری که حجم بسیار بالایی را در کمترین از چند ثانیه منتقل میکنند .Share it یکی از بهترین نرم افزار ها در این زمینه است. به طوری که بسیار از کاربران ایرانی سیستم عامل اندروید مشتاق استفاده از ان هستند.لازم به ذکر است که این نرم افزار نسخه ویندوز را هم عرضه کرده است با توجه به این موضوع میتوانید یک پل ارتباطی بین گوشی و رایانه خود بسازید و حتی با ان فایل های با حجم بالا را مبادله کنید. یک ویژگی فوق العاده که در این اپ نهفته است حذف فایل های بی استفاده و تمپ است.

ali-nagor بازدید : 151 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

Electric Live Wallpaper یکی از جالب ترین پس زمینه های اندرویدی است. در این پس زمینه زنده شما با هر بار لمس صفحه خانگی یک شوک الکتریکی را روی گوشی خود مشاهده میکنید که فوق العاده زیبا و طبیعی ست.استفاده زا باطری در این پس زمینه بسیار کم است چرا که فضای زیادی از صفحه را پیکسل های سیاه رنگ تشکیل میدند که این در مقایسه با تصویر های با کیفیت و حجم بالای دیگر والپیپر ها یک امتیاز در رده کاهش اتلاف انرژی گوشی محسوب میشود. با این والپیپر شما هم یک پس زمینه متحرک و هوشمند و هم ساده و بدون کندی سرعت خواهید داشت.

ali-nagor بازدید : 126 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

پس زمینه های متحرک از زمان گوشی های قدیمی جاوا بسیار مورد پسند کاربران بوده است زیرا شادابی و طراوت خاصی به گوشی و حتی صاحب ان میبخشد. در گوشی های اندرویدی این موضوع به صورت کاملا شیک و زیبا در امده و شما پس زمینه هایی با کیفیت بالا انیمیشن فوق العاده قوی و همچنین هوشمندی زیاد میبینید.هم اکنون برای شما کاربران عزیز ناقور والپیپر های زنده جنگل همراه با اموزش نصب را اماده کرده ایم که میتوانید در ادامه ان را دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 187 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

شاید لازم باشد تمامی مکالمات و پیام های خود را برای یک شخص خاص بفرستید بدون اینکه بخواهید این کار را با مشقت زیاد و به طور دستی انجام دهید در این اموزش شما یادخواهید گرفت چگونه تمامی پیام های درون واتس اپ خود را بدون هیچ زحمتی تمام و کمال برای شخص دیگری بفرستید و همه این کارها به صورت کاملا اتوماتیک انجام میشود.برای انجام این امر با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 167 پنجشنبه 04 تیر 1394 نظرات (0)

واتس اپ یکی از ده ها نرما افزار پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است. ممکن است بخواهید اخرین بازدید خود را از دوستانتان مخفی کنید تا انها نتوانند تاریخ  و زمان ان را مشاهده کنند. یا تصویر پروفایل خود را از افرادی که در لیست مخاطبینتان وجود ندارد در امان نگه دارید یا استاتوس خود را چنین کنید.برای استفاده از این امکانات با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 150 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از اپ های بسیار پرطرفدار در میان کاربران ایرانی است.استیکر های این نرم افزار خواهان بسیاری دارد به طوری که گروه هایی برای تولید این استیکر ها به وجود امده اند.گاهی برایتان پیش می اید که دستتان برایتان استیکری میفرستد و شما میخواهید ان استیکر را در دستگاه خود و بر روی تلگرام خود داشته باشید. در این ترفند شما زا پس این کار بر خواهید امد.

ali-nagor بازدید : 123 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

فید ها یکی از راه های اطلاع از اخرین بروزرسانی وبسایت های مورد علاقه شماست. برای مثال در حال کار با گوشی خود هستید و همزمان اخرین ترفند های یک سایت به صورت زنده برای شما نمایش داده میشود و شما همزمان با اپدیت سایت از ان باخبر میشود.این امکان جالب برای اطلاع از اخرین اخبار و رویدادهای سایت های خبری بسیار مفید است.

ali-nagor بازدید : 181 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

تشخیص سرعت اینترنت گوشی گاهی به صورت دستی امکان پذیر است برای مثال با مشاهده سرعت دانلود تا حدودی میتوان سرعت اینترنت را حدس زد اما جزئیات این موضوع با این روش غیر قابل دسترسیت.Speed Spot یکی از مطرح ترین نرم افزار ها در این زمینه است که در 20 ثانیه اطلاعات کاملی از سرعت دانلود اپلود نوع کانکشن و... را به شما  نمایش میدهد این نرم افزار سازگاری کامل با انواع اتصالات دارد.برای دانلود با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 165 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است نیاز داشته باشید کد QR مخصوص خود را داشته باشید. ممکن است ان را برای سایت خود نیاز داشته باشید و حتی برای دوستان خود در لاین و یا شبکه های اجتماعی!

در این ترفند شما میتوانید یک تصویر با رمز نگاری خوانا توسط گوشی خود بسازید . پس عجله کنید و با ما همراه باشید

ali-nagor بازدید : 110 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است ظاهر جدید سرویس ایمیل یاهو شمارا گیج کرده باشد و نتوانید انچنان که ایده ال شماست با ان کار کنید. حتما دلتان برای ان ظاهر ساده شیک و کم دردسر که بیشتر به ان عادت دارید تنگ شده است. اما دنیا به اخر نرسیده مطمئنا راهی برای حل این مشکل وجود دارد.با ما همراه باشید.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,604
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,001
  • بازدید ماه : 3,996
  • بازدید سال : 38,308
  • بازدید کلی : 679,612