loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 176 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اس ام اس جدید

اس ام اس جدید روزهای بارانی و دو نفره

 


مثل باران خاطراتت ماندنیست

لحن پر مهر صدایت خواندنیست

گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم

تا ابد مهر و وفایت ماندنیست

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

 

نه پاییز با این همه زیبایی دل فریبش

نه باران ، با لطافت و آن صدای آرامش

هیچ کدام عزیز مثل خنده های تو برایم شاعرانه نیستند

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

تو که نباشی باران نمی بارد

فقط بعضی وقت ها زمین و زمان خیس می شود

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

دربدترین روزها امیدوار باش

چون همیشه زیباترین باران از سیاه ترین ابرها می بارد

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

من از تمام آسمان یک باران می خواهم

و از تمام زمین یک خیابان

و از تمام تو یک دست که قفل شده در دست من‌‌‌‌

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

ای تو به زیبایی یک گل سرخ

به پاکی یک چشمه زلال

به لطافت باران بهار دوستت دارم

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

تو باشی …

باران باشد …

و یک جاده بی انتها

به تمام دنیا میگویم : خداحافظ

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

حقیقت دارد

که من می توانم با شعرهای تو

با باران مشاعره کنم

و بند نیایم

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

زیر بارانم بی چتر

تنها بینی سرخم لو میدهد مرا که باریده ام همراه ابرها ، اما …

تابلوی قشنگی شده ایم : من و جاده و باران

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

ﺑﺎﺯ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺑﺎﺭﯾﺪ

ﺧﯿﺲ ﺷﺪ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﻫﺎ

ﻣﺮﺣﺒﺎ ﺑﺮ ﺩﻝ ﺍﺑﺮﯼ ﻫﻮﺍ

ﻫﺮ ﮐﺠﺎ ﻫﺴﺘﯽ ﺑﺎﺵ

ﺁﺳﻤﺎﻧﺖ ﺁﺑﯽ

ﻭ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻟﺖ ﺍﺯ ﻏﺼﻪ ﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﺎﻟﯽ

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

دیر آمدی باران

من در جایی ،

در حجم نبودنش خشکیدم …

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

وقتی دلم گرفت ، زیر بازان گریه کردم

وقتی اشکهایم میان قطره های باران گم شدند

تازه فهمیدم غم من چقدر کوچک است و غم آسمان چقدر بزرگ

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

نه سرما اثر کردنیست

نه باران خیس کردنی

اگر تو با من قدم بزنی …

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

میان ماندن و نماندن

تنها یک حرف ساده بود

از قول من به باران بی امان بگو :

دل اگر دل باشد آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

زندگی باید کرد

گاه با تلخی راه

گاه با یک گل سرخ

گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید در میان باران

گاه باید خندید با غمی بی پایان

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

من دراین تبعیدگاه همیشگی

در بهت باورهایم قدم میزنم

و چقدر تشنه ام

تشنه باران

بارانی که هیچ خاطره گذشته ای

را برایم ورق نزند

شعر نمی نویسم

تو تکراری ترین زخم روزگار منی

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

نه پاییز با این همه زیبایی دل فریبش

نه باران ، با لطافت و آن صدای آرامش

هیچ کدام عزیز مثل خنده های تو برایم شاعرانه نیستند



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 281
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 559
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,747
  • بازدید ماه : 1,747
  • بازدید سال : 36,059
  • بازدید کلی : 677,363