loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 151 پنجشنبه 09 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،اس ام اس جدید

 

من به پایان دل تنگی می اندیشم

آن نهایتی که تو را برای همیشه خواهم داشت

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

آنقدر نفس می کشد تا تمام شود

همه ی آن هوایی که سراغ تو را می گیرد

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

من گریزانم از این شکل حیات و از این غربت تلخ

که به اجبار به پایم بستند

می گریزم از عشق

و تو ای نازترین خاطره ها همه جا در پی تو می گردم

 

 

این روز ها به طور عجیبی دلم میخواهد

که ساعت ها بمانند و من بروم

 

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

 

اون لحظه که گفت : یکى را بهتر از تو پیدا کردم

یاد اون روزایى افتادم که

به صد تا بهتر از اون گفتم بهترینو دارم

 

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

 

او آنقدر از هرزه ها دوست دارم شنید

که دوست دارم هاى من برایش گزافه اى بیش نبود

 

 

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

 

درمان کن بی خوابی هایم را با قرص آغوشت

بی آغوش تو هیچ خورشیدی صبح فردا را برای من نمی آورد

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

کنارم نیستی اما در کوچه های ذهنم قدم میزنی

شاید عزیز بودن همین است

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

چرا بودنت جور نمی شود

من که تمام پازلهای تنهایی ام را درست چیده ام

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

باورم شد پاک بودن ذلت است

عاشقی سوزاندن حیثیت است

باورم شد دوستی ها لحظه ایست

بی وفایی قسمتی از زندگیست

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

اگر لحظه ای بیادت آمدم زود بیرونم نکن

من ساعت ها برای این لحظه بیادت بودم؟

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

همه کنارم هستند

ولی من با خیالتم

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

تنهایی خود را مقدس بدار!

تا زمانی که چیزی مقدس تر از آن نیافته ای در تنهایی خود بمان

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

خدایا

دلم را کسانی میشکنند

که هرگز دلم به شکستن دلشان راضی نمی شود.

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

حضورم را بر صفحه دلت تیک بزن!

من حاضرم حتی در تمام این روزهایی که به نظر غایب مى آیم

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 642
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,830
  • بازدید ماه : 1,830
  • بازدید سال : 36,142
  • بازدید کلی : 677,446