loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 146 دوشنبه 06 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار تکنولوژی

تلفن همراه لپ تاپ میشود!

گرچه تلفن‏های هوشمند بسیاری از فعالیت‏هایی را که با کمک لپ‌تاپ و رایانه‌ها انجام می‏ شدند مرتفع کرده‏ اند، اما هنوز هم برای تایپ مقالات طولانی و سرچ ‏های گسترده در اینترنت به لپ‌تاپ‌ها نیازمندیم.
کمپانی‌های مختلف فناوری به دنبال ساخت و عرضه محصولاتی هستند که با کمک آنها نه تنها بتوانند رقبای خود را کنار زده بلکه نگاه مخاطبان بیشتری را نیز به خود جلب کنند.


اسمارت فون‌هایی که در سال‌های اخیر تولید و روانه بازار فناوری شده‌اند معمولا بدون صفحه کیبورد بوده و لمسی هستند که استفاده طولانی مدت از آنها را کمی دشوار می‌کند، اما مایکروسافت به دنبال ساخت محصول جدیدی است که این مشکل را نیز حذف کند. محصول جدید مایکروسافت ترکیبی از «اسمارت فون و لپ‌تاپ» است. پیش‌بینی می‌شود که کیبورد این تلفن همراه قابلیت جمع شدن یا چرخش را نیز داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری از این محصول منتشر نشده اما این محصول سخت‌افزاری مایکروسافت می‌تواند گام جدیدی به دنیای فناوری باشد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 204 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار ورزشی

بازی ایران وعراق

 

بازی جام ملتهای آسیا 2015 بازی حذفی که بین دو کشور برادر وهمسایه ایران وعراق که نتیجه بازی3-3 وپنالتی های6-7 شده منجر شد که تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حذف و تیم جمهوری عراق صعودکند. دو تیم بازی بسیار جالبی را نمایش دادند بازی بسیار سخت وهیجانی بوده که حسرت قهرمانی تیم مان را 43 ساله کرد.


تیم ملی عراق با شکست دادن ایران در ضربات پنالتی راهی نیمه نهایی جام ملت های آسیا شد.

 

برای مشاهده عکس های از بازی و تماشگران هر دو تیم به ادامه مطلب مراجعه کنید

سايت و انجمن بروز بازدید : 161 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،سرتیتر روزنامه ها


سرتیتر روزنامه های امروز شنبه 04 بهمن 1393


روزنامه کیهان :


 - توصیه رهبر انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی جوانان غرب!اسلام را بی‌واسطه بشناسید
- ملک عبدالله مُرد کودتای خاموش در دربار آل سعود
- پیکر مطهر 121 شهید دفاع مقدس به میهن اسلامی بازگشت
- رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر یمن استعفا دادند ؛ انصارالله استقبال کرد

سايت و انجمن بروز بازدید : 185 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار علمی آموزشی

عمر باتری‌ تلفن همراه با شیشه جدید به 2برابر افزایش می یابد

 

به گزارش گروه اخبار علمی آموزشی ناقور وبه نقل از ایسنا :

محققان در تلاش برای یافتن ماده‌ای هستند که بتواند ظرفیت شارژ باتری‌ها را افزایش داده و در عین حال برای دستگاه‌های الکترونیک مدرن شامل تلفن همراه هوشمند، تبلت، لپ‌تاپ و حتی باتری‌های خودروهای برقی کاربرد داشته باشد.
ماده وانادیوم راه‌حل مناسبی محسوب می‌شود، چراکه این ماده می‌تواند شارژ بیشتری در مقایسه با موادی که در حال حاضر در کاتدها استفاده می‌شوند، در خود ذخیره کند؛ اما این ماده بدلیل دارا بودن ساختار کریستالی، پس از چند بار شارژ شدن کارآیی خود را از دست می‌دهد.
محققان موسسه فناوری فدرال زوریخ نوع جدیدی شیشه بر پایه وانادیوم- بورات تولید کرده‌اند که از کارایی بالاتری برخوردار است. از مخلوط پودر پنتا اکسید وانادیوم با بورات برای تولید شیشه بورات- وانادیوم استفاده شد که این ترکیب از ساختار پایدارتر و ظرفیت شارژ بالایی برخوردار است.


شیشه وانادیوم- بورات می‌تواند عمر باتری تلفن همراه را 1.5 تا 2 برابر افزایش دهد و خودروهای برقی پس از هر بار شارژ باتری، 1.5 برابر مسافت طولانی‌تری طی می‌کنند. اما این تحقیق در مراحل اولیه قرار داشته و عرضه نسل جدید باتری با ترکیب شیشه بورات- وانادیوم 10 تا 20 سال بطول می‌انجامد.
نتایج این دستاورد در مجله Sientific Reports منتشر شد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 141 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،اختراعات جدید

 

با کمک این قلم هوشمند می توانید میزان ویتامین ها و موادمعدنی که دریافت می کنید را حساب کنید و از کم و کاستی های آنان با خبر شوید.
همه آگاه هستیم ویتامین‌ها و مواد معدنی برای ادامه حیات انسان بسیار لازم و حائز اهمیت هستند. بدن برای اداره تمامی واحدهای خود، نیازمند تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی است، اما آیا می‌دانید که بدن شما به کدامین یک بیشتر و کدامین کمتر نیاز دارد؟

برای پاسخ به این سوال دستگاهی به اسم vitastiq طراحی‌شده است تا در عین ساده بودن، بیشترین کارایی را برای شما داشته باشد. این دستگاه قادر است تا با اندازه‌گیری 30 ویتامین و مواد معدنی مهم در بدن، کم و زیاد بودن مقدار آن‌ها را به شما نشان دهد و شما را برای اقدام و انجام تمهیدات لازم آگاه سازد.
با ترکیب تکنولوژی یک قلم هوشمند و یک نرم‌افزار گوشی موبایل، بسیاری از اطلاعات مربوط به عناصر لازم در جهت ایجاد سلامت کامل شما، قابل اندازه‌گیری خواهند بود.

این قلم با روکش تمام استیل و اندازه ای به طول 146 میلیمتر و قطر 18 میلیمتر، ظاهری خاص‌ در بین انگشتان شما پیدا می‌کند. قلم مذکور توسط یک کابل به گوشی هوشمند شما متصل می شود، البته در حال حاضر، تنها نسخه تحت پشتیبانی گوشی های اپل ساخته شده است و در آتی این قلم با گوشی های آندرویدی نیز قابل استفاده خواهد بود. نرم افزار مربوطه قابلیت های زیادی دارد و شما را قادر می‌سازد تا در یک مدت معین، پروسه بهبود و پیشرفت خود را برای تک تک عناصر مذکور مشاهده کنید.

نحو عملکرد و اندازه‌گیری این قلم هوشمند با تلفیق تکنولوژی روز بر مبنای علم پزشکی‌ سنتی‌ و یا طب سوزنی شکل گرفته است. حتما در برخی‌ فیلم‌ها و یا کارتن های کمدی دیده‌اید که شخصی‌ به پزشک مراجعه می‌کند و سپس با صحنه ای مواجه می شود که بیمار با بدنی پر از سوزن های بلند بر روی تختی دراز کشیده است، اما واقعیت ماجرا و زدن تعداد زیادی سوزن به اندام های مختلف کاملا علمی و اثبات شده است. بد نیست بدانید که برای اندازه‌گیری بسیاری از عناصر مورد نیاز بدن مثل ویتامین‌ها و غیره، نقاطی در بدن وجود دارند که بهترین نقطه برای اندازه‌گیری آنها مشخص است.
با قرار دادن قلم مذکور در نقطه مربوطه روی بدن، اطلاعات به نرم‌افزار تلفن همراه شما منتقل می شود و مقدار مربوطه روی تلفن همراه شما ثبت می شود تا در صورت تفاوت با اندازه مرجع، اقدامات لازم توسط شما صورت گیرد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 1985 شنبه 04 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،دانلود آهنگ جدید عربی

دانلود آهنگی از نانسی عجرم،بقي كل دا

دانلود آهنگ جدید بنام بقي كل دا از خواننده محبوب لبنانی نانسی عجرم mp3 دانلود با لینک مسقیم،دانلود جدیدترین آهنگ های عربی ولبنانی در ناقور دانلود آهنگ با بالاترین کیفیت،دانلود جدیدترین آهنگ های نانسی عجرمmp3

سايت و انجمن بروز بازدید : 186 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،روان شناسی، برای زندگی بهتر

راز موفقیت اپراopera

اپرا وینفری: بزرگ‌ترین کشف در تمام طول تاریخ این است که یک فرد می‌تواند تنها با تغییر نگرش خود تغییر کند. وی در ۲۹ ژانویه ۱۹۵۴ در می‌سی‌سی‌پی، از مادری نوجوان به دنیا آمد. مادرش ورنیتا لی ۱۸ ساله خدمتکار بود. پدرش ورنن وینفری ۲۰ ساله در ارتش خدمت می‌کرد. تا ۶ سالگی نزد مادربزرگش در روستایی در می‌سی‌سی‌پی زندگی کرد.

با کمک مادربزرگ توانست در کودکی خواندن و نوشتن را بیاموزد او در ۳ سالگی انجیل و سرودهای مذهبی در کلیسا را از حفظ می‌خواند. با وجود زندگی فلاکت باری که داشت توانست دو دوره مدرسه را جهشی طی کند و زمانی که ۱۳ سال داشت کمک هزینه ای گرفت تا در کلاسهای مدارس معتبر سفیدپوستان در حومه شهر شرکت کند. اپرا وينفري امروز تهیه کننده، بازیگر، مجری، خیرخواه و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است.او به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه بندی شده‌است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 134 پنجشنبه 02 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،دانستنیهای قبل از ازدواج

چطور می توان ازدواج شادی داشت؟

خیلی‌ها تصوری دور از واقعیت از ازدواج دارند و فکر می‌کنند بعد از ازدواج وارد قصری رویایی می‌شوند، در صورتی‌که قبل از ازدواج باید بدانند با ازدواج مسئولیت یک زندگی را به‌عنوان «زن زندگی مشترک» یا «مرد زندگی مشترک» به عهده می‌گیرند و مسئولیت‌هایشان بیشتر می‌شود. بنابراین بهتر است چشم‌بسته و بدون آگاهی وارد زندگی مشترک نشوند تا خود آمادگی لازم را برای اتفاق‌های پیش‌بینی نشده زندگی داشته باشد.

برای آمادگی قبل از ازدواج لازم است فرد هدفش را از زندگی مشترک مشخص کند و به این ترتیب است که می‌تواند زندگی مشترک آرام‌تری داشته باشد. بدیهی است وقتی فرد در کنار همسرش آرامش داشته باشد، می‌تواند زندگی شادی را هم تجربه کند.

همین که افراد در درجه اول نسبت به خودشان و خواسته‌هایشان آگاهی داشته باشند و در درجه بعد بتوانند شناخت خوبی نسبت به طرف مقابل پیدا کنند و با کمک هم خواسته‌هایشان را برآورده کنند، زندگی مشترک شادی را تجربه خواهند کرد.

سايت و انجمن بروز بازدید : 219 چهارشنبه 01 بهمن 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه  چهارشنبه 01 بهمن 1393

فال روز متولدین فروردین:

با وجود اینكه امروز به كندی شروع به كار می‌كنید، اما به سرعت می‌توانید دنده زندگی را عوض كنید و امروز را به روزی به یاد ماندنی تبدیل كنید. حتی اگر تعهدات جدی و مهمی‌در پیش رو داشته باشید،‌ مایل هستید كه موقتا كار را كنار بگذارید تا از فرصتی كه برای لذت و تفریح بوجود آمده استفاده كنید. اما اوقات خوبی داشتن اكنون برای خوشحال كردن شما كافی نیست، كاری را انجام دهید كه باعث شود در زندگی هدف خوبی برای خود پیدا كنید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 151 دوشنبه 29 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار علمی آموزشی

مینی شارژر اورژانسی

به گزارش گروه اخبار علمی آموزشی ناقور وبه نقل از  باشگاه خبرنگاران، این روزها تقریبا 70 درصد مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند که مصرف باتری آن ها بسیار بالا است و ممکن است طی چند ساعت کوتاه کاملا خالی شود به همین دلیل بزرگترین مشکلی که با آن روبرو هستیم نبود برق و شارژ در هر مکانی است.

"تسونگ چی هسان" به تازگی بهترین فکر را برای از بین بردن این مشکل کرده است و شارژرهای کوچک و جالبی را ساخته است که به میزان ساعت های مختلف به شما شارژ می دهند تا بتوانید گوشی خود را به پریز برق برسانید.

 

این باتری های چند ساعته می تواند در موقعیت های اورژانسی به شما کمک کنند. جای کمی را اشغال می کنند و به راحتی قابل دسترس است، از جنس کاغذ است و به راحتی قابلیت بازیافت دارند.

این شارژرهای کوچک را تا چند سال دیگر می تواند در مغازه ها پیدا کرد. آن ها در اندازه های : 2 ساعته، 4 ساعته، 6 ساعته به بازار عرضه می شوند. به نظر شما این شارژرها چقدر می توانند به ما کمک کنند؟

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,559
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,956
  • بازدید ماه : 3,951
  • بازدید سال : 38,263
  • بازدید کلی : 679,567