loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 170 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

 ناقور،بهداشت بانوان

نیازهای غذایی زنان

 

همانگونه که انسان‌های مختلف نیازهای تغذیه‌ای متفاوتی دارند که برحسب نوع فیزیک بدن و میزان فعالیت از فردی به فرد دیگر، فرق می‌کند، زنان و دختران نیز بر حسب جنسیت خود، نیازهای تغذیه‌ای متفاوتی دارند. از جمله ‌اینکه زنان و دختران به آهن نیاز بیشتری دارند و در صورتی که نیاز آنها تأمین نشود، به سرعت در معرض ابتلا به کم‌خونی و فقر آهن قرار می‌گیرند. هم چنین بدلیل مستعد بودن بیشتر برای ابتلا به پوکی استخوان، توجه به مصرف کلسیم و ویتأمین D در آنها ضروری است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 134 شنبه 27 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،آموزش آشپزی،انواع مربا وترشیجات

آموزش تهیه مربا هویج

نكته در تهیه مرباى هويج :
ميتوانيد از خلال هاى تازه پوست پرتقال هم در مرباى هويج استفاده كنيد ( به اندازهء 1/2 پ ) و يا دو ق غ خشک آن ، كه البته بايد بعد از كمى جوشاندن و قرار دادن در آب سرد براى چند ساعت و تعويض مرتب آب آن استفاده كنيد.

خلال بادام و پسته هم در مرباى هويج عاليست و مربا را زيبا ميكند، در صورت تمايل اواخر پخت به مربا به همان صورت خشک اضافه كنيد . ( از هر كدام يک ق غ )
در صورتى كه مرباى هويج با حرات كم و يكنواخت پخته شود شكرک نخواهد زد .
و اگر شكرک زد مربا را دوباره روى حرارت قرار دهيد با 100 ميلى گرم آب معمولى براى مدت پنج دقيقه جوشانده و از روى حرارت برداريد . و بعد از اينكه خنک شد در ظرف ريخته و كنار بگذاريد .

* بهتر است مربا ها را درظرف لعابى تهيه كنيم و از قاشق چوبى استفاده كنيم .
*بهتر است مرباى هويج را بعد از پخت براى مدت 24 ساعت در همان قابلمه نگهداريم تا اگر شكرك زد ، دوباره آنرا با كمى آب يا گلاب بجوشانيم !

 

آماده سازی : 120 دقیقه 
پخت : 120 دقیقه 
مورد مصرف : صبحانه  

مواد لازم :

 هویج ريز رنده شده  1 کیلو گرم
 شکر 1 کیلو گرم
گلاب 100 ميلى گرم ( به میزان لازم )
هل درسته  10 عدد
زعفران 1/8 قاشق چای خوری ( به صورت خشک استفاده كنيد )
* وانیل کمی ( به میزان لازم )
چوب دارچین 1 عدد
* جوز هندی 1 پنسه ( به میزان لازم )
* آبلیمو 1 قاشق غذا خوری
پودر فلفل کمی ( در صورت تمايل )


* وانیل ( اگرنوع شكرى آن باشد يك ق چ / واگر وانيل خالص باشد 1/8ق چ )     
* جوز هندی ( و يا موقع رنده كردن تا شماره پنج بشماريد كافيست )
* آبلیمو يا كمى جوهرليمو 1/8 ق چ

 

طرز تهیه :
هويج را يک شب جلوتر رنده كنيد و در يک قابلمهء لعابى ريخته و داخل آن هل را ريخته و روى آن شكر ريخته و بدون اينكه آن را هم بزنيد درب آن را گذاشته و آهسته قابلمه را كنار گذاشته تا زمان پخت .

روز بعد ( يعنى حدوداً 12 ساعت بعد ) قابلمه را با درب آن روى حرارت ملايم گذاشته ( خيلى ملايم ) و اجازه دهيد شكر آهسته آهسته ذوب شود و هويج از زير آهسته آهسته بپزد كه حدوداً يک ساعت زمان لازم دارد، ميتوانيد از شعله پخش كن استفاده نماييد (شكر را هم نزنيد)
در اين روش آب احتياجى نيست و مربا خودش آب می اندازد .

در آخر كه قل هاى ريز مربا را ملاحظه خواهيد كرد آب ليمو و يا جوهر ليمو را اضافه كنيد و بعد از ده دقيقه چوب دارچين ، زعفران ، گلاب ، جوز هندى و وانيل ( 1/4 قاشق چاى خورى فلفل قرمز در صورت تمايل ، نگران نباشيد مرباى شما تند نخواهد شد ) را ريخته و از روى حرارت برداريد و بهتر است تا 24 ساعت در همان قابلمه بماند ولى درب آن را برداشته و روى قابلمه يک دستمال بزرگ و سنگين يا يک حوله بياندازيد تا زمان خنک شدن عرق نكند ، و بعد از اينكه خنک شد و مطمئن شديد كه مربا شكرک نزده آن را داخل شيشه هاى تميز و كوچک ريخته و در يخچال قراردهيد ، توجه داشته باشيد كه هل و چوب دارچين را از مربا جدا نكنيد .

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 192 پنجشنبه 25 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-اخبارتکنولوژی

در فیلم های هالیوودی و تخیلی معمولا شاهد استفاده از جلوه های ویژه بخصوصی مانند پرواز بازیگران در آسمان یا به کار گیری از دستکش های جادویی هستیم اما این رویا در حال محقق شدن است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 127 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار تکنولوژی

رایانه ای بشکل یک دکمه ویا به اندازه یک دکمه!!!

رونمایی از یک رایانه به اندازه یک دکمه

شرکت اینتل، بزرگ‌ترین سازنده تراشه در جهان از رایانه‌ای به اندازه یک دکمه رونمایی کرده است. این فناوری جدید که در نمایشگاه نوآوری‌های صنعت الکترونیک در لاس وگاس رونمایی شده تازه‌ترین نوآوری رایانه‌ای جهان در زمینه گجت‌های پوشیدنی محسوب می‌شود. این ریزرایانه که Curie نام دارد در جریان برگزاری سخنرانی برایان کرزانیچ مدیرعامل شرکت اینتل در نمایشگاه نوآوری‌های صنعت الکترونیک لاس وگاس به دنیا معرفی شد.

 

بدون شک رونمایی از این ایده خلاقانه نشان از آن دارد که سازندگان سخت افزارها در سراسر جهان به تولید تجهیزات پوشیدنی از هر نوع علاقه‌مند هستند. از آن گذشته این حرکت جدید را می‌توان زنگ خطری برای فناوری‌هایی دانست که از نظر بسیاری از کاربران ابعاد و اندازه جالب توجه و دلنشینی ندارند، از جمله ساعت‌های مچی و عینک‌های هوشمند.

 

فناوری جدید اینتل دربرگیرنده رادیوی بلوتوثی است که با سطح پایینی از انرژی کار می‌کند. همچنین از حسگرهای حرکتی و تجهیزاتی برای تشخیص فعالیت‌های مختلف فیزیکی در این دستگاه جدید استفاده شده است. به گفته مدیرعامل اینتل، ریزرایانه جدید این شرکت با استفاده از باتری کوچکی به اندازه یک سکه کار می‌کند که طول عمر قابل توجهی دارد. او همچنین خبر داد که از نیمه دوم سال 2015 این فناوری جدید روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

اینگونه به نظر می‌رسد که ریزرایانه جدید اینتل حتی خیلی کوچک‌تر از ریزرایانه قبلی اینتل به نام Edison باشد. این ریزرایانه که به اندازه یک تمبر پستی است سال گذشته توسط کرزانیچ و در نمایشگاه CES 2014 به دنیا معرفی شده بود.

سايت و انجمن بروز بازدید : 126 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه چهارشنبه 24 دی 1393

فال روز متولدین فروردین :


ممكن است شما امروز ترجیح دهید كه كیفیت  روش كار خود را در طول روز تقویت بخشید، به یان صورت كه  با شتاب و به سختی وظیفه ای را انجام دهید تا به وظیفه و مسئولیت دیگری هم  برسید. متاسفانه، به اتمام رساندن كارها به این معنی نیست كه شما آن كار را به خوبی انجام داده اید. اگر الان زمانی برای این نگذارید كه برگردید و كارهایی كه تابحال انجام داده اید را بررسی كنید،‌ ممكن است زمانیكه بعدا ایراد  آن را متوجه شوید ناامید شوید كه مجبور هستید به عقب برگردید و كاری را كه قبلا به پایان رسانده اید دوباره انجام دهید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 193 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

درمان قطعی برای آسم وجود دارد؟
مدت 20 سال است كه آسم دارم و داروهای زیادی مصرف می‌كنم. آیا این بیماری درمان قطعی دارد؟

 

هنوز متاسفانه به صورت قاطع نمی‌توان گفت درمان قطعی برای این بیماری یافت شده است اما به هر حال آسم را می‌توان تا حدودی كنترل كرد. درمان‌های جدیدی هم برای كنترل آسم مطرح شده‌اند كه با مراجعه به متخصصان آسم و آلرژی می‌توانید از آنها بهره‌گیرید.

 

علت این درد عجیب چیست؟!
دختری 20 ساله هستم. مدتی است در ناحیه كتف، شانه، قفسه سینه و دست‌هایم درد دارم. هنگام خواب نیز درد قسمت قفسه سینه‌ام بیشتر می‌شود. این دردها نشانه چیست و باید چه‌كار كنم؟

 

وقتی كسی درد در قفسه سینه دارد ما ترجیح می‌دهیم ابتدا توسط متخصص قلب معاینه شود و یك نوار قلب بگیرد تا معلوم شود مشكل قلبی دارد یا خیر. بعد از آن هم باید بررسی‌های دیگر انجام شود. شاید این دردها به علت نرمی استخوان باشد و شاید تغذیه خوبی نداشته باشید. برای این منظور باید آزمایش كلسیم، فسفر، ویتامین D و. . . بدهید تا ببینیم میزان این مواد در بدن‌تان طبیعی است یا خیر.

سايت و انجمن بروز بازدید : 248 چهارشنبه 24 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،دانلود آهنگ جدید فارسی

دانلود آهنگی جدید از مجید یحیایی نام آهنگ خاطرات دانلود بالینک مستقیم با بهترین کیفیت

برای دانلود این آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 272 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،استخدام مهندس

استخدامی جدید مهندسی عمران 23ی 1393

استخدام جدید کارجویانی که دارای مدرک مهندسی عمران هستند برای استخدام مهندسی عمران 23 دی 1393 لطفاً برای استخدام به ادامه مطلب مراجعه شود.

سايت و انجمن بروز بازدید : 537 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،زناشویی،تازه های تفاهم

 

تفاهم در امور زناشوئی

نه‌تنها يك جمله بلكه يك كلمه هم براي ويران كردن يك رابطه كافي است. مهم نيست كه چند سال از عمر آن رابطه گذشته و مهم نيست كه چقدر عمق دارد، گاهي كلمات مي‌توانند آنقدر ويرانگر باشند كه همه پل‌هاي پشت سر شما را خراب كنند و فرصت ترميم كردن آن رابطه با جملات جادويي ديگر را هم از شما بگيرند اما نگران نباشيد!

ما جملات و عبارات ممنوعه‌اي را كه ممكن است با به كار بردن‌شان زندگي مشترك‌تان را نابود كنيد با شما در ميان مي‌گذاريم. اگر مي‌خواهيد حس غرور مرد زندگي‌تان را حفظ كرده و انگيزه تلاش براي ساختن زندگي مشترك‌تان را در او تقويت كنيد، بايد خيال به زبان آوردن اين جمله‌ها را از سرتان بيرون بریزید.

سايت و انجمن بروز بازدید : 384 سه شنبه 23 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،سلامتی موها

چگونه ابرو پهن و مژه هایی زیبا داشته باشیم

اگر به دنبال شیوه هایی آسان و کاملا طبیعی برای پهن شدن ابروها خود هستید، شیوه های تایید شده زیر را تست کنید حتما به دردتان خواهد خورد.

ابرو همواره با زیبایی همراه است. تغذیه عامل ضروری برای ریزش ابرو است است. تغذیه نامناسب می تواند باعث ضعیف شدن ابرو شود. وراثت نیز تاثیر بسیار مهمی در ان دارد . اگر به دنبال شیوه هایی آسان و کاملا طبیعی برای پهن  شدن ابروها خود هستید، شیوه های تایید شده زیر را تست کنید حتما به دردتان خواهد خورد :

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 128
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,603
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,000
  • بازدید ماه : 3,995
  • بازدید سال : 38,307
  • بازدید کلی : 679,611