loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 988 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-اخبار تكنولوژي

خداحافظی هوآوی و بلک بری با سال 2014/ معرفی دو محصول جدید

دو شركت Huawei هوآوی وBlackBerry  بلک بری با توجه به پايان سال 2014 ميلادي  همچنان به معرفی محصولات جدید خود می پردازند تا بتوانند نگاه مخاطبان را بیش از پیش برای خرید هدیه سال نو به سمت محصولات جديد خود جلب کنند. از محصولات جدید می توان به BlackBerry Rio Z20 و Huawei Ascend GX1 اشاره کرد.

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 189 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-اخبارتکنولوژی

ده گوشی برای استفاده از سیم کارتهای 4G
تا قبل از این ماه همه ما با نسل دوم تلفن های همراه کار کرده بودیم. بعضی هایمان هم به سراغ استفاده از نسل 3 رفته بودیم اما بیشتر ما راه اندازی نسل چهارم را تنها در خبرها شنیده ایم. همه آنها واقعیت دارد و می توانیم ادعا کنیم وارد دوران تازه ای شده ایم. از حالا به بعد الهه مهربان تکنولوژی روی خوب خودش را نشان می دهد و برای همراه شدن با آن تنها کافی است در بازار تلفن های همراه به دنبال گوشی هایی باشیم که قابلیت کار کردن با نسل چهارم را داشته باشند.


برعکس آنچه در ابتدا به نظر می رسد، قرار نیست پول زیادی خرج کنیم. ما همین حالا فهرست کاملی از این گوشی ها در اختیار داریم. آنهایی که قبلا یک گوشی آیفون خریده اند یا آنهایی که از سری Z خانواده اکسپریای سونی استفاده می کنند می توانند لبخند روی لب داشته باشند. LG هم گوشی های سری G خود را با این قابلیت عرضه کرده است. اگر در حال حاضر یکی از این گوشی ها را در اختیار ندارید، لازم نیست خیلی غصه بخورید چون می توان با هزینه زیر یک میلیون، موبایلی برای استفاده از خدمات نسل چهارم خرید.


زیر یک میلیون تومان
1- سونی/ اکسپریا M2
M2 Aqua یک گوشی یک سیمکارته است که ویژگی بارز آن، مقاومت در برابر آب و ذرات گرد و غبار است. این محصول سونی که دارای گواهینامه های IP57، IP58 و IP68 است، به مدت حداکثر 30دقیقه در عمق 1.5 متری زیر آب می تواند مقاومت کند.
تکنولوژی IPS در صفحه نمایش 4.8 اینچی AquaM2 به کار رفته که رزولوشن عادی 540 در 960 پیکسل را ارائه می دهد. سونی روی چیپ Snapdragon400، پردازنده چهار هسته ای CortexA7 با توان پردازش 1.2 گیگاهرتز، چیپ گرافیکی Adreno305 و رم یک گیگابایتی قرار گرفته شده است. این گوشی که دوربین هشت مگاپیکسلی دارد، به صورت پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید KitKat نسخه 4.4.2 است.

M2 Aquah قابلیت نصب کارت حافظه MicroSD تا ظریفت 32 گیگابایت را دارد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی هشت گیگابایت است اما در واقع شما تنها می توانید از چهار گیگابایت آن استفاده کنید. نصف دیگر ظرفیت حافظه داخلی آنتوسط سیستم عامل اشغال شده است.
* قیمت: حدود 859 هزار تومان

 

 

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 205 دوشنبه 08 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-سرتیتر روزنامه ها

سرتیتر روزنامه های امروز دوشنبه 8 دی 1393

روزنامه کیهان :

 - رئیس مجلس: برداشت 4/1 میلیارد دلاری تخلف است دولت مطیع قانون باشد
- یک مقام ارشد صنعت حمل و نقل: شرکت هواپیمایی اوکراین صهیونیستی است ، حق عبور از فضای ایران را ندارد
- در سالروز جنگ 22روزه راهپیمایی و تظاهرات مردم در 20 کشور جهان برای پایان دادن به محاصره غزه
- سومین فاجعه هوایی در یک‌سال سقوط هواپیمای مالزیایی در اقیانوس آرام



سايت و انجمن بروز بازدید : 169 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

 

کریس رونالدو در لباس عربی در کشورامارات متحده عربی

به گزارش ناقور به نقل از کمیاب نیوز : کریستیانو رونالدو که برای تعطیلات زمستانی راهی دوبی شده بود در آنجا به سبک اماراتی ها تفریح کرد و حتی لباس مخصوص عربی هم به تن کرد. جالب اینجاست، در تصاویری که از رونالدو منتشر شده است او “دشداشه” ای به تن کرده که روی آن نوشته است

سايت و انجمن بروز بازدید : 225 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

سایت وانجمن ناقور

 

 


ناقورپرتال جامع ،انجمن وبنویسان،اخبار،بانک مقالات،سلامت،گردشگری،دانلود آهنگ،تکنولوژی واختراعات،زناشوئی،روان شناسی،دنیای مد،آشپزی وتغذیه،فال وطالع بینی

 

سایت وانجمن ناقور هر آنچه را نیاز دارید در آن می یابید.

وبلاگنویسی وسایت سازی،دانلود آهنگ،قالب وبلاگ،موبایل، لپ تاپ،تبلت،مدلباس کیف وکفش،تازه های پزشکی،اخبارکنکور ودانشگاه،تیتر روزنامه ها،اقوام ایرانی،اخبار حوادث،دانلود نرم افزار وبمستر،دانستنی های جنسی،اخبارورزشی،سرگرمی،مطالب طنز،اس ام اس ،جوک،اسلامی ومذهبی،گردشگری وتوریستی،مقالات درسی،دانلود نرم افزار،مشاوره خانواده،تست روانشناسی،آموزش انواع غذاها،ضرب المثل ،کاریکاتورو......

 

 


 برای ارتقاء وپیشرفت واستمرار ناقور  ما نیازمند نظرات کارساز همچنین انتقادات وپیشنهادات شما هستیم لطفاً نظر خود را برای ما از طریق ثبت نظر ارسال فرمایید

 

مدیریت ناقور

سايت و انجمن بروز بازدید : 244 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-سلامت

 

چشم عضو مهمی است که به مراقبت های زیادی نیاز دارد. برخی افراد یا دچار نزدیک بینی و یا دوربینی می شوند و نیاز است که بینایی خود را تقویت کنند. این راه و روش هم باید از طریق تغذیه و هم از طریق ورزش انجام گیرد.

مواد غذایی مفید برای چشم
اسفناج: این گیاه نه تنها غنی از ویتامین های C،B،A و E و مواد معدنی و روی است بلکه غنی از لوتئین و زیزانتین نیز هست. مصرف روزانه اسفناج، می تواند مانع بروز اختلال هایی مانند آب مروارید و تباهی لکه زرد شود .اسفناج، برای سلامت قرنیه چشم نیز مفید است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 172 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-مناطق گردشگری در جهان

 

مکان های زیادی روی این کره وجود داره که هر کدوم به نحوی از زیبایی های طبیعت پرده برداری می کنن، و به یه روش جدید آدم رو از وجود چنین صحنه های حیرت انگیزی به وجد میارن. دیدن ذره ای بیشتر از دنیایی که توش زندگی می کنیم میتونه امیدمون رو به زیبا و روشن بودن زندگی بیشتر کنه و بهمون یاد بده که هر جایی که زندگی می کنیم، به دنبال پیدا کردن زیبایی ها بگردیم.

سايت و انجمن بروز بازدید : 138 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-مناطق گردشگری در ایران

آبشار سردابه

آبشار سردابه در ۲۸ کیلومتری غرب شهر اردبیل واقع شده است.
این آبشار از جاذبه‌های گردشگری استان اردبیل است .این آبشار در نزدیکی آبگرم معدنی سردابه قرار دارد. دمای آبشار سردابه در حدود ۳۵ درجه سانتی گراد است. این مکان یک منطقه طبیعی در دامنه های سبلان و از سالیان دراز در این منطقه موجود می باشد. چشمه سردابه در ۲۵ کیلومتری شمال غرب شهر اردبیل، در روستای سردابه واقع شده است. ارتفاع چشمه از سطح دریا ۱۸۴۰ متر است و چشمه در روی دامنه قرار دارد. ظاهر آب شفاف، کمی ترش مزه و بیرنگ میباشد. از کاتیون های آن سدیم و کلسیم و از آنیون های آن سولفات و بی کربنات است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 351 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-اخبار تکنولوژی

معرفی گوشی هوشمند Fx0 ال‌جی با قاب شفاف

اپراتور ژاپنی KDDI اولین گوشی‌هوشمند با سیستم‌عامل فایرفاکس مخصوص این کشور را که معرفی کرد. این گوشی خاص و عجیب Fx0 نام گرفته و ساخت ال‌جی است.

شرکت موزیلا که سیستم‌عامل موبایلی‌اش خیلی طرفدار ندارد، اعلام کرده که این گوشی جدید از لحاظ قدرت سخت‌افزاری بهترین گوشی فایرفاکسی است که تاکنون معرفی شده است. اما اگر واقع‌بینان باشیم، Fx0 که پیش از این مشخصات و طراحی آن لو رفته بود، از لحاظ سخت‌افزار داخلی، چنگی به دل نمی‌زند! حتی در مقایسه با بعضی از گوشی‌های میان‌رده بازار کنونی نیز کم می‌آورد اما ال‌جی با یک حرکت هوشمندانه (شاید!) توانسته این نقص را جبران کند.

سايت و انجمن بروز بازدید : 139 شنبه 06 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-اخبار حوادث

به نقل از شرق، این پرونده از آخرین روز پاییز دوسال قبل در پی تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیس تشکیل شد و زمانی که گروهی از ماموران به محل اعلام‌شده، رفتند، اطلاع پیدا کردند دو مرد با هم درگیر شده‌اند و یکی از آنها به‌دلیل جراحت ناشی از ضربه چاقو روانه بیمارستان شده و ضارب گریخته است. کارآگاهان بعد از رفتن به بیمارستان و انجام تحقیقات مقدماتی پی بردند مصدوم مردی به نام اکبر است که توسط دوستش به نام سامان زخمی شده است.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,576
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,973
  • بازدید ماه : 3,968
  • بازدید سال : 38,280
  • بازدید کلی : 679,584