loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 343 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار ورزشی

عاقبت دخالت نکردن کروش در امور فدراسیون

به گزارش ناقور وبه نقل از خبر آنلاین :

تیم ملی فوتبال ایران در استرالیا تمرین می کند تا جام ملت های آسیا آغاز شود. شاگردان کارلوس کروش که حدود 10 روز زودتر از شروع جام ملت ها وارد استرالیا شده اند، در این کشور تمرین می کنند تا بدنشان با شرایط آب و هوایی آنجا مطابقت پیدا کند. تمرین تیم ملی در زمینی برگزار می شود که این روزها مورد انتقاد قرار گرفته است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 320 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اختراعات جدید

به گزارش ناقور وبه نقل از ایسنا :

محققان عینکی جدید به نام عینک گوگل را برای کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی نمودند

محققان، این عینک را برای کمک به کودکان اوتیسمی در ماساچوست طراحی کردند که به اصطلاح «قدرت مغز» نامیده می‌شود و در جهت بهبود مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی کودکان مبتلا به اوتیسم بسیار موثر است.

این برنامه برای کاربران خود که کودکان اوتیسمی هستند کمک بزرگی است. برنامه قدرت مغز به کودکان اوتیسمی کمک می‌کند تا با پدر و مادر خود تعامل داشته باشند و از طریق تمریناتی در قالب بازی ارتباط چشمی برقرار کنند.


دکتر ساهین، عصب‌شناس و طراح این برنامه اظهار کرد: مزیت برنامه عینک گوگل برای کاربران خود که کودکان اوتیسمی هستند این است که آنها را با زندگی و دنیای واقعی مرتبط می‌کند. این برنامه به گونه‌ای است که از طریق مانیتور تعامل اجتماعی و میزان تعامل کودک با پدر و مادر را ارزیابی کرده و ارتباط از طریق چشم را هم شناسایی می‌کند.
ساهین افزود: برنامه قدرت مغز همچنین مجهز به تراشه شتاب‌سنج است. بدین صورت که حرکات سر از قدرت مغز استفاده کرده تا نگاه کودکان به والدین یا دیگران را بررسی کند.

سايت و انجمن بروز بازدید : 175 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اخبار داعش

 

به گزارش ناقور وبه نقل از واحد مرکزی خبر ، معاذ الکساسبه خلبان اردنی روز بیست و چهارم دسامبر پس از آنکه با هواپیمای اف شانزده در شهر رقه در شمال سوریه سقوط کرد به اسارت داعش در آمد.


این مرد بیست و شش ساله نخستین خلبان نظامی است که پس از حمله نیروهای ائتلافی به رهبری آمریکا به مواضع داعش، به اسارت این گروه ستیزه جو در آمده است.
صافی یوسف الکساسبه پدر این خلبان روز شنبه گفت اطمینان دارد که فرزندش در جایی مطمئن قرار دارد و با وی با احترام رفتار می شود. وی از ستیزه جویان خواست با پسرش رفتار مناسب داشته باشند و از وی مانند یک مهمان پذیرایی کنند.

سايت و انجمن بروز بازدید : 201 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،پاسخ پزشکان به سوالات

چرا اشک چشمانم کم شده است؟
مردی 27 ساله هستم. شش ماه پیش به تشخیص پزشك عمل لیزیك انجام دادم اما 50 درصد بینایی چشم چپم هنوز به دست نیامده و اشك چشمانم بسیار كم شده است طوری كه باز كردن پلك‌هایم هنگام صبح با اینكه شب قبل از اشك مصنوعی استفاده می‌كنم بسیار برایم آزاردهنده است؛ چاره چیست؟

 

شما باید حتما از نزدیك معاینه شوید. اگر میزان اشك كم باشد معمولا روی دید هم تاثیر می‌گذارد. درواقع اشك باید یك لایه شفاف روی قرنیه ایجاد كند تا مثل یك آینه تمیز، دید را تامین كند اما وقتی مقدار اشك كم می‌شود پراكندگی یكنواخت اشك روی قرنیه صورت نمی‌گیرد و كاهش دید و تاری ایجاد می‌شود بنابراین پس از معاینه در صورت نیاز باید از اشك مصنوعی استفاده كنید. اشك‌های مصنوعی نیز انواع مختلفی دارند كه هر یك برحسب شرایط خاصی تجویز می‌شوند.

 

گاهی اوقات هم ممكن است احتیاج به مداخلات دیگری باشد؛ برای مثال اگر مقدار اشك خیلی كم باشد مجبور می‌شویم مجاری خارج كننده اشك از چشم را ببندیم تا همان اشك كم موجود در چشم تجمع پیدا كند. همچنین ممكن است فرد به داروهای خاصی احتیاج داشته باشد كه همه این موارد پس از معاینه مشخص می‌شوند.

سايت و انجمن بروز بازدید : 177 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،اس ام اس جدید

اس ام اس جدید روزهای بارانی و دو نفره

 


مثل باران خاطراتت ماندنیست

لحن پر مهر صدایت خواندنیست

گرچه ما اندک زمانی در کنارت بوده ایم

تا ابد مهر و وفایت ماندنیست

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

 

نه پاییز با این همه زیبایی دل فریبش

نه باران ، با لطافت و آن صدای آرامش

هیچ کدام عزیز مثل خنده های تو برایم شاعرانه نیستند

♦♦♦♦ناقور♦♦♦♦♦ اس ام اس جدید ♦♦♦♦♦nagor.ir♦♦♦♦

سايت و انجمن بروز بازدید : 170 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،ایدز و انواع اعتیاد

 

تركیب‌های آمفتامینی (شیشه) انواعی از داروهای اعتیادآور هستند كه مستقیم روی مغز اثر می‌گذارند و باعث بروز عوارض جسمی و روانی می‌شوند و در نهایت می‌توانند فرد را در معرض بسیاری از مشكلات فردی، خانوادگی و اجتماعی قرار دهند كه یكی از مهم‌ترین این مشكلات ابتلا به ایدز است. متاسفانه مصرف تركیب‌های آمفتامینی و روانگردان (شیشه) در جهان روزبه‌روز شایع‌تر شده و به جرات می‌توان گفت در حال حاضر از مصرف كوكائین و مشتقات تریاك هم بیشتر شده است. مصرف شیشه نسبت به مصرف مواد مخدری مانند تریاك و هروئین در چند سال اخیر در ایران نیز افزایش چشمگیری داشته است.

سايت و انجمن بروز بازدید : 153 شنبه 13 دی 1393 نظرات (0)

ناقور،فال وطالع بینی

فال روزانه شنبه 13 دی 1393

فال روز متولدین فروردین

شما احساس می‌كنید اگر روی یك سیم فشار قوی گردش كنید، ‌ممكن است جریانات الكتریكی اخیر روشن و خاموش شوند. لحظه‌ای كه صاعقه ضربه می‌زند و همه جا روشن است،‌ شما فكر می‌كنید  رازهای جهان را می‌دانید،‌ اما در لحظه بعد كه  همه جا تاریك می‌شود نمی‌توانید به یاد بیاورید كه لحظاتی قبل چه دیده‌اید. اگر چه شما ممكن است وسوسه شوید كه این جریانات پی در پی را كنترل كنید، اما باید برای این كار وقت خود را هدر دهید. زمانیكه شما واكنش خود را نسبت به تغییرات پایدار می‌بینید، به راحتی می‌توانید بر آنها سوار شوید و كنترل آن را دست داشته باشید. هدف شما اكنون این است كه در پایان هر كاری كه انجام می‌دهید آسایش و آرامش وجدان داشته باشید.

 

سايت و انجمن بروز بازدید : 471 جمعه 12 دی 1393 نظرات (0)

ناقور-مقاله نویسی

موارد الزمی برای نوشتن مقاله علمی پژوهشی

 

برای نوشتن ویا نگارش مقاله علمی،پژوهشی و ثبت  آن در روزنامه  ویا مطبوعات معتبر داخلی یا ISI باید یکسری موارد بسیار مهم وضروری را رعایت نمود. همانگونه که پژوهشات  علمی را با روشهای صحیح پژوهشی  می شناسند و همیشه به یاد داشته باشید. که  معمولاً روش پژوهش از موضوع پژوهش خیل مهم بوده . که بهترین موضوع اگر با روش صحیح مورد پژوهش قرار نگرفته باشد و با روش صحیح نگارش نشود.از نظر علمی ارزش واعتباری ندارد واین رتبه را فاقد می شود.

 

در واقع یک اصطلاح به نام In The Bin در کلیه جوامع آکادمیک رایج می باشد. که به معنای (بدرد سطل زباله می خورد)است. این اصطلاح In The Bin به کلیه  مقالاتی اصطلاح داده می شود .که  اصول پژوهش و نگارش علمی در آنها رعایت نمیشود. و  در مواقع داوری بدون آنکه موضوع پژوهش مطالعه شود مستقیماً درون سطل زباله انداخته می شود.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 127
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 1,575
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,972
  • بازدید ماه : 3,967
  • بازدید سال : 38,279
  • بازدید کلی : 679,583