loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 239 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید سهیل خدابنده بنام با من باش :

تو چشات یه حسی هست که تو حرفات نیست

امشب چرا حسی توی لحن صدات نیست

تو دلم آتیشه ضربانم تند میشه

می خوام با تو باشم ولی میگی نمیشه

چرا می خوای دور شی لجبازی بی تاثیره

کنار من بودی بری عطرت نمیره

من تو چشمات خوندم حس تو به من خوبه

ولی نمی فهمم چرا تو قلب تو آشوب

چرا دستات دستم و پس داد

وقتی چشمات این همه بهم حس داد

گفتی تو حرفات منو می بری از یاد

تو همون لحظه قلبم از تپش افتاد

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سهیل خدابنده بنام با من باش

♫♫♫♫♫♫

تو رو می شناسم احساسم میگه دوستم داری

رو تو حساسم نباید ازم دست برداری

بیا نزدیک تر بذار گرمات و بیشتر حس کنم

من دوست دارم تو رو عزیزم بیشتر از خودم

سر به سرم نذار سزاوار شکستن نیستم

هر چقدرم بگی برو راضی به رفتن نیستم

پر پرواز من تویی بالام و حالا باز کن

بیا دستام و پس نزن امشب باهام پرواز کن

 

لینک دانلود در ادهمه مطلب

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت     

دانلود با کیفیت 128 - 3.30 مگابایت

 

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 77
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 251
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 437
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,625
  • بازدید ماه : 1,625
  • بازدید سال : 35,937
  • بازدید کلی : 677,241