loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 269 پنجشنبه 01 بهمن 1394 نظرات (0)

متن آهنگ جدید میلاد بابایی بنام ادامه دار :

میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه

 

میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
با اینکه نیستی عزیزم، حس میشه عطرت هنوزم
نخواه با دوریت بسازم! که جای ساختن میسوزم 
حالم شده زمستونی، خودت اینو خوب میدونی
چرا پس هیچی نمیگی؟ سکوتت رو نمیشکونی 
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد بابایی بنام ادامه دار

♫♫♫♫♫♫

بی تو این دنیا، غمگین و سرده 
بگو که این زمستون تو برمیگردی پیشم
وقتی میخندی، غصّه میمیره
تو که میخندی منم دیوونه میشم 
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه

 

میدونی که دِق میکنم، اگه دلت شکار بشه 
اگه که رفتار یَخِت، بازم ادامه دار بشه
بازم ادامه دار بشه
 دانلود در ادامه مطلب

دانلود با کیفیت 320 - 5.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.40 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 62
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 153
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,402
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 35,714
  • بازدید کلی : 677,018