loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 109 چهارشنبه 18 آذر 1394 نظرات (0)

 ناقور ، دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ ها   

دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی بنام بیخیال با بالا ترین کیفیت

ترانه: روح الله احمدی , آهنگسازی و تنظیم: مجید یحیایی , ویولن: امید قدسی

با سلام و عرض ادب  بعد از مدتها غیبت امروز در خدمت شما هستیم با آهنگ مجید یحیایی بنام بیخیال با بالا ترین کیفیت mp3 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

 

 

نام خواننده : بیژن مرتضوی mp3

نام اهنگ :  آیریلیق mp3

حجم : 

منبع : ناقور 

www.nagor.ir

لینک دوم دانلود

از شنیدن این آهنگ بسیار زیبا لذت ببرید

متن آهنگ جدید مجید یحیایی بنام بیخیال :

چی بگم تا باورت بشه حرف من حرف دلم بود

تو ببخشم اگه چیزی توی حرفام به تو کم بود

اگه گاهی تو کنارم بودی اما من ندیدم

تو نذار این و به پایه این که من از تو بریدم

تو برام همیشه هستی حتی وقت هایی که دورم

نگو خیلی بیخیالی به خدا خیلی صبورم

تو بمون و باورم کن بذار با تو زنده باشم

بذار تو بازیه چشمات دوباره برنده باشم

نذار تو غروب چشمات دل من بی تو بگیره

بذار خس کنم که هستی تو به من نگو که دیره

اگه فرصتی نشد که بگم اون حسی که دارم

ولی عاشق تو بودم تو نرو بمون کنارم

آهنگ جدید مجید یحیایی بنام بیخیال

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 70
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 241
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 408
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,596
  • بازدید ماه : 1,596
  • بازدید سال : 35,908
  • بازدید کلی : 677,212