loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 221 یکشنبه 14 دی 1393 نظرات (0)

 ناقور، دانلود آهنگ جدید فارسی

دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام زود برمیگردم با  کیفیت عالی

ترانه : میثم یوسفی و حسین قیاسی ، آهنگ : فرزین گره گوزلو ، تنظیم : سیاوش رحمانی

 

متن آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام زود برمیگردم

همه جا طوفانه عکس تو گُم کردم

جلوی ایوون باش زود برمیگردم
ما دلی دریایی با لبایی خاموش
صبر کن تا دیدار تو شب رویا پوش

با خیالت گاهی خوش خیالی دارم
کاش میفهمیدی که چه حالی دارم
میرم اما این بار زود برمیگردم
صبر کن تا دیدار زود برمیگردم


متن آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام زود برمیگردم

 

همه جا طوفانه عکس تو گُم کردم

نامه هایت چیزی جز بغض و خاکستر نیست
حالمو میپرسی حال من بهتر نیست
سوت و کورم بی تو ساعتم خوابیده
تازه فهمیدم باد عطرتم دزدیده
خنده هات همرامه بغض من همرامه
دلخوشی با یادم دلخوشیم رویاته
میرم اما این بار زود برمیگردم
صبر کن تا دیدار زود برمیگردم

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

 

 

دانلود با کیفیت 320 - 8.20 مگابایت

 
دانلود آهنگ جدید روزبه نعمت الهی بنام زود برمیگردم

دانلود با کیفیت 128 - 3.40 مگابایت

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 434
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,622
  • بازدید ماه : 1,622
  • بازدید سال : 35,934
  • بازدید کلی : 677,238