loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 615 یکشنبه 03 اسفند 1393 نظرات (0)

ناقور،دانلود آهنگ جدید فارسی

آهنگ جدید بهزاد لیتو و جی دال به نام شوگر من

 

جدیدترین آهنگ ها را در ناقور می یابید،دانلود این آهنگ بنام شوگر من از بهزاد لیتو و جی دال ، آهنگ و تنظیم : ....،دانلود با عالی ترین کیفیت

 

 

♫♫♫ناقور♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫دانلود آهنگ♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫♫nagor.ir♫♫♫

 

برای دانلود آهنگ +متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

متن آهنگ جدید بهزاد لیتو و جی دال به نام شوگر من

اینترو [ جی دال ]:
بازم پس بیداره *//* باز علف با آدمای ناخلف میچاقه
ککــــــ ( ؟ ) و دستش این دخیه کنارش میزش شیش تا لاین داره انگار اتوبان صدره
.
ورس ۱ [ جی دال ]:
میدونی بلدم چطوری من *//* یه طوری ربط ، بدم کلماتو یهویی رد
بدن ملت و یهویی غش *//* کنن برام نه نمیخوری به اون بخوری ترکــــــ
میخوری چکـــــ میخوری فکــــــ بیخودی نزن چون
روم زوم نگاهش بیشتره الان *//* از تو میکنه ولی ، میاد میکنه برام
میدونه توپ تو دست ماست *//* سر ۲۲ دارم میشم یه غول تو رپ فارس
آره ، دنبال دردسر نه درد سر ولی ، در به در دنبالمه *//* پس بگو خفه شن چون رد بدم گندشونم خوراکمه
هر روز آره ریسکه *//* زندگیم و قلمم هم هنوز آره سیکه
دافت سیریشه هی میپیچه بهم *//* درست مثل مأمورا تو ایسته ریزه
چشاشو پوسته تنش درست مثل ییو سفیده *//* بازم بهم شده خیره
میخواد تنو بده بهم به جاش دلو بگیره *//* ولی به ک×رت
همین یکی که نیست فقط بیشترم میپرن روم ، انگاری جلوم یه تیمه

کروس [ جی دال ]:
مثل شیکر سفیده ولی تلخه مزش *//* انگاری زدی سم به لثت
میده باز مغز من رد / میرم رو خط بعد اَه / میگم از زندگی سگی میگم از خط به خط رپ ( ×۲ )

ورس ۲ [ لیتو ]:
کاغذم پره غلط غلوط *//* دختره اومد شلپ شلوپ
داد رفت بعدم فرود *//* گاه برنامه بعدم گروپ
سیخه برنامه علل الطلوع *//* هبلن ولی انن تو روم
میگه آهنگانو حفظم ، ولی فن نیستن چرند دروغ
من نیستم اهل نصیحت *//* وقتی که ترکه تحصیلم
مغزه من رفته تسلیت *//* جوّگیرم تحت تأثیرم
دخترا پر رو بلدن *//* میپرن چون زو بغلم
هی میرن قربون صدقم *//* میمونن دو روز اقلن
خرابه وضعیتم *//* په نکن اذیتم
مریضه مغزیتم *//* داغون نی مصلیتن
میپاشه از ریم سم *//* از بس این لحظه ها سفیده
من که مزه ها چشیدم *//* من چه لحظه ها که دیدم

کروس [ جی دال ]:
مثل شیکر سفیده ولی تلخه مزش *//* انگاری زدی سم به لثت
میده باز مغز من رد / میرم رو خط بعد اَه / میگم از زندگی سگی میگم از خط به خط رپ
مثل شیکر سفیده ولی تلخه مزش *//* انگاری زدی سم به لثت
میده باز مغز من رد / میرم رو خط بعد اَه / میگم از زندگی سگی میگم از خط به خط رپ
مثل شیکر سفیده ولی تلخه مزش *//* انگاری زدی سم به لثت
دوست دارم برم سمت مقصد *//* ولی دور میشه مقصد از دست من رفت

 

 

 

 

برای دانلود روی لینک دانلود راست کلیک کنید و گزینه save as ... را بزنید.

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بهزاد لیتو و جی دال به نام شوگر من

دانلود با کیفیت 128 - 3.00 مگابایت

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,212
  • بازدید ماه : 1,212
  • بازدید سال : 35,524
  • بازدید کلی : 676,828