loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 142 سه شنبه 21 مهر 1394 نظرات (0)

 ناقور ، دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ ها

دانلود  آهنگ جدید  پویا عطاردی بنام سنگدل


 

آهنگ جدیدپویا عطاردی بنام سنگدل

 

دانلود آهنگ جدید   پویا عطاردی بنام سنگدل  با کیفیت عالی و فرمت mp3 

از وب همیشه بروز ناقور دات آی آر

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

 

نام خواننده :   پویا عطاردی

نام آهنگ : سنگدل

حجم :   7.81 MB

منبع : ناقور 

www.nagor.ir

لینک دوم دانلود

از شنیدن این آهنگ بسیار زیبا لذت ببرید

 

متن آهنگ جدید پویا عطاردی بنام سنگدل :

کابوسه دوری از تو دیگه رویاست

با تو به جایی نرسید این احساس

میدونم غمگینو تلخه جدایی

اما این سایه ی عمره که اینجاست

با ترسه افتادن از چشمه سادت

احساسه شک تو قلبه بی ارادت

تصویره دستایه نازت بودم

تویه ابهامه بینه عشقو عادت

چون سنگ دل بودی اینبارم

دیگه نمیگم نرو نمیذارم مثله تو بد میشم

من از این احساسه تنهایی بیزارم

اما دیگه نمیگم دوست دارم

دلمو میکشم , دلمو میکشم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید پویا عطاردی بنام سنگدل

♫♫♫♫♫♫

واسم ان بار تو دنیایه غریبتس سخت نیست

هر چند دلگیره دوری دیگه اما سخت نیست

من برایه حفظه این احساس لب میدوزم

تویه آغوشه زمستونیه تو میسوختم

من غرورم رو به قلبه سنگیه تو باختم

از تو قدیسه خدایی تویه ذهنم ساختم

تویه دنیایه همیم اما جهانه ما جداست

غربته تلخی میونه باورایه ما دوتاست

چون سنگ دل بودی اینبارم

دیگه نمیگم نرو نمیذارم مثله تو بد میشم

من از این احساسه تنهایی بیزارم

اما دیگه نمیگم دوست دارم

دلمو میکشم , دلمو میکشم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 109
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,297
  • بازدید ماه : 1,297
  • بازدید سال : 35,609
  • بازدید کلی : 676,913