loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
سايت و انجمن بروز بازدید : 180 پنجشنبه 28 آبان 1394 نظرات (0)

 ناقور ، دانلود آهنگ جدید

دانلود جدیدترین آهنگ ها

 

دانلود آهنگ جدید میلاد بابایی بنام آخرین فرصت mp3

ترانه: پیمان طالبی , آهنگ: میلاد بابایی , تنظیم: ایمان تیموریان

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید … ناقور دات ای ار

متن آهنگ جدید میلاد بابایی بنام آخرین فرصت :

خودم اینجوری تمومش کردم

که به دنیایه خودم برگردم

گفتم این رابطه اشتباهه و

بعد دیدم اشتباه میکردم

فکر میکردم اگه پیشم باشی

عادی میشیم واسه هم خیلی زود

اگه گفتم برو از این خونه

عاشقت بودم دلیلش این بود

هر چی که خاطره داشتیم از هم

همشو یه جا بهت پس دادم

آخرین فرصته من بودیو باز

آخرین فرصتو از دست دادم

هر چی که خاطره داشتیم از هم

همشو یه جا بهت پس دادم

آخرین فرصته من بودیو باز

آخرین فرصتو از دست دادم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید میلاد بابایی بنام آخرین فرصت

♫♫♫♫♫♫

نمیدونی که دلم این روزا

چوبه دیوونگیاشو خورده

همون آهنگی که دوسش داشتی

چه بلایی به سرم آورده

شب , شب که میشه تو کوچه ی غم

اشکه من میشه ستاره

من چشمامو به ابرا میدم

آسمون بارون میباره

 

نام خواننده : میلاد بابایی

نام اهنگ : آخرین فرصت mp3

حجم : 

منبع : ناقور 

www.nagor.ir

لینک دوم دانلود

از شنیدن این آهنگ بسیار زیبا لذت ببرید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 73
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 283
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 574
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,762
  • بازدید ماه : 1,762
  • بازدید سال : 36,074
  • بازدید کلی : 677,378