loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 118 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

هنگامی ه نرم افزار های مختلف از پردازشگر و حافظه رم شما استفاده میکنند دفعات بعدی برای دسترسی سریعتر به اطلاعات پایه خود انهارا ذخیره میکنند. ه به این اطلاعات ذخیره شده حافظه کش میگویند. حافظه‌ی کش برخی از برنامه‌ها بیش از اندازه حجیم شده و سبب گرفتن بخشی از حافظه، کاهش سرعت سیستم و کندی عملکرد دستگاه می شود.به همین دلیل حذف این اطلاعات اضافی میتواند سرعت گوشی شمارا افزایش دهد.

ali-nagor بازدید : 138 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

تا به حال شده بخواهید از یک لحظه خاص در هنگام کار با ویندوز عکس برداری کنید؟ یا در یک بازی رکودی را به ثبت میرسانید و میخواهید تصویر ان را برای دوستانتان بفرستید اما نمیدانید چگونه این کار را انجام دهید؟ در این اموزش شما یاد میگیرید چگونه بدون هیچ نرم افزاری و تنها با یک کلید از صفحه نمایش خود عکس بگیرید. با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 139 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

یاهو یکی از بهترین سرویس دهندگان رایگان ایمیل و گفتگوی انلاین است که قدمتی بسیار طوانی تر از سرویس  دهنده های مشابهی چون گوگل دارد.ممکن است شما ایمیلی در این سایت ساخته باشید و به دلایل شخصی مایل باشید انرا حذف کنید .

در این مطلب ناقور به شما اموزش میدهد چگونه با چند کلیک ایمیل خود را برای همیشه حذف کنید.

ali-nagor بازدید : 210 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

شرکت فایرفاکس علاوه بر مرورگر قدرتمند خود دارای سیستم عامل گوشی هوشمند ب نام Firefox OS است.این سیستم عامل همانند دیگر پروژه های فایرفاکس دارای ظاهری زیبا و بسیار خلاقانه است.حالB2GDroid این اختیار را به شما میدهد تا بدون هیچ دردسری لذت استفاده از این سیستم عامل را با لانچری که کاملا شبیه ساز ان است بچشید. 

 با نصب این لانچر برخی از ایکون های منوی گوشی مانند تقویم، ایمیل، گالری و تنظیمات تغییر خواهند کرد. همچنین با نصب این اپلیکیشن، مارکت سیستم عامل فایرفاکس با نام Marketplace به لیست App های گوشی اضافه خواهد شد که با استفاده از این مارکت میتوانید اپلیکیشن های فایرفاکسی را بر روی گوشی خود نصب و اجرا نمایید.

 

 

 

 

ali-nagor بازدید : 199 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

خواندن روزنامه یکی از کارهای همیشگی و روزانه بسیاری از ماست.گروهی از ما برای اطلاع از اخرین اخبار سیاسی و گروهی برای باخبر شدن از نتایج بازی های ورزشی و حواشی ان روزنامه هارا دنبال میکنیم. و گاهی ترجیح میدهیم اخبار خارج کشور را از زبان روزنامه های روز ان کشور بخوانیم و در مورد ان قضاوت کنیم.World Newspapers PRO v2.9.19 یکی نرم افزار فوق العاده قدرتمند در این زمینه است.پشتیبانی بیش از 65 کشور و بیش از 6000 هزار روزنامه مختلف امکان مشاهده اخبار ویدیویی جستجوی روزنامه و ذخیره خبرها برای مرور افلاین از ویژگی های این اپ است.

ali-nagor بازدید : 120 دوشنبه 15 تیر 1394 نظرات (0)

مرورگر اپرا بی شک محبوب ترین بروزر در سیستم عامل های مختلف گوشی بخصوص سیستم عامل اندروید است. این مرورگر که مشخصه اصلی آن کیفیت بالای صفحات و تصاویر موجود در آن است مخصوص کاربرانیست که زمان زیادی را صرف خواندن مطالب و وبگردی در اینترنت میکنند.

تغییرات نسخه ۲۹٫۰٫۱۸۰۹٫۹۰۸۳۹ :

کاهش استفاده از پزدازنده گرافیکی دستگاه اندرویدی

تغییر آیکون برنامه

ارتقاء به Chromium 42

بهبود عملکرد برنامه

پشتیبانی از دستگاه های ۶۴ بیتی

ali-nagor بازدید : 506 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

Train Crisis Plus هدف شما ین است که با فکر و هوش خود بتوانید از موانع هر مرحله از بازی عبور کنید و قطار خود را صحیح و سالم به مقصد برسانید. این بازی دارای گرافیکی فانتزی اما بسیار قدرتمند و کیفیت اچ دی میباشد.دارای 7 دوران مختلف از تاریخ راه اهن و 168مرحله فکری و چالشی .همچنین قابلیت اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی نیز در این بازی فراهم شده است.مطمئنا این بازی اعتیاد اور شمارا مبهوت خودخواهد کرد.

ali-nagor بازدید : 138 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

تلگرام یکی از جدید ترین سرویس های ارتباطیست که در ایران نیز از محبوبیت زیادی برخوردار است. این نرم افزار که نسخه اصلی و پرطرفدار ان برای اندروید منتشر شده بود چند وقتیست نسخه ویندوز ان را نیز منتشر کرده است.در این نرم افزار شما از تمامی امکانات نسخه های دیگر برخوردار هستید. امروز انچه ما قصد معرفی ان را داریم یک قفل داخلی است که از پیام های خصوصیتان در محیط تلگرام محافظت میکند و ان را از دسترس دیگران در امان نگه میدارد. این کار فقط با چند کلید و بدون استفاده از نرم افزار خارجی دیگری صورت میپذیرد.

ali-nagor بازدید : 107 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

BeeTalk یکی از ده نرم افزار برتر ارتباطی اندروید است که با امکانات بی نظیر خود بسیاری از کاربران را به سوی خود جلب میکند. یکی از قابلیت های بی نظیر این نرم افزار یافتن دوستان در اطراف ماست به صورتی که فاصله شخص مورد نظر و جنسیت ان قابل تنظیم است. لازم به ذکر است این اپ روی بسیاری از گوشی های کاربران ایرانی فعال است پس نگران محدودیت کاربران ان نباشید.امکان یافتن دوستان با دفترچه تلفن نیز وجود دارد.

ali-nagor بازدید : 145 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

فایل صوتی دارید که صدای ان بسیار ضعیف است و میخواهید بدون کم شدن کیفیت ان ولوم صدایش را افزایش دهید! MP3 Louder  به کمک شما می اید. MP3 Louder  یک وبسایت اینترنتی است که با اپلود کردن فایل مورد نظرتان در ان و انتخاب تنظیمات خاص میزان صدای اهنگ مورد نظرتان را افزایش میدهد.با ناقور همراه باشید تا این تنظیمات و ادرس این وبسایت را مشاهده کنید.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 308
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 693
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,881
  • بازدید ماه : 1,881
  • بازدید سال : 36,193
  • بازدید کلی : 677,497