loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 556 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

گوش کردن به رادیو یکی از عمل های نوستالژیک ماست. رادیو به عنوان یک رسانه صرفا صوتی همواره علاقمندان بسیاری داشته و دارد.Pandora Radio به کمک ما می اید, توسط پاندورا، می توانید تنها به آهنگ هایی که خودتان دوست دارید گوش دهید. نرم افزار پاندورا این قابلیت را دارد که با جستجوی نام هنرمند (خواننده) مورد علاقه خوتان  تمام کانال هایی که در حال پخش آهنگ های خواننده مورد نظرتان هستند به صورت لیست به شما نشان داده شوند تا بتوانید به هریک از این کانال ها که مایل باشید دسترسی داشته و به آن گوش دهید.نسخه ای که در ناقور قرار داده میشود برخلاف نسخه اصلی امکان دانلود اهنگ را نیز دارد.

ali-nagor بازدید : 149 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

اگر کاربر ویندوز 7 یا 8 باشید مطمئنا با ابزار   snipping tool در پوشه های منو استارت برخورد کرده اید. این ابزار در واقع برگرفته از محصول یک شرکت کوچک بود , از انجا که ماکروسافت تبحر زیادی در اجر کردن نان شرکت های کوچک دارد در ویندوز 7 این نرم افزار را با تغییراتی که شامل حقوق کپی رایت نباشد در ویندوز گنجاند.هم اکنون در ناقور طرز استفاده از این ابزار را اموزش میدهیم.

ali-nagor بازدید : 115 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 Sky Baron: War of Planes v2.1 یک بازی ماجرایی و اکشن است که در 20 مرحله مختلف و 2 نوع متفاوت اماده شده است. محیط این بازی بسیار شبیه به فیلم های جنگ جهانی دوم است.باز کردن قهرمانان با جمع اوری امتیازات, استفاده از 5 هواپیمای مختلف در بازی و... از ویژگی های این بازی فول العاده است. ریزش اسمان با قیمت 3 دلار در گوگل پلی به فروش میرسد که در ناقور این بازی هیجان انگیز را به رایگان قرار دادیم.

سايت و انجمن بروز بازدید : 115 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

 بانگ شبون بلنداست و گویی این همه ناله را پاسخی نیست.

زمینیان در ماتمند و آسمانیان چشم انتظار و علی چون همیشه مظلوم...

امشب عجب حالی دارد حسن، نمی‌داند از غم فراق پدر بگرید یا بر این وصال ابدی غبطه خورد و حسین همچنان به پدر می‌نگرد ، پدر که غریبانه در بستر جهل کوفیان خفته.

علی را در محراب عشق کشتند ،

فرق عدالت را در شام سیاهی شکافتند و نخواستند آفتاب، ظلمت شب‌هایشان را روشن کند .

علی غریب و تنها، شکوه در چاه می‌کرد، نخلستان‌های کوفه هیچگاه ناله‌های شبانه‌اش را از یاد نخواهد برد .

 
دل آسمانی‌اش پر بود از عشق خدا و همین عشق او را به عرشیان پیوند می‌زد و امشب عرش را در مقدمش، آذین بسته‌اند

علی رهسپار است و دلها در پی او روان،

او می‌رود و حسرت ابدی جهان را فرا می‌گیرد،

چرا که علی یگانه بود ...

ali-nagor بازدید : 230 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

بی شک تلگرام نیز به دسته محبوب ترین اپلیکیشن های ارتباطی اضافه شده است. در این بین سرعت بالای این برنامه و زیبایی و محیط کاربر پسند ان نقش بسزایی در اثبات این امر دارد. یکی از قابلیت هایی که دیگر مسنجر ها از ان بویی نبرده اند گفتگو با دوستان براساس نام کاربری است به طوری که شما با جستجوی نام کاربری شخص میتوانید با وی ارتباط برقرار کنید و از یک گفتگوی بی دردسر لذت ببرید. چند وقتی است که امکان جستجوی کاربران در این اپلیکیشن غیر فعال شده است. حال ناقور این  مشکل را برطرف میکند. با ما همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 139 چهارشنبه 17 تیر 1394 نظرات (0)

Delayed Lock که یک اپلیکیشن قفل زمانی هوشمند است به دست شما یک زمان تعریف میشود که در ان لحظه گشوی شما خود به خود قفل میگردد.Delayed Lock در فروشگاه مارکت به قیمت 2.99 دلار به فروش می رسد و در گوگل پلی دارای امتیاز 4.1 از 5.0 می باشد که تا به این لحظه 100,000 – 500,000 بار دانلود شده است.استفاده از وای فای یا بلوتوث برای بازکردن قفل استفاده از ویجت های قدرتمند زیبا و کاربردی در خاموش کردن صفحه نمایش قفل صفحه نمایش نمایش زمان قفل و ... . این نرم افزار را میتوانید رایگان از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 171 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

اگر برای ضبط مکالمات خود به یک برنامه رایگان و بی دردسر نیاز دارید تا با محیطی زیبا و کاربرپسند گفتگو های شمارا به طرو کامل و دو طرفه ضبط کند مطمئنا ACR Premium 14.6 انتخاب خوبیست.امکان شروع ضبط به صورت خودکار , ایمیل مکالمات ضبط شده , جستجوی مکالمات و مرتب سازی بر اساس تاریخ و همچنین رمزگذاری بر روی مکالمات از ویژگی های این اپلیکیشن است.

ali-nagor بازدید : 112 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

ارسال اس ام اس یکی از کارهای روزانه همه ی ماست. بیشتر ما مایل هستیم این امر را بدون هیچ دردسر و به اسانی انجام دهیم .مطمئنا EvolveSMS میتواند این امور را برای ما اسانتر کند.استفاده متناوب از برنامه پیشفرض ارسال اس ام اس گوشی در طولانی مدت خسته کننده است . با EvolveSMS رونق تازه ای به پیامک های خود بدهید.ناقور دریافت این اپ را به شما پیشنهاد میکند.

ali-nagor بازدید : 146 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

حتما عنوان بالا شمارا شكه كرده است!  اری امكان جدید تلگرام این است یعنی شما میتوانید تنها با مروگر خود از تمامی امكانات تلگرام استفاده كنید حتی ارسال و دریافت فایل و ساخت گروه اضافه كردن مخاطبین چت ارسال و دریافت شکلک ارسال و دریافت انواع فایل ها و ... نیز قابل استفاده است.طراحی این صفحه کاملا مشابه نسخه ویندوز است و قابل استفاده در تمامی مرورگر ها میباشد.

ali-nagor بازدید : 140 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

Hi-Q MP3 Voice Recorder Pro 2.0.2  یکی از بهترین اپلیکیشن ها در زمینه ضبط صداست. این اپلیکیشن با امتیاز  4.6 از 5  در گوگل پلی با قیمت 5 دلار به فروش میرسد که همین دو عامل را میتوان نقطه قوت این نرم افزار دانست. از ویژگی های این اپلیکیشن میتوان : ضبط به صورت MP3, قابلیت مکث و ادامه ضبط, بیت ریت قابل تنظیم از 32 تا 320 کیلوبیت و امکانات اشتراک گذاری و ... را نام برد. بی شک این برنامه کاربردی انتظارات شمارا تا حد زیادی رفع میکند.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 700
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,888
  • بازدید ماه : 1,888
  • بازدید سال : 36,200
  • بازدید کلی : 677,504