loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 138 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

حریم خصوصی هر یک از ما یکی از مهمترین موضوعات در زندگی شخصیمان است.در این بین حتما افرادی هستند که عمدی یا غیر عمدی سعی میکنند به حریم خصوصی ما دسترسی داشته باشند.برای حل این مشکل بهترین و مطمئن ترین راه مخفی کردن فایل های مهم است.در این اموزش شما ساده ترین روش مخفی کردن فایل ها را معرفی میکنیم.با ناقور همراه باشید تا این اموزش را فرا گیرید.

ali-nagor بازدید : 177 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

 CM Speed Booster丨Cache Cleaner v1.5.3 یکی از بهترین و خاص ترین نرم افزارهای افزایش سرعت اندروید است. حذف فایل های junk و اضافی باعث افزایش سرعت پردازش CPU میشود همچنین فضای اضافی حاصل از انباشته شدن فایل های بی مصرف ازاد میشود. باطری گوشی خود را از این پس خنک تر نگاه داشته و در مصرف باطری نیز برای همیشه صرفه جویی نمایید.

ali-nagor بازدید : 185 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

MakeupPlus یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های آرایش صورت برای سیستم عامل اندروید می باشد. با نصب و استفاده از این اپلیکیشن می توانید فیس خود را به صورت کامل ارایش کنید و آن را زیباتر جلوه دهید. به روش کامل حرفه ای آرایش صورت را آغاز نموده و در نهایت چهره خود را با آرایش غلیظ مشاهده فرمایید. ارایش و تغییر حالت و رنگ در لب ها ، چشم ها ، بینی و صورت را با چشمان خود مشاهده نمایید.محیط کاربر پسند این نرم افزار را یک امتیاز مناسب  تلقی کنید.

 

ali-nagor بازدید : 158 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

ZERO Communication 1.22را میتوان سبک ترین و سریعترین مسنجر دنیا دانست این اپلیکیشن ارسال پیامک با حجمی معادل 15 مگابایت غوغایی به پا کرده است. در این اپلیکیشن کاربر میتواند را راحتی ظاهر اپ را با توجه به سلیقه خود و دانلود تم های مختلف تغییر دهد. همچنین این برنامه از تم‌های غنی، بیش از ۸۰۰ شکلک ایموجی، دستگاه‌های دو سیم کارته، صندوق پیام خصوصی و MMS گروهی پشتیبانی می‌کند.قابلیت لاک رده پیامک های تبلیغاتی و شخصی به صورت هوشمند را نیز به ویژگی های این اپلیکیشن اضافه کنید.

ali-nagor بازدید : 170 جمعه 19 تیر 1394 نظرات (0)

 Castro یک نرم افزار نظارتی است که با ان کاربر میتواند بر روی کارکرد CPu ,رم , باطری نظارت داشته باشد و در هر لحظه میزان پردازش پردازشگر , حجم اشغال شده توسط رم و میزان شارژ باطری را مشاهده کند. همچنین امکان برسی سیگنال شبکه وایرلس و برسی اطلاعات آن نیز در  Castro تعبیه شده است.اگر نگران وضعیت گوشی همراه خود هستید ناقور این اپلیکیشن را به شما معرفی میکند.

ali-nagor بازدید : 113 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در گذشته برای ارسال و دریافت فایل بین تو گوشی تلفن همراه و حتی رایانه و گوشی از تکنولوژی بلوتورث استفاده میشد.اما با امدن گوشی های هوشمند این روند تغییر کردن و استفاده از بلوتوث جای خود را به استفاده از اتصال Wifi داد.اتصال وای فای به دلیل سرعت بالا در ارسال و دریافت فایل باعث صرفه جویی در وقت میشود و این قابلیت را دارد که اطلاعاتی در حد چند گیگ را بین تو گوشی مبادله کند.نرم افزار های مختلفی برای این عمل به وجود امده اند که معروف ترین انها Zapya است.این نرم افزار امکان اشتراک گذاری فایل بین دو گوشی با سرعتی در جدد چند مگابایت بر ثانیه را فراهم میکند.

ali-nagor بازدید : 122 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در نسخه های مختلف ویندوز هنگام شروع به کار ان , صداهایجالب و الهام بخشی پخش میشد اما در ویندوز 8 و 8.1 گویا مایکروسافت خاطره خوشی از این موضوع ندارد زیرا به طور پیشفرض این صدا را غیر فعال کرده است. اگر از این صدا به عنوان یک هشدار روشن شدن رایانه توسط کودکان استفاده میکنید با ناقور همراه باشید .در این امزوش شم یاد میگیرید چگونه صدای شروع ویندوز را تنها با چند کلیک فعال کنید.

ali-nagor بازدید : 167 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

در این بازی شما باید با گرفتن گوشی در دستانتان و حرکت دادن ان با تک تک روبرو شوید و انهارا پشت سر بگذارید و با بدست اوردن امتیاز لازم به مرحله بعدی بروید , رکورد بزنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شامل بیش از ۱۰۱ مرحله ماجراجویانه

بازی ساده و سرگرم کننده که تسلط بر آن چالش‌برانگیز است

صداهای بازی ارتقاء یافته و قابلیت‌های شخصی‌سازی

محیط‌های شگفت‌انگیز و زیبا

در حالت چند نفره با دوستان خود بازی کرده و یا برای تیم خود بجنگید

ali-nagor بازدید : 162 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

حافظه های رم زمان زیادیست که در زندگی دیجیتال ما نقش بزرگی ایفا مینند. استفاده از انها در ذخیره فیلم و عس و اطلاعات شخصی و همچنین در ذخیره انبوه داده ها بسیار حائز اهمیت است. اما چنانچه مایل باشید همه اطلاعات موجود در مموری خود را پاک کنید مطمئنا پاک کردن تک تک فایل ها و پوشه ها به طور دستی ار خسته کننده ای است.بهترین راه انجام این عمل فرمت کردن کل حافظه است.در این عمل تمامی اطلاعات روی مموری شما پاک میشود و البته تا حدودی غیر قابل بازگشت است.ناقور اموزش فرمت مموری در سیستم عامل اندروید را برای شما قرار داده است.

ali-nagor بازدید : 127 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

 Empty Folder Cleaner به یاری شما می اید تا در وقت خود صرفه جویی کنید. معمولا بعد از حذف هر برنامه پوشه های ان در میموری شما باقی میمانند که علاوه بر کندی سرعت باعث سردرگمی در یافتن دیگر فایل ها و پوشه ها میگردد. با  Empty Folder Cleaner  تنها با چند لمس میتوانید بدون صرف وقت واشتباهاتی که در هنگام حذف یک فایل پیش می اید دوری کنید.این اپلیکیشن بسیار سبک بوده و به دسترسی خاصی نیاز ندارد.


تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 667
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,855
  • بازدید ماه : 1,855
  • بازدید سال : 36,167
  • بازدید کلی : 677,471