loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 205 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با  Super Charger v4.0 دیگر نگران سریع تمام شدن شارژ گوشی خود نباشید زیرا این اپلیکیشن قادر است میزان شارژ باطری گوشی اندرویدی شما را تا پنجاه درصد بیشتر ذخیره نماید.توجه داشته باشید که  برنامه پس از نصب به صورت خودکار خودش شروع به فعالیت کرده و برنامه های ارتباطی را به طور کامل قطع می کند تا بدینوسیله از کاهش شارژ گوشی شما جلوگیری کند

ali-nagor بازدید : 132 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Call Log Calendar v2.2.0  یک نرم افزار بسیار کاربردی در زمینه همگام سازی تماس های ورودی و خروجی با تقویم است در اقع شما میتوانید در فلان تاریخ تعداد تماس های ورودی و خروجی خود را مشاهده کنید و انهارا مدیریت کنید.همچنین رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و کاربر پسند است که میتوانید هم اکنون انرار از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 170 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با Enhanced SMS & Caller ID+ دیگر نگران دوری از گوشی خود نباشید زیرا این اپ مشخصات تماس گیرنده و اس ام اس هارا با صدای لند برایتان میخواند و به شما اجازه میدهد با صدای خودتان به انها پاسخ دهید.از ویژگی های این اپلیکیشن کاربردی میتوان  قابلیت خواندن اعلان‌های تمامی برنامه‌ها مانند اخبار، فیسبوک و همچنین پشتیبانی از اکثر سیستم‌های بلوتوث داخلی اتومبیل‌ها را نام برد.

ali-nagor بازدید : 114 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

با Contacts + v3.40.4 از مدیریت مخاطبین خود لذت ببرید و اسان ترین روش هارا برای حذف ایجاد و انتقال انها تجربه کنید.Contacts+ به شما کمک میکند تا با کمترین ضربه ممکن با فرد مورد نظر خود تماس بگیرید و از مشکلات نرم افزار پیشفرض گوشی رهایی یابید.این اپلیکیشن دارای پوسته های جذا امکان مدیریت تماس و پیامک و همچنین ویجت زیبا و کاربردی است.

ali-nagor بازدید : 130 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

Zombie War 3D v1.1 یک بازی استراتژیک و تخیلی است که در ان شما باید بیش از 200 مرحله هیجان انگیز را پشت سر بگذارید و خود را به چالش بکشید و و استراتژی چینش برجک‌ها و مهارت‌ها لذت ببرید. این بازی گیم‌پلی و سرگرمی آسان را به شما ارائه می‌کند.

ali-nagor بازدید : 152 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Advanced Download Manager Pro v4.1.8 یک نرم افزار مدیریت دانلود قدرتمند است که با تکه تکه کردن فایل و دانلود جداگانه هرکدام سرعت دانلودتان را تا 5 برابر افزایش میدهد. در این اپلیکیشن تقسیم بندی از نظر نوع فایل اعم از صوتی تصویری ارشیو و.. وجود دارد که به صورت خودکار انجام میگیرد.همچنین امکان ادامه دانلود نیز وجود دارد. یکی از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار مونیتور کردن کلیپ بورد در مرورگرهای وب می باشد که این کار باعث می گردد تا تنها با کلیک کردن بر روی فایلهایی که دارای فرمت هایی خاص هستند ( به طور مثال mp3 یا zip ) نرم افزار به صورت خودکار آنها را تشخیص داده و در صورت تایید شما اقدام به دانلود آنها می نماید 

ali-nagor بازدید : 146 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

در بازی Island Light 2 v1.10 شما با یک کشتی شکسته و حال ناخوش به یک جزیره میرسید و باید با وسایل ابتدایی خود شکار کنید تا از گرسنگی نمیرید! و همچنین از خود دفاع کنید و زنده بمانید.در این بازی شما با زامبی هایی برخورد میکنید که باید سرشان را از تنشان جدا کنید همچنین با استفاده از تبر و کمان شکار کنید و درختان را قطع کنید.


ali-nagor بازدید : 137 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Angry Wolf Simulator 3D شما نقش یک گرگ گرسنه را دارید با همان فیزیک و همان زیست گرگ. در واقع شما به عنوان یک گرگ و با خو و خصلت وی در یک جنگل ظاهر میشوید و باید به شکار بپردازید و شکم خود را سیر نگه دارید.دارای ویژگی هایی چون صاعقه برای افزایش سرعت حمله و ... میباشد.

ali-nagor بازدید : 133 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

REDDEN یکی بازی رزمی به سبک اکشن است که سیری از وسایل جنگی را دنبال میکند از ابتدایی ترین وسایل جنگی تا سلاح های حنگی پیشرفته را در خود جا داده است.در این بازی شما شخصیت نامعرف را به یک شخصیت قهرمان تبدیل میکند.سرعت جنگ شما در این بازی حرف اول را میزند .همین حالا این بازی را از ناقور دریافت کنید.

ali-nagor بازدید : 134 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

Aquarium 360 LWP یک اکواریوم بسیار طبیعی و زیبا را در گوشی شما شبیه سازی میکند .در این اکواریوم ماهی های زیبا و تزیینی و حتی کوسه های وحشی(!) نیز وجود دارند.در تنظیمات می‌توانید تعداد ماهی‌ها را به دلخواه تغییر داده و از ۰ تا ۲۵ انتخاب کنید.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 20
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 310
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 730
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,918
  • بازدید ماه : 1,918
  • بازدید سال : 36,230
  • بازدید کلی : 677,534