loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 188 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

Audio Visualizer Pro v1.1 رقص نوری را متناسب با اهنگ مورد عللاه شما ایجاد میکند که هرچه اهنگ تند تر و با ریتم زیباتری باشد رقص نور و تصاویر بار ها پر رنگ تر قشنگ تر میشوند.

ویژگی‌ها:

 حاوی بیش از ۲۰ نوع رقص نور منحصربه‌فرد

هزاران رنگ مختلف با قابلیت سفارشی‌سازی

دارای والپیپر زنده

پشتیبانی از انواع خروجی‌های صدا

ali-nagor بازدید : 150 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

تا تکنون تصاویری را دیده اید که در ان یک شخص در چند جا حضور دارد و کارهای مختلفی میکند!؟ به این تصوایر کلونی گفته میشود.Clone Camera 2.0 (Full) v2.1 نیز دقیقا همین کار را انجام میدهد پس بدون هیچ محدودیتی خلاقیت خود را نشان دهید و کاراهای پیش بینی نشده انجام دهید در هر حال برای این نرم افزار فرقی نمیکند. امکان اشتراک گذااری تصاویر و کیفیت بالای تصاویر خروجی از ویژگی های این اپلیکیشن است.

ali-nagor بازدید : 128 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

PhotoFunia نام یک ابزار بسیار جالب در زمینه عکس برداری است. با این نرم افزار عکس های خود را بگیرید و روی بنر های تبلیغاتی تلویزیون تابلو نقاشی و... بچسبانید .کیفیت تصویر خروجی این نرم افزار بسیار بالا بوده و تا حد مطلوبی قابل قبول است.لازم به ذکر است این نرم افزار دارای 300 طرح کاربردی بوده که برای استفاده از ان باید از طریق ۳g و یا وای فای به اینترنت متصل باشید .

ali-nagor بازدید : 112 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

با Face Blender – Photo Booth v2.0.8 چند صورت را یکی کرده و از صورت های جدید و بعضا خنده دار لذت ببرید.از این اپلیکیشن میتوانید برای سرکار گذاشتن دوستانتان استفاده کنید همچنین میتوانید صورت یک سیاه پوشت و سفید پوست و یا صورت یک نوزاد را به صورت یک انسان بالغ پیوند بزنید! کافیست دو تصویر با چهره های مختلف را انتخاب کرده و سپس با زدن دکمه Blend ، آنها را با یکدیگر مخلوط کنید .

ali-nagor بازدید : 140 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)

ایا دوست دارید عکس های خود را با تاتو روی بدنتان نمایش دهید ؟ Tattoo my Photo 2.0 Pro v2.33 یک اپلیکیشن کاربردی است که میتواند روی عکسهایتان به راحتی نقشهای تاتو را ایجاد کند.طبیعی بودن تاتو پشتیبانی از فرمت های مختلف و امکان انتخاب عکس از گالری از ویژگی های این نرم افزار است.رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است.

ali-nagor بازدید : 118 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

ممکن است در جایی باشید یا فردی در کنارتان باشد و نخواهید وقتی اس ام اس دریافت میکنید ناتفکیشن ان در بالای صفحه ظاهر شود و یا حتی این اعلان را مزاحم تلقی میکنید و میخواهید هرگز چنین چیزی را مشاهده نکنید.در این اموزش با ناقور همراه باشید تا تنها با چند لمس ساده قابلیت عدم نمایش اعلان اس ام اس را فعال کنید و دیگر نگران فضولی اطرافیان نباشید!

ali-nagor بازدید : 129 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است.در این شبکه اجتماعی حریم خصوصی افراد از موارد بسیار مهم در شکل گیری یک جامعه مجازی سالم است که البته مدیران این شرکت تا کنون کم و بیش در این زمینه موفق بوده اند.در اینستاگرام یک ابزار بسیار مفید تعبیه شده که همان مسدود کردن کاربران مزاحم میباشد. در اینستاگرام شما میتوانید هر کاربری که مزاحمتی برای حریم خصوصی شما ایجاد کرده بلافاصله بلاک کرده و شر او را کم کنید!

ali-nagor بازدید : 149 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

با Cheetah Launcher v1.3.5 لانچری را با سرعت چیتا تجربه کنید. ایکن های جذاب و پس زمینه های خیره کننده و همچنین تم های زیبا ساز جان تازه ای به گوشی شما میدهد.با استفاده از این لانچر فوق سرعتی گوشی خود را زیبا تر کنید و از ان لذت ببرید.انمیشین های سه بعدی و سفارشی کردن صفحه نمایش از ویژگی های بسیار مهم این لانچر هستند.

ali-nagor بازدید : 112 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

PSafe Total یک نتی ویروس قدرتمند برای سیستم عامل اندروید است.با این انتی ویروس امنیت را به گوشی خود هدیه دهید و ار حریم خصوصی و اطلاعات شخصی موجود در فایل منیجر و نرم افزار های ارتباطی محافظت کنید.محیطی کاربر پسند و شیک برای افزایش کارایی و سرعت استفاده کاربر از ان تعبیه شده است.پس از نصب این انتی ویروس حافظه رم خود و سرعت سیستم عامل خود را افزایش دهید.

ali-nagor بازدید : 249 دوشنبه 22 تیر 1394 نظرات (0)

داستان شاهزاره ای است که افراد زیادی با ثروت و معروفیت فراوران برای وی به نزد پادشاه King Arnor آمده اند اما او هیچ یک از این خواستگارها را قبول نمی کند. پدر دختر تاکید دارد تا دخترش با پادشاه ازدواج کند تا بتواند پولدار شود.در این بازی 40 مرحله مختلف وجود دارد که شما باید از انها عبور کنید.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 316
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 764
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,952
  • بازدید ماه : 1,952
  • بازدید سال : 36,264
  • بازدید کلی : 677,568