loading...
باز نشر آهنگ جدید ، فیلم و سریال ، بازی و نرم افزار
آخرین ارسال های انجمن
ali-nagor بازدید : 101 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

اگر موضوع زمان خاموش شدن ویندوز برایتان مهم است یا میخواهید بدانید کسی  به رایانه شما سرک کشیده یا نه مطمئنا این ترفند به دردتان میخورد.در این ترفند از چند خط برنامه نویسی استفاده شده که با اجرای ان اخرین زمان خاموش شدن ویندوز برایتان نمایان میگردد.با ناقور همراه باشید.

ali-nagor بازدید : 143 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

CallApp 1.107 برنامه شماره گیری و تماس و مدیریت مخاطبین اندروید است که امکانات بسیار بیشتری را نسبت به نرم افزار پیشفرض گوشی ارائه میدهد. این برنامه پیش از اینکه به تماس پاسخ دهید، می‌تواند بیش از یک میلیارد شماره را برای شما شناسایی کند.ویژگی های این برنامه: بلاک کردن تماس‌های مزاحم ,نمایش اطلاعات بیش از یک تماس‌گیرنده به همراه جزئیات و عکس , پشتیبانی بیش از ۲۰۰ کشور .

ali-nagor بازدید : 86 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

Quadrush یک بازی ترکیبی سرعتی است که در ان سرعت دست و چشمانتان سنجیده میشود و هرچه این ارتباط و هماهنگی بیشتر باشد امتیاز بیشتری دریفت میکنید. ب ااین بازی امتیاز جمع کنید دوستانتان را به چالش بکشید و با انها رقابت کنید.از ویژگی های این بازی میتوان اشتراک گذاری تمامی نمرات در شبکه های اجتماعی , درک مسائل بهتر و بالاتر و حل تمام مراحل بازی, سازگاری کامل با گوشی سامسونگ گلکسی اس ۵ اشاره کرد.

ali-nagor بازدید : 147 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

CPU Spy Reloaded Monitor Pro v1.52 یکی از اپلیکیشن های مطرح در زمینه نمایش عملکرد سی پی یو است که اطللاعات فنی و نموداری خاصی را به کاربر نمایش میدهد.در این نرم افزار میتوانید  اطلاعات مربوط به رم ، باطری و پردازنده را در سریع ترین زمان ممکن ببینید و انهارا با اطلاعات چند لحظه پیش مقایسه کنید.همچنین امکان تنظیم دوباره سی پی یو وجود دارد.

ali-nagor بازدید : 163 پنجشنبه 25 تیر 1394 نظرات (0)

Dashlane Password Manager 3.4.1.792  یک اپلیکیشن امنیتی فوق العاده کاربردی خیلی راحت رمز های عبور خود از جمله رمز عبور کارت بانک ، حساب های کاربری ، پسورد های مربوط به وبسایت ها و … را در این برنامه ذخیره نمایید و سپس هر زمان که بخواهید به نرم افزار مراجعه کنید و اطلاعات خود را استخراج کنید.این اپلیکیشن یک کیف پول دیجیتالی است.

ali-nagor بازدید : 127 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

سیستم عامل اندروید دارای نسخه های متعددی است که هریک دارای ویژگی های خاصی است. هنگام نصب نرم افزار های مختلف اگاهی از نسخه اندروید گوشی یا تبلت بسیار مهم است و میتواند در زمان خود صرفه جویی کنید.این بار ناقور تنها با چند ضربه به شما اموزش میدهد چگونه نسخه سیستم عامل اندروید خود را تشخیص دهید.

ali-nagor بازدید : 142 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

The Journey – Bodyboard Game v1.1.2 + data یک بازی هیجان انگیز با گرافیک خیره کننده و بالا میباشد.در این بازی بیش از 300 نوع موج مختف وجود دارد که برای شما طراحی گردیده است.شما میتوانید تجربه سفر در دنیا و سوار شدن بر موج‌های عالی را در هر کجا که باشید برای شما ممکن می‌کند! 

ویژگی‌ها:

فیزیک و حرکت‌های واقع‌گرایانه

سفارشی‌سازی با محصولات واقعی از برندهای معروف

امکان دعوت کردن دیگران برای بازی آنلاین

ali-nagor بازدید : 141 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Orbit Space 3D Live Wallpaper کهکشان های زیبا را در گوشی خود مشاهده کنید و با انگشتان دست خود در انها کاوش کنید. Orbit Space 3D Live Wallpaper یک والپیپر زنده و کیفیت بالا است که دارای شامل بیش از ۱۲ سیاره و ماه مختلف و ۶ تم متنوع برای دنیای سه‌بعدی میباشذ.

ali-nagor بازدید : 139 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

در این بازی شما باید توپ های هم رنگ را کنار هم بگذارید و ان هارا از بین ببرید همچنین بیش از 140 مرحله مختلف و هیجان انگیز قرار داده شده که باید انهارا یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.شما باید درخت های گیلاس ، آلبالو و … را جمع کنید و این امتیازات را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

ali-nagor بازدید : 197 چهارشنبه 24 تیر 1394 نظرات (0)

Speed Test & QoS 3G 4G WiFiاپلیکیشنی پیشرفته در زمینه تست سرعت اینترنت است. می‌توانید سرعت انواع ارتباطات ۲G، ۳G، ۴G، Wifi و اترنت را به وسیله این برنامه تست کنید. این برنامه بهترین و کاملترین ابزار اندازه‌گیری کیفیت ارتباط را تا سرعت حداکثر یک گیگابیت در ثانیه به شما میدهد. در عرض مدت چند ثانیه سرعت نرخ بیت، تأخیر، سرعت وب‌گرذی و پخش ویدیوی آنلاین را بر روی دستگاه موبایل خود محاسبه کرده و نتایج تست خود را با کاربران دیگر مقایسه کنید.

تعداد صفحات : 60

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 598
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 18
  • تعداد اعضا : 80
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 763
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,951
  • بازدید ماه : 1,951
  • بازدید سال : 36,263
  • بازدید کلی : 677,567